Optymalizacja
sprzedaży
na stronie

Optymalizacja
sprzedaży
na stronie

O procesie sprzedaży

Każdy proces sprzedaży, niezależnie czy dotyczy on sprzedaży bezpośredniej, dokonywanej rękami i słowami przedstawiciela handlowego czy też z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, można podzielić na kilka zasadniczych elementów. Pamiętając o tym, możemy w optymalny sposób „planować” reakcjami Klienta, w oczekiwany przez nas sposób.

O procesie sprzedaży na stronach internetowych

Na początku ustalmy, że pisząc „sprzedaż”, mamy na myśli niekoniecznie zakup produktu, ale wykonanie przez odwiedzającego naszą stronę jakiejkolwiek akcji, której od niego oczekujemy np. wypełnienie formularza kontaktowego, wykonanie telefonu czy przesłanie zapytania ofertowego.

O procesie sprzedaży na stronach internetowych

Na początku ustalmy, że pisząc „sprzedaż”, mamy na myśli niekoniecznie zakup produktu, ale wykonanie przez odwiedzającego naszą stronę jakiejkolwiek akcji, której od niego oczekujemy np. wypełnienie formularza kontaktowego, wykonanie telefonu czy przesłanie zapytania ofertowego.

O optymalizacji konwersji czyli podnoszeniu sprzedaży Twojej strony www

To czym dla handlowca jest samochód i telefon służbowy w połączeniu z jego umiejętnościami sprzedażowymi, tym dla optymalizacji procesu konwersji jest wykorzystanie na stronie tekstu, obrazu oraz przede wszystkim odpowiedniego układu. Od ich przemyślanego wykorzystania zależy to, czy uda nam się poprowadzić odwiedzającego naszą stronę „za rękę” do wykonania oczekiwanej akcji. Czy uda nam się zamienić „Użytkownika” w „Klienta”.

O optymalizacji konwersji czyli podnoszeniu sprzedaży Twojej strony www

To czym dla handlowca jest samochód i telefon służbowy w połączeniu z jego umiejętnościami sprzedażowymi, tym dla optymalizacji procesu konwersji jest wykorzystanie na stronie tekstu, obrazu oraz przede wszystkim odpowiedniego układu. Od ich przemyślanego wykorzystania zależy to, czy uda nam się poprowadzić odwiedzającego naszą stronę „za rękę” do wykonania oczekiwanej akcji. Czy uda nam się zamienić „Użytkownika” w „Klienta”.

Jak powinna sprzedawać nasza strona?

Czyli jak funkcjonuje optymalizacja konwersji.

1. Uwaga

Uwaga to pierwszy krok w tym procesie, polega na przykuciu uwagi odwiedzającego stronę internetową użytkownika, treścią, obrazem bądź inną formą przekazu.

2. Zainteresowanie

Po uzyskaniu uwagi użytkownika czeka nas kolejne wyzwanie, wywołanie eskalacji zainteresowania oferowanym przez nas produktem, czy usługą.

3. Pożądanie

Jeżeli poprawnie dobraliśmy elementy dwóch poprzednich kroków, kulminacyjnym punktem powinna być chęć posiadania oferowanego przez nas produktu, usługi czy też rozwiązania.

4. Akcja

Doprowadzenie do stanu w którym użytkownik wykonuje pożądaną przez nas akcje: wysyła zapytanie, wykonuje telefon, dokonuje zakupu etc. Do tego celu wykorzystujemy przemyślane Call To Action.

Wybrani klienci

Gawor-v2

Omów z nami swój pomysł

michal-ostrowski-kontakt

Napisz do nas

    Omów z nami swój pomysł