Marketing medyczny

Marketing medyczny – jak prowadzić marketing w branży medycznej?

Internet pozwala zaistnieć w sieci, zwiększyć zainteresowanie ofertę, ale też wykreować wizerunek eksperta. Jednak zamierzony cel można osiągnąć dopiero wtedy, gdy zostaną wdrożone odpowiednie techniki, które są szczególnie ważne w prowadzeniu marketingu medycznego. Dlatego my jako specjaliści poprowadzimy Cię przez całą drogę, wykorzystamy najlepsze narzędzia i sprawimy, że Twój gabinet, przychodnia czy poradnia specjalistyczna zostaną dostrzeżone przez użytkowników.

5 zalet, jakie zapewni Ci marketing medyczny

Masz stałych pacjentów i nie wiesz, czy powinieneś dalej promować swoje usługi medyczne? Zastanów się nad tym, ile możesz zyskać dzięki przemyślanym i dobrze prowadzonym działaniom marketingowym. Dzięki temu nie musisz być już lokalnym specjalistą, bo zaczniesz wreszcie docierać do zupełnie nowych grup pacjentów. Poza tym sprawimy, że dostrzeżesz jeszcze wiele innych korzyści związanych z marketingiem medycznym. Zatem nie czekaj, tylko je poznaj.

wzrost-l-pacjentow

Wzrost liczby pacjentów

Przeprowadzenie odpowiednich działań marketingowych dla branży medycznej sprawi, że zyskasz więcej pacjentów. W końcu wykorzystasz jeden z najprężniej rozwijających się kanałów dystrybucji, czyli Internet. Dzięki temu dotrzesz do większej liczby osób, które mogą być zainteresowane Twoją ofertą. Pamiętaj, że konkurencja nie śpi i na pewno również zleca konkretne działania. Jednak my wiemy, jak prowadzić marketing branży medycznej, więc sprawimy, że pacjenci wybiorą właśnie Ciebie.

mm-zarobki2

Wyższe zarobki

Większa liczba pacjentów sprawi też, że zaczniesz zarabiać więcej pieniędzy. Dzięki temu nie tylko możesz podwyższyć swoje zyski, ale również zainwestować w rozwój kliniki, przychodni bądź gabinetu. Poza tym praca będzie Cię jeszcze bardziej cieszyła, bo zaczniesz dostrzegać wymierne korzyści z prowadzonych działań marketingowych dla branży medycznej. W ten sposób wpłyniemy nie tylko na to, że się wypromujesz, ale też poczujesz większą satysfakcję i zyskasz motywację materialną do dalszej pracy.

ekspert

Zbudujesz pozycję eksperta

Musisz udowodnić, że usługi, które proponujesz, odznaczają się najwyższą jakością. Ważne jest też to, żebyś pokazał swoją wiedzę, doświadczenie i umiejętności. Właściwe działania marketingowe pomogą nam w wyeksponowaniu Twoich zalet. Wystarczy, że stworzysz blog ekspercki, zamieścisz fachowe opinie o schorzeniach, sposobie leczenia i ogólnej tematyce, którą się zajmujesz. Pokażemy Ci, że możesz promować Twoje usługi medyczne przy wykorzystaniu rzetelnych informacji. Dzięki czemu wzbudzisz zaufanie, udowodnisz swoją wiedzę, ale też ominiesz ograniczenia, jakie nakłada prawo.

pacjenci

Pacjenci staną się lojalni

Pozycja eksperta, którą zyskasz, sprawi, że pacjenci będą mieli do Ciebie jeszcze większe zaufanie. Dzięki promocji usług medycznych pokażesz swoją wiedzę i doświadczenie w konkretnej dziedzinie. W ten sposób pacjenci docenią Twoje zaangażowanie oraz kompetencje zawodowe, przez co staną się bardziej lojalni i nie będą szukali nowego specjalisty. Doskonale wiesz, że czasem trudno jest zdobyć zaufanie pacjentów, ale marketing medyczny może Ci w tym pomóc, co nie tylko wpłynie na liczbę stałych osób, którzy odwiedzają Twój gabinet, ale również na atmosferę i relacje pomiędzy Tobą a pacjentem.

