Marketing szeptany
Co to jest Marketing szeptany ?
Buzz marketing – prosty sposób na budowanie wizerunku Twojej firmy w sieci
Marketing szeptany (inaczej buzz marketing) polega na wywoływaniu zainteresowania Twoją marką, produktem lub usługą poprzez prowadzenie dyskusji na ten temat w sieci. To szereg różnorodnych działań marketingowych, które mają swoje uzasadnienie głównie ze względu na fakt, iż internauci znacznie częściej ufają opiniom innych konsumentów, a niżeli reklamom. Prowadzone dyskusje mają na celu rekomendować Twój biznes i wywoływać pozytywne skojarzenia wobec niego.

Zaufanie
Twoi potencjalni klienci z pewnością będą szukali informacji na Twój temat w sieci. Zadbamy o to, aby Twój wizerunek budził pozytywne emocje wśród nich.

Rozpoznawalność
Nie bądź firmą widmo! Im więcej informacji i opinii na Twój temat pojawi się w sieci, tym większym zaufaniem obdarzą Cię konsumenci.

Naturalność
Dobrze prowadzone działania buzz marketingowe nie będą wyglądały “sztucznie” w oczach osób, które trafią na opinię o Twojej marce.

Pozytywne emocje
Zadbamy, aby marketing szeptany na temat Twojej firmy wywoływał pozytywne skojarzenia. Dzięki temu klienci chętnie odwiedzą Twoją stronę i kupią Twoje produkty.
Dlaczego powinieneś skorzystać z
marketingu szeptanego?
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie – marketing szeptany to idealny sposób na zwiększenie liczby linków pozycjonujących, co przekłada się na miejsce w wynikach wyszukiwania.
Długofalowość
Długofalowość – opinie o Twojej marce zamieszczone w sieci nie znikną następnego dnia. To długotrwałe budowanie wizerunku.
Zwiększenie konwersji
Zwiększenie konwersji – pozytywny wizerunek firmy w sieci bezpośrednio przekłada się na wizyty na stronie internetowej oraz konwersje – czyli na przykład zakup produktów.
Minimalne ryzyko
Minimalne ryzyko – marketing szeptany to bezpieczna forma promowania firmy, o ile strategia jest opracowana we właściwy sposób. Mamy umiejętności oraz doświadczenie, które pozwalają odpowiednio przeprowadzać działania buzz marketingowe.
Etapy tworzenia strategii
marketingu szeptanego
Wiemy, że każdy biznes potrzebuje innej strategii działania. Dlatego kampanie buzz marketingowe tworzymy indywidualnie od podstaw dla każdego klienta.
Potrzeby i cele
Ustalenie potrzeb klienta oraz jego celów biznesowych
Wycena
Wstępna wycena projektu oraz podpisanie umowy
Strategia
Zaprojektowanie strategii buzz marketingu wraz z kanałami komunikacji
Działania
Wdrożenie działań zgodnie ze strategią
Analiza
Analiza skuteczności działań i raportowanie
Wybrani klienci








Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas


KREATOR
Interaktywny kreator zapytania to najlepsza droga do przygotowania kompleksowej oferty. Czas wypełniania 1-3 minuty.
PROSTY FORMULARZ
Nie masz za dużo czasu i zależy Ci na szybkim kontakcie z naszej strony? Ta droga jest dla Ciebie. Czasy wypełniania do 30 sekund.
Według definicji marketing szeptany to forma promocji, której celem jest dotarcie do wybranego użytkownika internetu z informacją o interesującym go produkcie lub usłudze. Tego rodzaju działania promocyjne prowadzone są w imieniu marki lub przez zwykłych użytkowników forów albo grup dyskusyjnych w Social Mediach. Priorytetem kampanii marketingu szeptanego powinna być spontaniczność i naturalność przekazu. To znaczy, że nakierowaniem na produkt lub usługę powinien zajmować się w odpowiedni sposób wiarygodny członek danej społeczności.
Kto powinien zdecydować się na uruchomienie kampanii marketingu szeptanego?
Marketing szeptany w pierwszej kolejności zalecam wszystkim tym, których oferta może sprzedać się “od ręki”. Na buzz marketing powinni więc zdecydować się szczególnie sprzedawcy artykułów dla dzieci, diet online lub odzieży. Zainteresowani tą formą marketingu powinni być też właściciele warsztatów samochodowych, punktów gastronomicznych albo obiektów noclegowych sporo przed sezonem. Oferta, na którą jest aktualnie popyt, “sprzedaje się” na forach i portalach społecznościowych najlepiej.
Właściciele firm z ofertą, której zakup wymaga dłuższego zastanowienia się przez klienta, również mogą korzystać z marketingu szeptanego. Zysk dla nich z tej formy promocji pojawia się dopiero wtedy, gdy użytkownik trafi na wpis nawiązujący do oferowanych produktów lub usług, a później zdecyduje się na wyszukanie i weryfikację oferty oraz skorzystanie z niej.
Korzyści płynące z kampanii buzz marketingu.
W zależności od celów biznesowych firmy zlecającej kampanię buzz marketingową zyska ona od razu lub z opóźnieniem:
- wyższą sprzedaż;
- linki pozycjonujące lub neutralne do swojej strony, lub sklepu internetowego;
- szybkie odpowiedzi na nieprawdziwe informacje na temat firmy;
- lepszą rozpoznawalność i dodatkowe opinie.