Tworzenie stron internetowych to obecnie jeden z najskuteczniejszych sposobów na zaistnienie w sieci i pozyskanie klientów z zupełnie nowych źródeł. A funkcjonalna i estetyczna strona internetowa to świetna wizytówka dla każdego biznesu. Badania pokazują, że wygląd strony internetowej jest jednym z kluczowych elementów, na które zwracają uwagę Twoi potencjalni odbiorcy. Specjalnie dla Ciebie stworzymy oryginalną stronę, która w odpowiedni sposób zaprezentuje wybrane produkty lub usługi. Zostań z nami, niżej w treści znajdziesz kilka ważnych cyfr i dowiesz się jak wygląda tworzenie stron internetowych.
Omów z nami swój pomysł
Rozpoznawalność marki
Rozpoznawalność marki – Twój potencjalny klient z całym prawdopodobieństwem będzie szukał w sieci informacji na temat firmy. Warto mu je udostępnić w estetycznej i przystępnej formie.
Zaufanie
Zaufanie – internauci traktują informacje znalezione online z dużą dozą zaufania. Jeżeli strona będzie się dobrze prezentować, z pewnością pomoże Ci zrealizować część Twoich celów biznesowych.
Prezentacja oferty
Prezentacja oferty – pozwól klientowi poznać Cię, zanim zadzwoni lub odwiedzi Twoją firmę. Przeglądanie sieci to istotny element w ścieżce zakupowej wielu użytkowników.
Kreowanie wizerunku
Kreowanie wizerunku – dodatkowe elementy strony, jak na przykład blog, pozwalają na budowanie pozytywnego wizerunku Twojego biznesu.
Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Zwracamy uwagę na detale – to gwarantuje, że strona będzie estetyczna i funkcjonalna. Czas pracy nad stroną jest uzależniony od jej struktury i ilości treści, które muszą zostać na nią wprowadzone.
Zobacz także PPC
Analiza
Zebranie potrzebnych informacji na temat wyglądu i funkcji strony
Wycena
Wstępna wycena projektu
Prezentacja projektu
Stworzenie wstępnego projektu w formie graficznej i zaprezentowanie go klientowi
Zawarcie umowy
Podpisanie umowy wraz z formularzem wytycznych do projektu
Realizacja strony
Stworzenie strony www według wytycznych klienta oraz nanoszenie poprawek
Finalizacja projektu
Oddanie gotowego projektu
KREATOR
Interaktywny kreator zapytania to najlepsza droga do przygotowania kompleksowej oferty. Czas wypełniania 1-3 minuty.
PROSTY FORMULARZ
Nie masz za dużo czasu i zależy Ci na szybkim kontakcie z naszej strony? Ta droga jest dla Ciebie. Czasy wypełniania do 30 sekund.
Dziś każdy może mieć własną witrynę i właściwie nie potrzeba do tego żadnego większego powodu. Jednak istnieją grupy osób, dla których jest to niemal wymóg, pozwalający stać się wiarygodnym oraz rozpoznawalnym.
Właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych
Nawet mikro i małe firmy mogą czerpać korzyści z posiadania strony WWW. Warto zatem zdecydować się na zlecenie strony internetowej, choćby po to, aby klienci postrzegali twoją działalność za bardziej profesjonalną. Najważniejsze jest to, że na taką formę reklamy po prostu będzie cię stać, nawet jeśli dopiero ruszasz ze swoim biznesem.
Przedsiębiorcy
Małe, średnie lub duże przedsiębiorstwa powinny mieć swoje miejsce w sieci. Obecnie branża przestaje mieć już znaczenie, gdyż większość klientów rozpoczyna swoje poszukiwania od wpisania frazy kluczowej w wyszukiwarce. Co to oznacza? Przede wszystkim to, że jeśli nie znajdą twojej firmy, to dla nich po prostu nie istniejesz.
Specjaliści w danej dziedzinie
Dziś nastał czas specjalistów. Dlatego, jeśli czujesz się ekspertem w jakiejś dziedzinie — to twój czas! Internauci poszukują opinii i porad osób, które mają wiedzę czy też doświadczenie. Wbrew pozorom gromadząc grupę stałych czytelników, można zacząć na tym zarabiać przy okazji robiąc i pisząc o tym, co się lubi. Czy to nie idealne rozwiązanie?
Znane osobistości ze świata mody, sportu, filmu, muzyki itp.
Prawda jest taka, że każda znana osoba ma swoją stronę internetową lub za moment będzie ją mieć. Dzięki niej fani lub kibice mogą uzyskać przydatne informacje o koncertach, nowych filmach czy miejscach, gdzie można spotkać taką osobę.
