Menu

Marketing internetowy
Usługi

Marketing internetowy kreuje wizerunek Twojej firmy w internecie. Pozycjonowanie, buzz marketing, content marketing, Google Ads, social media marketing, remarketing to działania, które podejmujemy każdego dnia, aby wspierać rozwój firm naszych Klientów. Jednak to nie koniec naszej oferty. Proponujemy również szereg innych rozwiązań, które pozwolą Ci na realizację celów biznesowych.

Omów z nami swój pomysł

michal-ostrowski-kontakt

Napisz do nas

    Wybrani klienci

    Gawor-v2

    Realizacje

    Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas

    KREATOR

    Interaktywny kreator zapytania to najlepsza droga do przygotowania kompleksowej oferty. Czas wypełniania 1-3 minuty.

    PROSTY FORMULARZ

    Nie masz za dużo czasu i zależy Ci na szybkim kontakcie z naszej strony? Ta droga jest dla Ciebie. Czasy wypełniania do 30 sekund.

    CZYM JEST MARKETING INTERNETOWY

    Marketing internetowy to szereg działań uzupełniających się wzajemnie, to kompleksowe podejście do promocji produktów czy marki w sieci. Tylko dzięki takiemu, komplementarnemu działaniu możemy wykorzystać cały potencjał tkwiący w wirtualnym jednak mierzalnym realnymi pieniędzmi świecie. Skuteczny marketing internetowy jest jednak tylko w sytuacji, w której wykorzystuje się narzędzia marketingowe dobrane do specyfiki danej branży.

    AGENCJA MARKETINGU INTERNETOWEGO

    Specjalizacją agencji interaktywnej jest szeroki wachlarz usług związanych z pozyskiwaniem klientów przez internet. Realizujemy kampanie w internecie kompleksowo, od tworzenia strony internetowej do ich pozycjonowania w wyszukiwarkach w tym z szczególnym uwzględnieniem GOOGLE™. Marketing internetowy czy internetowy PR to cały wachlarz możliwych do podjęcia działań, których celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku firmy / usług w sieci oraz pozyskiwanie tym kanałem Klientów. To nie tylko dotarcie do potencjalnych Klientów, to wywołanie w nich oczekiwanych przez nas odczuć i „poprowadzenie” do oczekiwanego przez nas celu.

    AGENCJA KREATYWNA

    Główne frazy: marketing internetowy Katowiceagencja marketingu internetowego Katowice. Frazy dodatkowe: agencja marketing internetowy agencja. Każda agencja kreatywna – interaktywna ma w mniejszym bądź większym stopniu obszar działań w którym czuje się najmocniej. Specjalizacją naszej agencji jest kreacja w wirtualnym świecie, od responsywnych stron internetowych, przez podnoszenie ruchu na stronie do budowania wizerunku firmy w sieci – internetowy PR.

    Agencja marketingowa — poznaj potęgę marketingu w sieci

    Już od wielu lat dzielimy się swoją wiedzą, zdobywamy doświadczenie i pomagamy naszym klientom piąć się w górę wyników wyszukiwania Google, ale też na wiele innych sposobów walczyć z ich konkurencją. Kiedy tylko dostrzegliśmy, że marketing internetowy jest tak skuteczną bronią we współczesnej promocji firm, postanowiliśmy odpowiednio dostosować swoje usługi. Do tego jesteśmy agencją kreatywną i obecnie obsługujemy klientów zarówno w Katowicach, jak i w różnych innych rejonach Polski. Poznaj naszą szeroką ofertę i postaw na marketing internetowy wdrożony przez specjalistów, ale też jednocześnie przez pasjonatów.

    Naszą specjalizacją jest marketing internetowy w Katowicach, ale chętnie pomagamy też firmom z innych rejonów Polski. Poznaj 5 najważniejszych powodów, dla których opłaca się nam zaufać.

    Dlaczego warto wybrać nas jako agencję marketingu internetowego?