016-gear1

Poprawisz jakość swoich usług

Marketing dla świadczonych usług to nie tylko sposób na poszerzenie własnej działalności i zaistnienie w sieci, ale przede wszystkim to dobra metoda na poprawę jakości wykonywanych usług. Właściwe działania sprawiają, że pacjenci chętniej będą z Tobą rozmawiali, a dzięki temu dowiesz się, co im się podoba najbardziej, a co należałoby poprawić. Poza tym sprawimy, że zaczniesz dostrzegać, jakie działania marketingowe przynoszą najwięcej korzyści. Marketing medyczny gabinetu medycznego zwiększa liczbę nowych pacjentów i konwersję.

Czym zajmuje się marketing medyczny?

Branża medyczna należy do jednej z najbardziej szczególnych i specyficznych gałęzi. Dlatego działania marketingowe, jakie podejmujemy, są przemyślane i przede wszystkim zgodne z prawem. W trakcie działań promocyjnych bierzemy pod uwagę ograniczenia w promowaniu świadczonych usług. Jednak nie musisz się przejmować, bo istnieje wiele sposobów, dzięki którym zwiększysz zasięg w Internecie. Toteż teraz nie musisz się już przejmować zakazem reklam usług medycznych bądź złamaniem zasad etycznych, bo po prostu wiemy, jak prawidłowo prowadzić marketing w usługach medycznych.

Kto powinien skorzystać z marketingu usług medycznych?

Internet pozwala zaistnieć w sieci, zwiększyć zainteresowanie ofertę, ale też wykreować wizerunek eksperta. Jednak zamierzony cel można osiągnąć dopiero wtedy, gdy zostaną wdrożone odpowiednie techniki, które są szczególnie ważne w prowadzeniu marketingu medycznego. Dlatego my jako specjaliści poprowadzimy Cię przez całą drogę, wykorzystamy najlepsze narzędzia i sprawimy, że Twój gabinet, przychodnia czy poradnia specjalistyczna zostaną dostrzeżone przez użytkowników. Marketing medyczny to też dobrze prowadzone social media.

Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas

KREATOR

Interaktywny kreator zapytania to najlepsza droga do przygotowania kompleksowej oferty. Czas wypełniania 1-3 minuty.

PROSTY FORMULARZ

Nie masz za dużo czasu i zależy Ci na szybkim kontakcie z naszej strony? Ta droga jest dla Ciebie. Czasy wypełniania do 30 sekund.

5 technik marketingowych w marketingu medycznego

Promowanie usług medycznych jest ważne i może przynieść Ci wiele korzyści. Jednak dla nas to nie są tylko slogan. Po prostu wiemy, jak prowadzić marketing usług medycznych, dlatego wykorzystujemy do tego specjalne narzędzia, techniki i sposoby. Poznaj je i przekonaj się, jak niewiele czasem trzeba, by zacząć działania promocyjne. Marketing usług medycznych dla placówki medycznej to od takich obszarów jak strona www poprzez content marketing i Google ads oraz pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu liczba świadczeń zdrowotnych gabinetów lekarskich, placówek medycznych i liczba pacjentów będzie większa.

Wykorzystaj stronę internetową

Pamiętaj o tym, że każdy, kto chce zacząć prowadzić marketing w branży medycznej, powinien mieć stronę internetową. Dlatego właśnie to jest pierwszy krok, który musisz podjąć. W końcu witryna nie tylko ułatwi klientom kontakt z Tobą, ale również sprawi, że rozpoczniemy skuteczne działania SEO. W ten sposób będziesz piąć się w rankingu Google, a to spowoduje, że więcej użytkowników wybierze Twoje usługi. Strony internetowe dla gabinetów lekarskich.

Zauważ też, że strona internetowa to najlepszy sposób na pokazanie Twojego profesjonalizmu, wyprzedzenie konkurencji, a przy okazji wzbudzenie jeszcze większego zaufania wśród pacjentów. Dodatkowo zadbamy, by witryna była zoptymalizowana, ciekawa, responsywna i zgodna z zasadami UX.