A może posiadasz wierną społeczność w social mediach i chcesz zrobić krok do przodu i stać się bardziej profesjonalną lub profesjonalnym? Posiadanie strony internetowej sprawi, że twoja rozpoznawalność może jeszcze bardziej wzrosnąć i dostrzegą cię w ten sposób także inne grupy odbiorców.
Właściciele start-up’ów
Reklama start-up’u to podstawa. Dlatego nie może zabraknąć cię w sieci. Dzięki temu twój pomysł znajdzie swoich zwolenników i co najważniejsze rozwinie skrzydła.
Freelancerzy
Obecnie praca rozumiana może być na wiele różnych sposobów. Aktualnie do gry wchodzą freelancerzy, którzy pracują często w branżach kreatywnych, ale nie tylko i działają według własnych zasad. Jednak niezależnie od wszystkiego, najważniejsza jest reklama, bez której zarabianie w taki sposób przestanie być możliwe. Zatem to
Promocja
Nie da się ukryć, że strony internetowe są doskonałą formą promocji marki lub firmy. Niezależnie od pory dnia użytkownik może wyszukać ją, przejrzeć zakres usług, oferowane produkty, opinie wcześniejszych klientów, a następnie skontaktować się lub dokonać zakupu. Oczywiście, aby możliwe było osiągnięcie takiego efekty koniecznie trzeba zoptymalizować, a następnie pozycjonować witrynę.
Łatwy kontakt z klientami
Firma działająca w sieci może w prosty sposób informować użytkowników o nowościach, swoich założeniach czy rabatach. Kiedy dodatkowo będzie on połączona z portalami społecznościowymi obieg informacji stanie się jeszcze łatwiejszy. Poza tym w naturalny sposób zostaje zmniejszony dystans pomiędzy Tobą a twoimi klientami, co prowadzi do stworzenia trwalszych relacji.
Możliwość wyróżnienia się
Każda firma jest inna, nawet jeśli sprzedaje dokładnie te same produkty, co jej konkurencja. Zatem bardzo ważne jest to, aby klienci także to odczuwali. W tym pomaga witryna internetowa zaprojektowana według twoich wyobrażeń oraz w kolorystyce kojarzącej się z działalnością czy też z branżą.
Zwiększenie zasięgu
Dzięki zaistnieniu w Internecie masz możliwość dotarcia do znacznie szerszej grupy odbiorców. Już nie musisz zadowalać się lokalnym rynkiem, a twoją jedyną formą promowania nie będzie tylko marketing szeptany tworzony przez zadowolonych klientów. Internet jest medium, który otwiera znacznie większe możliwości, więc zacznij z niego naprawdę korzystać i wypłyń na szerokie wody ze swoim biznesem.
Zyskanie nowych klientów
Skoro strony internetowe zwiększają zasięg, to wiąże się to z możliwością zdobycia nowych klientów. Poza tym warto zwrócić uwagę na fakt, że wszystko to odbywa się stosunkowo niskim kosztem w porównaniu do innych form reklamy. Wystarczy, że raz zainwestujesz w wysokiej jakości witrynę, a później raz w roku będziesz ponosić koszty związane z odnowieniem domeny oraz hostingu, które zazwyczaj nie są zbyt wysokie. Kiedy przeliczysz, ile wyniesie wtedy koszt pozyskania jednego klienta, szybko zdasz sobie sprawę z tego, że to była jedna z najlepszych inwestycji, na jakie mogłeś lub mogłaś się zdecydować.
Możliwość lepszego poznania potrzeb klientów
Nie każdy od razu dostrzega, że jedną z korzyści posiadania strony internetowej jest możliwość lepszego zrozumienia użytkowników, a w konsekwencji także klientów. Wszystko dzieje się dzięki temu, że możesz wdrożyć na stronie różne ogólnodostępne narzędzia analityczne, np. Google Analytics. W ten sposób dowiesz się, kim są, jak długo przebywają oraz czego tak naprawdę potrzebują osoby wchodzące na twoją stronę. Uzyskane dane możesz wykorzystać podczas tworzenia kampanii reklamowej, która jeszcze bardziej wypromuje twój biznes i pozwoli ci osiągać większe dochody.
Zyskanie zaufania klientów
Wiele osób, szczególnie młodych, podchodzi sceptycznie do firm, których nie można znaleźć w wyszukiwarce. Dlatego tak ważne jest także to, aby strony internetowe zostały zaindeksowane przez roboty Google. Zatem, jeśli chcesz być traktowanym poważnie, koniecznie zleć stworzenie strony WWW. Dzięki tej decyzji staniesz się też znacznie wiarygodniejszy, co ma duże znaczenie dla twoich klientów.