    Naszą specjalizacją jest marketing internetowy w Katowicach, ale chętnie pomagamy też firmom z innych rejonów Polski. Poznaj 5 najważniejszych powodów, dla których opłaca się nam zaufać.

    Rozwiniesz swój biznes

    Dziś marketing internetowy niesie ze sobą możliwość dotarcia nie tylko do klientów lokalnych. Dzięki temu możesz w krótkim czasie zwiększyć swoje zasięgi i liczbę stałych klientów. W ten sposób marzenie o dużej firmie i wielkich zyskach jest jak najbardziej możliwe. Nawiąż z nami współpracę i rozpocznij drogę ku spełnieniu wszystkich zawodowych celów.

    Zostaniesz liderem branży

    Dzięki pozycjonowaniu, Social Media Marketingu czy też buzz marketingu możemy sprawić, że użytkownicy dostrzegą Twój potencjał i uznają Cię za lidera w Twojej branży. Zyskasz w ten sposób ich zaufanie i co najważniejsze więcej osób będzie chciało wybierać właśnie Twoją ofertę. Będzie to możliwe, gdyż dużą uwagę przykładamy analizie oraz tworzymy zindywidualizowane strategie marketingowe.

    Dotrzesz do nowych klientów

    Kluczem jest to, aby wiedzieć wszystko o osobach, które mogą być zainteresowane Twoimi produktami czy usługami. Przykładamy dużą uwagę, aby odpowiednio ich nakreślić i na bazie tych informacji stworzyć kampanię, która przyciągnie Twoją grupę docelową. Wtedy właśnie będziesz w stanie zyskać nowych klientów, co jest kluczem do rozwoju Twojego biznesu. Jak już wcześniej było wspomniane, marketing internetowy daje możliwość inwestycji w reklamę, która trafia do tych najbardziej zainteresowanych osób, a nie do wszystkich jak wiele tradycyjnych form marketingu, a do tego przynosi znacznie lepsze efekty. Połączenie idealne, prawda?

    Oszczędzisz pieniądze

    Właśnie za sprawą tego, że nasza agencja interaktywna znajduje się w Katowicach, wiemy, jak ważne jest prawidłowe gospodarowanie pieniędzmi. Zgodnie z tym założeniem oferujemy tylko te rozwiązania, które pozwalają osiągać największe zyski. Oznacza to, że wydatki na promocję w sieci przy naszym udziale są inwestycją, która szybko się zwraca. Bardzo ważne jest to, że zawsze trafiamy jedynie do użytkowników, którzy naprawdę są zainteresowani Twoją ofertą, aby nie wydawać Twoich pieniędzy na oślep.

    Skorzystasz z naszego doświadczenia oraz praktycznych porad

    Korzystanie z usług agencji marketingowej z Katowic lub z innego miasta, sprawia, że Twoja firma może się rozwijać, a ty będziesz dzięki temu więcej zarabiać. Jednak to nie wszystko, w pakiecie zyskujesz możliwość czerpanie z doświadczenia naszych fachowców. Rozwiązania, które dla Ciebie wdrażamy, są zawsze oparte na latach testów i analiz. Nie ma tutaj miejsca na przypadek. Poza tym zyskujesz od nas wiele praktycznych porad, które możesz później wykorzystywać w promocji swojej witryny.

    Agencja marketingu internetowego w Katowicach — dowiedz się, w czym się specjalizujemy

    Oto lista naszych usług. Mamy nadzieję, że spełnimy Twoje oczekiwania. Czekamy, aż skontaktujesz się z nami, aby przełożyć naszą wiedzę w praktykę i pomóc ci rozwinąć skrzydła w Twojej branży.

    Marketing internetowy to suma niezwykle wielu składowych, aż trudno je wszystkie szczegółowo definiować. W rzeczywistości, każdy następny tydzień przynosi jego nowe odsłony. My, jako agencja interaktywna musimy za wszystkimi zmianami nadążać i postaramy się poniżej nieco przybliżyć jego złożoną naturę.

