Kampanie PPC

Co to jest Kampanie PPC?

Precyzyjne reklamowanie w Google – poznaj kampanie PPC

Oprócz klasycznego pozycjonowania w wyszukiwarce Google, wysokie miejsce w wynikach można osiągnąć za pomocą płatnych kampanii Google AdWords. Kampanie PPC czyli Pay Per Click to jedne z najbardziej skutecznych kampanii reklamowych w internecie. Główną ich zaletą jest płacenie dopiero za kliknięcie w reklamę, a nie na przykład jej wyświetlenie. To pozwala na efektywne zarządzanie budżetem oraz analizowanie efektów kampanii.

Efektywność​
Kampanie AdWords pozwalają precyzyjnie określić odbiorców reklamy i ich potrzeby. To znaczy, że na stronę trafiają użytkownicy wyszukujący właśnie Twoje produkty lub usługi. Znacznie zwiększa to ruch na stronie www.
Rozpoznawalność
Pozycje, które pojawiają się jako pierwsze w wynikach wyszukiwania Google są najczęściej zapamiętywane przez internautów. Najwyżej wyświetlające się strony pochodzą z kampanii AdWords. Warto promować swój biznes za pomocą kampanii PPC.

Precyzja

Kampanie PPC można kierować po precyzyjnych słowach kluczowych, aby dotarły do osób wyszukujących konkretne frazy.

Kontrola kosztów

Dobrze skonfigurowana kampania PPC pozwala na szybki zwrot z inwestycji. Płaci się tylko za kliknięcie w reklamę. Zadbamy o to, aby klikali w nią odpowiednio dobrani potencjalni klienci. ZAKUPU.

Jakie korzyści dają
kampanie PPC?

Działanie

Szybkość działania – wyniki z kampanii PPC są natychmiastowe. Ustawiamy konkretny harmonogram i uruchamiamy kampanię – a potem obserwujemy, jaką ilość kliknięć udało się osiągnąć.

Czasowość

Czasowość – kampanie można dostosowywać do czasowych promocji, na przykład w okresach świątecznych. Można tworzyć harmonogramy dostosowane do potrzeb naszego biznesu.

Mierzalność

Mierzalność – narzędzia analityczne Google pozwalają na szczegółowe przeanalizowanie prowadzonych kampanii i wyciągnięcie odpowiednich wniosków. To przydatna wiedza na poczet przyszłych działań promocyjnych.

Przyrost konwersji

Przyrost konwersji – trafianie do konkretnych grup odbiorców zainteresowanych naszym biznesem to dużo większa szansa na zwiększenie sprzedaży.

Etapy tworzenia
kampanii PPC?

Kampanie PPC w przypadku różnych biznesów muszą być planowane indywidualnie. Dla każdego klienta zaprojektujemy odpowiednią strategię działania i wdrożymy ją w sposób odpowiedni dla jego celów biznesowych.

Analiza

Określenie potrzeb i celów klienta

Wycena projektu

Wycena projektu oraz stworzenie kampanii i harmonogramów

Finalizacja umowy

Podpisanie umowy

Kampania PPC

Wdrożenie kampanii PPC

Interpretacja kampanii

Analiza skuteczności kampanii i raportowanie

Wybrani klienci

Gawor-v2

Realizacje

Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas

KREATOR

Interaktywny kreator zapytania to najlepsza droga do przygotowania kompleksowej oferty. Czas wypełniania 1-3 minuty.

PROSTY FORMULARZ

Nie masz za dużo czasu i zależy Ci na szybkim kontakcie z naszej strony? Ta droga jest dla Ciebie. Czasy wypełniania do 30 sekund.

Co to jest kampania PPC:

Kampania PPC (pay-per-click) – jest to forma kampanii, która opiera się na płatnym wykupywaniu miejsc w  stworzonych systemach (z reguły udostępnianych przez wyszukiwarki lub duże katalogi). Po wpisaniu wybranego słowa, wyszukiwarka zwraca użytkownikowi wyniki wyszukiwania w postaci listy stron oraz listy reklam, które pasują do wpisanego słowa.

Głównym celem każdej reklamy online jest zachęcenie oglądającego do kliknięcia w reklamę i przejścia tym samym na Twoją stronę. Prawdą jednak jest również to, że najlepsze reklamy generują duży współczynnik konwersji zainteresowanego w klienta (czyli skorzystania z oferty, do której namawiała reklama lub która znajduje się na Twojej stronie). Jednak najprostszym do zmierzenia czynnikiem efektywności Twojej reklamy jest z pewnością ilość kliknięć (CTR).

Przy kampaniach typu pay-per-click w wyszukiwarkach i katalogach, zmierzenie tego współczynnika jest niezmiernie proste – w zasadzie dzieje się to automatycznie. Dla przykładu Google prowadzi dwa takie programy AdWords i AdSense. Daje to możliwość stworzenia kampanii, dla której można przypisać wiele różnych kopii reklamy i tym sposobem sprawdzać, która jest najefektywniejsza. Najlepsze teksty można następnie przenieść do innej kampanii i np. testować dalej.