Oszczędność czasu
Kolejną korzyścią związaną z posiadaniem strony internetowej jest to, że możesz oszczędzić wiele czasu na rozmowę z klientami, podczas której będziesz przedstawić ofertę, opowiadać o dotychczasowych realizacjach czy tłumaczyć, jak można złożyć zamówienie. Dobrze zaprojektowana witryna robi to wszystko za ciebie. Dzięki temu klient otrzymuje niezbędne dane, przez co również oszczędza swój czas, co dziś znacznie zwiększa szansę na to, że skorzysta z twoich usług.
Dorównanie lub wyprzedzenie konkurencji
Zawsze twoim celem jest prześcignięcie konkurencji i stanie się liderem swojej branży. Dlatego też, kiedy zauważasz, że twoi zawodowi rywale mają już witrynę, to wręcz nie możesz pozostać w tyle. Oczywiście, jeśli twoja największa konkurencja nadal nie funkcjonuje w sieci, to nie oznacza, że warto ją naśladować. Stań się pionierem i zyskaj przewagę.
Pamiętaj jednak, że niezwykle istotne jest to, aby witryna była przemyślanie zaprojektowana, gdyż tylko wtedy stanie się funkcjonalna i przyjazna dla użytkowników. Na samym początku warto zwrócić uwagę, aby posiadała kilka najważniejszych elementów.
Wyraźne logo oraz intuicyjne menu
Ważne jest to, aby logo znajdowało się zawsze w widocznym miejscu oraz było wyraźne i czytelne. Użytkownik w ten sposób będzie od razu wiedzieć, z kim ma do czynienia. Nie warto też za bardzo zmieniać utartych schematów związanych z układem strony czy nagłówków, gdyż użytkownicy zdążyli już się do nich przyzwyczaić i zaakceptować je. Poza tym ważniejsze jest to, aby zarówno układ, jak i nawigacja w postaci menu były intuicyjne oraz dopasowane do różnych urządzeń.
Baner reklamowy lub slajd z ofertą
Popularnym i cenionym rozwiązaniem jest też umieszczenie w centralnej części strony głównej baneru, lub pokazu slajdów, na którym zawarta jest maksymalnie skrócona oferta lub też akcje promocyjne. Istotne jest zwrócenie uwagi w jakość grafik, które tam się znajdują, gdyż staną one się wizytówką całej witryny i od razu będą rzucać się w oczy.
Elementy graficzne
Mimo że najbardziej cenione są minimalistyczne witryny, to jednak nie zawsze warto pozbawić je dodatkowych grafik. W końcu nadal większość osób utożsamia animacje z jakością i atrakcyjnością strony. Toteż dobrym rozwiązaniem będzie postawienie na ciekawe przejścia czy przyciągające spojrzenia grafiki.
Formularz kontaktowy
Maksymalne ułatwienie kontaktu z firmą musi być twoim priorytetem, dlatego tak popularne jest zamieszczanie przynajmniej jednego formularza kontaktowego. Innym ciekawym rozwiązaniem może być połączenie strony z mediami społecznościowymi, np. z Facebookiem czy Messengerem. Alternatywą może być jeszcze stworzenie wirtualnego asystenta, z którym klient będzie mógł skontaktować się, kiedy będzie pilnie potrzebował odpowiedzi.
Podstawowe podstrony
Przyjęło się, że u góry znajdują się zakładki do takich podstron jak — kontakt, oferta/ usługi, o firmie/ o mnie/ o nas, realizacje/portfolio/projekty itp. oraz cennik czy też wycena. Dobrym rozwiązaniem jest też stworzenie zakładki z blogiem, na którym regularnie będą ukazywać się artykuły nawiązujące do profilu działalności.
Linki do portali społecznościowych
Jeśli twoja firma działa także w social mediach, a zapewne tak właśnie jest, to koniecznie warto pochwalić się tym na stronie internetowej.
Ilość niezbędnych elementów na stronie zależy także od twoich planów związanych z witryną, dlatego będą one kształtować się dość indywidualnie. Najważniejsze zatem jest to, aby wcześniej przemyśleć każdy detal. Nie musisz się obawiać, gdyż doradzimy ci tak, aby projekt strony był zgodny z twoimi obecnymi oraz przyszłymi potrzebami. W końcu tworzenie stron internetowych w naszym wykonaniu cechuje się:
nowoczesnością,
prostą obsługą,
przejrzystością,
estetyką,
unikalnością,
responsywnością.