    To co należy podkreślić na początku zagłębiania się w świat marketingu internetowego to fakt że marketing internetowy jest mierzalny. Możemy dokładnie zweryfikować, jakie efekty dają nasze działania, jaki ruch generują, Jaką konwersję dają i jakiej wartości. To, wraz z precyzyjnie określonymi kosztami, daje nam idealny i pełny obraz sytuacji. Przedstawimy wybrane elementy marketingu internetowego w taki sposób, aby każdy mógł uznać, czy dane kanały dotarcia do Klientów są dla niego i od czego należy rozpocząć swoją przygodę z marketingiem internetowym. Dzięki temu, każdy kto nie ma doświadczenia w tej dziedzinie będzie mógł zorientować się w poszczególnych kanałach reklamy internetowej. Czy warto? Wiele lat temu minął czas, gdy internet był ciekawostką / dodatkiem, po który firmy małe i większe sięgały tylko od czasu do czasu. Aktualnie wiele przedsiębiorstw opiera swój marketing głównie na działaniach w internecie. Właściciele firm i menedżerowie, którzy dopiero teraz zaczynają myśleć o reklamie w internecie, muszą mieć świadomość, że wyścig dawno się rozpoczął i mają niezwykle duży dystans do nadrobienia.

    Reklama jawna w internecie

    Reklama jawna to forma marketingu, która oficjalnie informuje odbiorców o tym, że jest wynikiem sponsorowanym. Pomimo stosownej informacji, wielu użytkowników traktuje tego typu materiały jako zwykłe linijki w wyszukiwarce np. wyniki wyszukiwań w Google, lub artykuły sponsorowane, które publikowane są na różnych portalach o tematyce naszej branży. Zaletami tego typu działań, napewno jest kontrola nad budżetem, zasięgiem i wynikami naszych marketingowych publikacji. Reklamy jawne prowadzone w sieciach reklamowych, czy w sieci Google dają dużo szybsze wyniki niż reklama niejawna. Problemem tego typu reklam jest wyżej wspomniana świadomość o treści sponsorowanej co może powodować u odbiorcy ograniczone zaufanie do jej przekazu.

    W ramach reklamy jawnej możemy wyróżnić kilka jej form / kanałów:

    • Banery reklamowe
    • Google Adwords (w tym i remarketing)
    • Facebooks Ads
    • Youtube Ads
    • Artykuły sponsorowane
    • Newsletter (Mailing)
    • Marketing Automation
    • RTB
    • Banery reklamowe
    • Banery reklamowy – czyli to co każdy z nas już widział. Jest to podstawowa forma reklamowania się w internecie. Banery tzw. display, widujemy wszędzie, na portalach, blogach, platformie youtubie. Wszystko zależy od tego gdzie dana sieć reklamowa emituje swoje kampanie. 

    • Google AdWords – Linki sponsorowane.

    Kampanie AdWords – płać za efekt. Ten sposób reklamy, daje mnóstwo możliwości konfiguracji naszej strategii. Możemy ustalać, pod którymi frazami pojawiamy się w wyszukiwarce, ale też o której godzinie i w jakie dni. Google proponuje nam nie tylko swoją wyszukiwarkę, ale też ogrom portali i stron ze swojej sieci, gdzie możemy pokazywać swoją firmę nie tylko jako link, ale też jako forma animowana, statyczna, czy graficzna. Oprócz fraz, które wykorzystamy, możemy również korzystać z list remarketingowych, lub wyświetlać się u użytkowników, którzy podjęli jakąś akcje na naszej stronie, albo ich zainteresowania są zbliżone do naszej branży. AdWords pozwala też na emitowanie reklam na portalu YouTube. Pomimo dużej ilości opcji i udogodnień, cała obsługa tego typu kampanii reklamowej jest możliwa dla człowieka, który z marketingiem ma niewiele wspólnego. wystarczy poczytać, lub przejść kurs, lub szkolenie dotyczące zarządzania taką kampanią. Trzeba jednak pamiętać że Google zastrzega sobie blokowanie reklam niektórych produktów i branż, oraz bardzo skrupulatnie informuje odbiorców o tym że link jest materiałem reklamowym.

