Nowe narzędzia dla zarządzających stronami na Facebooku

Noscript a SEO - czy warto wykorzystywać tagi noscript SOLV

Zarządzający stronami na portalu Facebook będą mogli posłużyć się nowymi narzędziami – poinformował społecznościowy gigant na swoim oficjalnym blogu. Narzędzia te mają ułatwić nie tylko administrowanie treścią wpisów, ale również ich targetowanie.

| Interest Targeting

To narzędzie pozwalające na określenie grupy odbiorców konkretnego wpisu m.in. na podstawie zadeklarowanych przez nich zainteresowań.

| Facebook Post End

Pozwalana na dokładne określenie czasu, w jakim dany wpis ma się wyświetlać na tablicy odbiorcy oraz na usunięcie przestarzałych wpisów.

| Smart Publishing

Ta funkcjonalność służy do oceniania popularności publikowanych wpisów. Dzięki niej można sprawdzić, które treści są najchętniej odznaczone przez “lubię to“, komentowane oraz udostępniane dalej.

Facebook udoskonalił także niektóre obecne narzędzia, wchodzące w skład Domain Insights.

Porozmawiajmy o Twoim pomyśle

Napisz do nas

    Powiązane wpisy

    Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas

    Skontaktuj się z nami