1. Analiza
Na samym początku najważniejsze staje się dla nas poznanie twoich potrzeb oraz wyobrażeń na temat tego, jak powinna wyglądać strona. To bardzo ważne w kontekście ostatecznej satysfakcji związanej z całym projektem, dlatego warto poświęcić kilka chwil na rozmowę i przemyślenia. Ze swojej strony przedstawiamy też najczęściej stosowane warianty związane z wyglądem oraz funkcjami, które doskonale sprawdzą się również w tym przypadku.
2. Wycena
Po poznaniu twoich wymagań staramy się określić, jaki koszt wyniesie tworzenie strony internetowej. Wstępna wycena pomoże ci w podjęciu ostatecznej decyzji i w rozplanowaniu własnych finansów. Pamiętaj, że koszt może odrobinę się zmienić, tym bardziej, jeśli zostaną wykonane kolejne ulepszenia.
3. Prezentacja projektu
Kiedy wyrazisz swoje dalsze zainteresowanie wykonaniem strony internetowej, to my bierzemy się do pracy. Najszybciej jak to możliwe przygotowujemy projekt w formie graficznej, który ukaże dokładny wygląd strony. Na tym etapie możliwe jest dodawanie zmian. Kiedy już będziemy gotowi przedstawimy ci owoc naszej pracy, abyś mógł lub mogła zdecydować, czy właśnie tego od nas oczekiwałeś lub oczekiwałaś. Jesteśmy otwarci na zmiany, bo zawsze najważniejsze jest dla nas twoje zadowolenie.
4. Zawarcie umowy
Dopiero w tym momencie proponujemy podpisanie wiążącej umowy. Sądzimy, że takie rozwiązanie jest uczciwe dla obu stron. Poza tym postanowiliśmy przekazać naszym klientom specjalny formularz wraz z wytycznymi, w którym zostają zapisane wszystkie wymagania, jakie musimy spełnić. Po podpisaniu umowy będziesz już o krok od zostania właścicielem strony internetowej.
5. Realizacja strony
Staramy się informować cię o poszczególnych etapach składających się na tworzenie stron internetowych, abyś w razie potrzeby mógł lub mogła zgłosić jeszcze jakieś poprawki. Jednak przede wszystkim skupiamy się na zamianę projektu w prawdziwą stronę, dzięki której podbijesz Internet. Nasi specjaliści nie marnują czasu i wykorzystują w trakcie pracy całą swoją wiedzę, abyś uzyskał lub uzyskała satysfakcjonujące efekty.
6. Finalizacja projektu
Strona gotowa? Już? Tak! U nas czas realizacji zawsze idzie w parze z jakością wykonanie, przez co klient nie musi czekać tygodniami na przekazanie witryny. Kiedy tylko nasi specjaliście wdrożą wszystkie wytyczne, natychmiast zostaniesz poinformowany lub poinformowana.
Jesteśmy firmą, która zrealizowała już wiele projektów, dzięki czemu masz pewność, że znamy się na swojej pracy. Nasze doświadczenie jednak zawsze idzie w parze z ciągłym rozwojem i śledzeniem nowinek oraz aktualnych trendów. Taka mieszanka sprawia, że każdy nasz projekt jest w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym oczekiwaniom. W dodatku zwracamy szczególną uwagę na jakość kodu, estetykę oraz dopracowanie nawet najdrobniejszych detali, aby strony internetowe miały wysoką jakość. Każda nasza witryna jest responsywna oraz przygotowana do szybszego i skuteczniejszego pozycjonowania. Poza tym ich obsługa jest prosta i intuicyjna, przez co wzrasta twoja wydajność i nie tracisz czasu na wdrożenie się w nowy system.
Dla nas liczy się też budowanie trwałych relacji ze zleceniodawcami, dlatego ułatwiamy kontakt z nami, doradzamy, ale też służymy pomocą w razie pojawienia się problemów technicznych.
Wiemy, że postawiliśmy sobie poprzeczkę bardzo wysoko, ale to nas tylko motywuje do dalszej, ciężkiej pracy i co najważniejsze do realizacji twoich potrzeb. Daj nam szansę, a zobaczysz, czym wyróżniają się nasze strony internetowe!
Zobacz także Sklepy Internetowe
Omów z nami swój pomysł
Email: biuro (malpa) solv.pl
Tel: +48 32 442 00 30
Tel: +48 22 378 39 88
SOLV Marketing & Internet™
agencja interaktywna
40-065 Katowice
Mikołowska 44/4