    • Facebooks Ads

    Facebook Ads – pokaż się tam, gdzie są wszyscy. Promowanie swojej firmy w mediach społecznościowych jest coraz bardziej normalne i wręcz konieczne. Wybieramy wszelkie cechy naszego idealnego odbiorcy naszych produktów/usług z mnóstwa dostępnych opcji (płeć, pochodzenie, wiek, stan cywilny) i kierujemy naszych nowych potencjalnych klientów na nasz fanpage, lub prosto do naszej witryny. Facebook Ads ułatwia nam promowanie rabatów, wydarzeń, okazji w naszej firmie i pozwala też na skuteczne budowanie wizerunku. Oprócz standardowych, raczej mało widocznych reklam w prawej kolumnie, mamy możliwość korzystać z panelu aktualności, czy reklamy karuzelowej w stosunkowo niskiej cenie od kliknięcia. Przed rozpoczęciem realizacji tej kampanii, koniecznością jest przeanalizowanie, czy nasza branża jest odpowiednia na portal Facebook i czy nasz target jest tam aktywnie obecny. Konkurencja na Facebook jest spora, a walka o klienta jest równie duża.

    • Youtube Ads

    Jeżeli posiadasz materiały filmowe, wykorzystaj je! Portal YouTube dostarcza nam rozrywki w postaci krótszych, lub dłuższych filmików różnej tematyki. Społeczeństwo spędza tam coraz więcej czasu niż w pozostałej części sieci, a sam youtube zaczyna mieć więcej do powiedzenia niż stacje telewizyjne, dlatego też może warto postarać się o ich uwagę. Od momentu kiedy wyszukiwarka Google zakupiła portal Youtube, kierowanie kampaniami banerowymi jest możliwe z poziomu kokpitu AdWords. Minusem tego sposobu jest częste blokowanie tych reklam przez odbiorców.

    • Artykuły sponsorowane

    Budowanie świadomości klienta nie jest prostym zadaniem, nie da się tego procesu też przeskoczyć i trzeba jakoś osiągnąć zamierzony cel. Zamieszczanie sponsorowanych artykułów pomaga uświadomić klienta o istnieniu naszej firmy, ale też wzbudzić jego sympatie przez edukowanie go ciekawym, wartościowym tekstem. Jeżeli wyczuwasz u siebie dryg dziennikarski i lekkie pióro możesz pisać tego typu artykuły samemu i publikować je na wybranych portalach. Jeżeli tego drygu nie posiadasz zawsze taką usługę można zlecić agencji, lub samemu serwisowi, u którego chcesz publikować. Trzeba przede wszystkim zwrócić uwagę na ruch wybranego portalu i to na co chcemy uczulić odbiorcę. Tekst musi być czytelny, interesujący, ledwo wyczuwalny marketingowo. Dobrze napisane i przemyślane artykuły mogą przynieść ogromny zwrot w popularności naszej marki. Nie jest to najtańsze wyjście, ponieważ lepiej jest od razu opublikować w różnych miejscach kilka artykułów niż jeden, natomiast bardzo szybko możemy zbudować swoją pozycję i zaufanie odbiorców.

    • Newsletter (Mailing)

    Newsletter – Zapisz się do naszej oferty! Jest to jedno z bardziej standardowych rozwiązań na wielu stronach. Dobrze dobrana treść ofertowa, grafiki, czy rabat w wiadomości mailowej mają za zadanie ściągnąć klienta z powrotem do naszej witryny i zachęcić do ponownej interakcji np. z naszym sklepem. Newsletter, mimo że jest formą mailingu, który już powoli wytraca się z mody marketingu internetowego, nadal zdaje swój egzamin na polu bitwy o klienta. Jest o tyle lepszy, że jest legalny. To klient podaje nam swoje dane kontaktowe, a my staramy się przypomnieć mu o dobrej promocji, lub wydarzeniu w naszej branży, zależnie od tego jak skonfigurujemy treść wiadomości. Problemem newsletter’a nadal jest fakt, że użytkownicy często utożsamiają tego typu wiadomości ze SPAMem, który z natury wywołuje u nas negatywne odczucia.

    • Marketing Automation

    Marketing Automation – Jak automatyzować, to wszystko! Każdy z przedsiębiorców chciałby mieć urządzenie, lub system, który wszystko zrobi samo w kwestii nie tylko marketingu. Marketing Automation właśnie na to pozwala, bowiem zbiera on informacje na temat akcji, które podjął nasz potencjalny klient, na przykład już dwa razy szukał naszej lokalizacji, lub czytał naszego bloga. Ten sposób pomaga nam wyświetlać odpowiednie i dobrane, indywidualne komunikaty użytkownikom, tak by jak najbardziej przykuć ich uwagę do naszej witryny. Wszystko dzieje się mailowo, lub na samej, wspomnianej witrynie naszej firmy. Nie jest to wyjście dla wszystkich firm. Najbardziej opłacalny i produktywny jest wtedy, kiedy posiadamy dużą ilość stałych klientów i klientów potencjalnych w bazie. Na sam początek owocnej współpracy należy poświęcić na to dużo czasu i zaangażowanej pracy na zbieranie akcji i informacji, co przy dużym i rozwiniętym ruchu może odpłacić się odpracowaniem całego czasu poświęconego na uruchomienie strategii.

    • RTB – Remarketing (Real Time Binding)

    RTB – czyli, “Kto da więcej?”. Jest to forma reklamy jawnej polegającej na licytacji reklamy w czasie rzeczywistym. Pozwala to na wyświetlanie naszej treści odpowiedniemu użytkownikowi, w odpowiednim czasie. Cała aukcja dzieje się w ułamku sekundy głęboko w systemie, a wygrywa ta firma, która postawi najwyższą stawkę. RTB pozwala na pokazanie użytkownikowi reklamy np. w momencie kiedy klient utworzył koszyk na naszym sklepie, ale ostatecznie nie dokonał zakupu. Sposób wyświetlania reklam zależny jest od sposobu działania danej sieci RTB. Niektóre z nich specjalizują się w reklamie mobilnej, inne zaś w reklamie tylko w danej branży. Problemem, szczególnie dla mniejszych przedsiębiorstw, może być budżet minimalny, który jest zazwyczaj wymagany do zainwestowania w działanie takiej kampani. 

    Dużym plusem RTB jest kierowanie naszych treści do wybranych grup docelowych, oraz możliwość reklamowania produktów, których nie można reklamować w AdWords.

    Po drugie – Reklama niejawna

    Reklama niejawna ma takie samo zastosowanie jak reklama jawna, z tym że odbiorca nie jest poinformowany o tym że jest to reklama. Same procesy również nie wyglądają jak typowe reklamy. Dzięki temu w wykorzystaniu tej formy reklamy zdecydowanie rzadziej występuje zjawisko ograniczonego zaufania do jej przekazu.

    Jedną z podstawowych operacji reklamy niejawnej jest pozycjonowanie w wynikach organicznych wyszukiwarki – w Polsce głównie Google.plPozycjonowanie to proces polegający na takim prowadzeniu działań aby nasza strona znajdowała się na jak najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania – o tym zapewne już wiesz. Wiesz też zapewne że jest całkiem spora liczba czynników decydujących o pozycjach strony w rankingach google. Problem w tym że google każe czytać nam między wierszami które i jakim stopniu czynniki wpływają na owe pozycje. W sieci krążą legendy o ich ilości i wpływie. Fakt jest też taki że algorytm decydujący o rankingach jest jedną z najpilniej strzeżonych tajemnic marki Google™. Trzeba też pamiętać o tym, że w pogoni giganta za podsiwieniem użytkownikom jak najbardziej wartościowych treści, algorytm jest nieustannie rozwijany / modyfikowany, to zresztą mógłby być temat na odrębny, niezwykle rozległy artykuł. Wracając jednak do tematu, jeżeli chcemy aby nasza strona było wysoko w wynikach wyszukiwania na takie na przykład frazy jak agencja reklamowa Katowice czy strony internetowe Katowice, powinniśmy przede wszystkim zadbać o odpowiednią optymalizację naszej strony na którą składa się występowanie powyższych fraz w tytule strony/podstrony, nagłówkach h1-h3 oraz występować w odpowiedniej ilości w treści strony. To bardzo lakoniczne spojrzenie na proces optymalizacji. On sam w sobie też mógłby stać się tematem oddzielnego artykułu. To co podałem powyżej to w zasadzie podstawy podstaw, ale jak często można obserwować nawet po “rzuceniu okiem” na strony w sieci i tak są to elementy zaniedbywane przez webmasterów / właścicieli stron. Kolejnym elementem który składa się na proces pozycjonowania to linkbuilding i pozwolicie że nie będę się tutaj zagłębiał mocno w temat (ponieważ każde zagadnienie – a jest ich naprawdę wiele – w obszarze linkbildingu, można rozpisać w odrębnym artykule, i tak nie wyczerpując tematu) nadmienię tylko tyle że duuuużym, naprawde niewiarygodnie dużym uproszczeniu polega na umieszczaniu odnośników w innych serwisach do pozycjonowanej strony. I tak jeżeli zależy nam aby nasza strona poszybowała w górę na hasło reklama Katowice, musimy na innych stronach umieszczać linku do naszej właśnie z słowem reklama Katowice. Pamiętajcie proszę że jest to niesamowicie duże uproszczenie tematu i zapewniam że skupiając się tylko na schemacie podanym powyżej zyskamy naprawdę niewiele.

    Następną metodą reklamy niejawnej są social mediaNajpopularniejszym jest Facebook, o którym mowa była już wcześniej, ale w innym kontekście. Facebook jest ogromną bazą odbiorców, których trzeba zaskoczyć i przyciągnąć do swojej grupy “fanów”. Nasz fanpage pomoże nam zbudować trwałą i wiarygodną ścieżkę komunikacji z odbiorcami. Nie dość, że umożliwi nam to informowanie klientów o różnych wydarzeniach i eventach w firmie, to pozwoli nam to wysłuchać opinii i rad naszych klientów. Facebook to ogromna broń marketingowa, która dobrze użyta uratuje nas w kryzysowych sytuacjach, ale też wzbudzi zaufanie i powiększy zasięg naszych odbiorców wokół naszej marki. Trzeba mieć na uwadze, iż sam FB (nie mam tutaj na myśli kampani facebookAds) to narzędzie które słóży bardziej do budowania marki niż do bierzących sprzedaży ad hoc.

    Ostatnią już metodą jest Content MarketingJest to metoda, głównie polegająca na zdobywaniu kontaktów potencjalnych klientów (tzw. leedów) poprzez publikowanie wartościowych dla klienta treści w temacie naszej branży. Poradniki, porównania, opisy i zasady działania naszej branży, mogą być tym czego właśnie nasz klient szuka zanim zdecyduję się kupić naszą usługę. Nie chodzi tu o napisanie jak bardzo wspaniali jesteśmy pośród konkurencji, tylko o kreowanie siebie jako specjalisty, lidera w branży. 

    Na koniec…

    Na tej stronie przedstawiłem jedynie kilka wybranych kanałów które możemy wykorzystać w prowadzeniu kampanii marketingu internetowego. Zawsze przed doborem odpowiednich kanałów należy być świadomym celu przyszłej kampanii oraz grupy docelowej do której chcemy dotrzeć naszą usługą lub produktem, pod ich kontem musimy dobrać narzędzia, warto też pamiętać o tym aby nie ograniczać się do jednej formy, dobrane kanały mogą a nawet powinny się wzajemnie uzupełniać.

    Tworzymy strony www

    Każda stworzona przez nas strona www zaprojektowana jest w zgodzie z aktualnymi trendami i oczekiwaniami użytkowników. Zwracamy uwagę na to, aby witryny były funkcjonalne, łatwe w obsłudze i co najważniejsze miłe dla oka. Nie boimy się designerskich rozwiązań, ale w razie potrzeby możemy też wykonać dla Ciebie całkowicie minimalistyczną i praktyczną witrynę. Nasze realizacje są interaktywne, ale też zgodne z zasadami SEO, dzięki czemu strony szybko się ładują i są responsywne. Jesteśmy w stanie stworzyć witrynę dla firmy z każdej branży. Teraz czekamy na Twoją firmę!

    Projektujemy sklepy internetowe

    Oprócz stron www jesteśmy w stanie wykonać także znakomite sklepy online. Jako agencja interaktywna z Katowic słyniemy z tego, że poruszanie się w obrębie stworzonych przez nas witryn, jest intuicyjne oraz przemyślane. Zwracamy uwagę także na estetykę sklepu, aby oddawał wyjątkowość Twojego biznesu i misję, która ci przyświeca. Poza tym sklepy internetowe, które wykonujemy dla naszych klientów, są responsywne, dzięki czemu klienci mogą dokonywać zakupu poprzez urządzenia mobilne, a ty zmaksymalizujesz wtedy sprzedaż.

    Dbamy o integrację systemów IT

    Kolejną wykonywaną przez nas usługą jest integracja systemów IT. Mamy tutaj na myśli przede wszystkim to, że chętnie możemy zarejestrować dla Ciebie nową domenę. Poza tym skonfigurujemy ją z hostingiem. Dzięki czemu nie musisz posiadać wiedzy na ten temat, a my z przyjemnością przejmiemy od Ciebie te obowiązki. Jednak to nie koniec, gdyż oferujemy również integracje sklepów internetowych z różnymi zewnętrznymi systemami księgowymi, CRM i wieloma innymi. Napisz do nas, aby dowiedzieć się, jakie jeszcze inne integracje możemy wykonać dla Twojej witryny.

    Wdrażamy Social Media Marketing

    Jako katowicka agencja marketingu internetowego oferujemy również rozbudowane usługi związane z Social Media Marketingiem. Wielu użytkowników gromadzi się na portalach społecznościowych, więc to idealny sposób, aby do nich dotrzeć i przekonać, że Twoje usługi bądź produkty są tym, czego naprawdę potrzebują. Tworzymy przemyślaną strategię, która zawsze dociera do Twojej grupy docelowej. Specjalizujemy się w prowadzeniu takich mediów społecznościowych jak Facebook, Twitter czy LinkedIn.

    Stosujemy marketing szeptany

    Firmy, które istnieją także w sieci, mogą zwiększać swoje zyski oraz zasięg. Jednak duże znaczenie odgrywa również to, aby prezentowały one jedynie pozytywny wizerunek. Jak tego dokonać? Wystarczy, że pozwolisz nam wdrożyć dla Ciebie strategię związaną z marketingiem szeptanym. W ten sposób zbudujemy wizerunek Twojej firmy w sieci, wzbudzimy zaufanie klientów i zapewnimy ich o Twoim profesjonalizmie oraz wysokiej jakości produktów bądź usług.

    Tworzymy kampanie PPC, PPV, PPA

    Dlaczego kampanie reklamowe w sieci są strzałem w dziesiątkę? Bo są precyzyjne, skuteczne i pozwalają zaoszczędzić. Przestań przepłacać na marketingu i zacznij dzięki nam docierać jedynie do klientów, którzy naprawdę są zainteresowani tym, co sprzedajesz lub wykonujesz. Sprawimy, że Twoja efektywność znacznie wzrośnie, a dodatkowo będziemy na bieżąco analizować efekty prowadzonych kampanii.

    Wykonujemy kampanie remarketingowe

    Innym przykładem naszej usługi są kampanie remarketingowe. Nadal są one doskonałym sposobem na uzyskanie nowych klientów i przekonanie ich do zakupu. W czym tkwi ich sekret? Wystarczy, że zlecisz naszej agencji kreatywnej w Katowicach wykonanie działań remarketingowych, a użytkownicy, którzy już wcześniej byli na Twojej stronie, zobaczą reklamę Twoich usług i produktów. W ten sposób zyskasz drugą szansę na to, aby przekonać ich do wybrania Twojej oferty. Wtedy Twoje szanse na zyskanie nowego klienta znacznie wzrosną.

    Pozycjonujemy witryny

    Kwintesencją marketingu internetowego są działania związane z pozycjonowaniem w wyszukiwarce Google. W końcu znaczna część użytkowników właśnie tam szuka produktów, które zamierza kupić, opinii na ich temat czy niezbędnych usługobiorców. Dlatego stosujemy skuteczne techniki, sprawiające, że Twoja witryna pnie się w górę wyników wyszukiwania. Zwracamy uwagę na zasady SEO, dzięki czemu wzrost jest zawsze bezpieczny. Jako agencja marketingowa w Katowicach chcemy zadbać o to, aby Twoja firma trafiała zarówno do klientów lokalnych, jak i rozszerzyła swój zasięg na całą Polskę, a może nawet Europę.

    Zajmujemy się depozycjonowaniem

    Nie tylko buzz marketing pozwala poprawić wizerunek. Głównym celem depozycjonowania również ma stać się polepszenie tego, jak Twoja firma będzie postrzegana w sieci. Jeśli przydarzyło ci się kilku nad wyraz wymagających i niezdecydowanych klientów lub padłeś ofiarą rozsiewania negatywnych opinii przez konkurencję, to postaw na depozycjonowanie. Dzięki temu wszystkie nieprzychylne komentarze przestaną rzutować na decyzjach Twoich przyszłych kontrahentów bądź klientów.

    Pozycjonujemy na YouTube’ie

    YouTube jest jednym z tych portali społecznościowych, którego popularność ciągle wzrasta i wszystko wskazuje na to, że ta tendencja nadal będzie się utrzymywać. To właśnie tam możesz zdobyć popularność, fanów i zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki oraz zbudować pozycję eksperta. Jednak, aby tak się stało, pomożemy ci wypozycjonować Twoje filmiki, aby dostrzegło je więcej użytkowników.

    Zapewniamy optymalizację strony internetowej i konwersji

    Nasza agencja interaktywna, której siedziba znajduje się w Katowicach, została stworzona po to, aby wdrażać rozwiązania, pozwalające zwiększyć zyski naszych klientów. W tym celu udostępniliśmy również usługę zwaną optymalizacja konwersji oraz witryny www. Wprowadzamy na stronie bądź w sklepie takie zmiany, które przynoszą dodatkowe korzyści. Dbamy o zwiększenie stopy konwersji, aby większa liczba osób, które wchodzą na stronę, realizowała zakładane przez nas cele. Do tego przygotowujemy witrynę do pozycjonowania, aby przynosiło jeszcze lepsze efekty.

    Przygotowujemy audyt stron www

    Naszym zdaniem każda profesjonalna agencja specjalizująca się w marketingu internetowym powinna wykonywać też audyt stron internetowych. W końcu to właśnie dzięki niemu dowiadujemy się, co należy poprawić w obrębie witryny, aby osiągała wyższe wyniki w Google, była bezpieczniejsza oraz zachęcała do dokonania zakupu. Analizujemy stronę od podszewki, czyli jej kod, treść czy nawet jakość grafik, które się na niej znajdują. Nawet najmniejsza nieprawidłowość nam nie umknie. Proponujemy zlecenie nam wykonania audytu przed pozycjonowaniem czy optymalizacją.

    Szukasz specjalistów od marketingu internetowego? Świetnie się składa! Skorzystaj z naszych usług, a następnie zdobądź nowych klientów i zwiększ sprzedaż.

    Porozmawiajmy o Twoim pomyśle

    Napisz do nas

      kontakt6