Przedstaw pozamedyczne korzyści

Wiemy, jak prowadzić marketing w usługach medycznych, dlatego doskonale zdajemy sobie sprawę z ograniczeń nałożonych przez prawo. Dlatego zwracamy szczególną uwagę na pozamedyczne korzyści, które zawsze interesują pacjentów, ale nie nakłaniają zbyt dosadnie do wybrania Twoich usług. Jesteśmy pewni, że zdołamy znaleźć wiele istotnych informacji dla Twoich pacjentów, takich jak np. to, że przychodnia bądź gabinet umiejscowione są blisko przystanku, w budynku znajduje się winda, pomieszczenia są klimatyzowane, parking dla pacjentów jest bezpłatny, a do tego dojazd jest bardzo łatwy, oznakowany i rejestracja odbywa się przez telefon itp. Widzisz zatem, że z łatwością znajdziemy mocne strony, które na pewno wyróżnią Twoją ofertę.

Pokaż opinie pacjentów

Chcesz zwiększyć swoją autentyczność? W takim razie opinie pacjentów są jednym z najskuteczniejszych sposobów wykorzystywanych w marketingu medycznym. Najlepiej poproś stałych pacjentów o szczere zdanie na temat Twoich usług i sposobu funkcjonowania gabinetu. Później umieścimy te komentarze na stronie internetowej, a dzięki temu wszyscy użytkownicy będą mogli poznać Twoje mocne strony. Dzięki temu nie tylko podkreślisz jakość oferowanych usług, ale również swoją wiedzę, podejście do pacjentów i inne zalety. Marketing medyczny placówki medycznej to też social media.

 

Zaprezentuj swój zespół

Witryna internetowa i social media to też dobre miejsce na zaprezentowanie zespołu, który dba o zadowolenie pacjentów. W tym przypadku pomocne są zdjęcia, a także podstawowe informacje na temat pracowników, np.:

  • imię i nazwisko,
  • tytuł zawodowy,
  • dni i godziny przyjęć,
  • tytuł i stopień naukowy,
  • wykonywana praktyka zawodowa,
  • numer telefonu,
  • cennik – dozwolony tylko w przypadku strony internetowej.
 

Wszystkie dane, jakie mają promować usługi medyczne, mają mieć charakter informacyjny. Jednak my dodatkowo przedstawiamy je w interesujący sposób, dzięki czemu użytkownicy z chęcią poznają Twój zespół.

Podziel się wiedzą

Kolejnym sposobem, jaki pomaga w prowadzeniu marketingu medycznego, jest dzielenia się swoją wiedzą. W tym celu możesz wykorzystywać blog na stronie internetowej, gdzie zamieścisz informacje i porady związane z dziedziną, którą się zajmujesz. Dobrym sposobem jest też publikowanie artykułów na zewnętrznych stronach, uczestniczenie w rozmowach na forach internetowych, grupach na Facebooku itp. Dzięki temu z łatwością pokażesz swoją wiedzę, ale też znajdziesz nowych pacjentów i zdobędziesz zaufanie obecnych.

My dodatkowo zadbamy o to, aby treść, którą zamieszczasz w Internecie, była merytoryczna i zgodna z zasadami SEO. W ten sposób pomożemy Ci w skuteczniejszym, ale też szybszym zrealizowaniu zamierzonych celów.

Omów z nami swój pomysł

michal-ostrowski-kontakt

Napisz do nas

    Jak prowadzimy skuteczny marketing dla marketingu medycznego?

    Doświadczenie i wiedza, sprawiły, że wiemy, jak realizować marketing w branży medycznej. Dzięki temu wykorzystujemy tylko sprawdzone metody, które gwarantują sukces. Przy okazji opieramy się na dozwolonych działaniach. W ten sposób zachęcamy użytkowników do skorzystania z Twoich usług przy pomocy informacji, pozycjonowania i innych technik. Przekonaj się, co zrobimy, by dobrze wypromować proponowane przez Ciebie usługi medyczne. Obszary marketingu medycznego dla działalności leczniczej i gabinetu medycznego to w dużej mierze google ads i social media.

    Wykorzystujemy pozycjonowanie

    Jednym z najważniejszych kroków, jakie podejmujemy w trakcie promocji branży medycznej, jest właśnie pozycjonowanie strony internetowej. Pamiętaj o tym, że Polacy uwielbiają leczyć się w Internecie przy pomocy zamieszczonych tam wskazówek. Dlatego my sprawimy, żeby dotarli wtedy zawsze do Ciebie. Wykonamy odpowiednie kroki, abyś znalazł się na szczycie wyników wyszukiwania Google, a naszą tajną bronią będą dopasowane słowa kluczowe. Zadbamy również o linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, by wszystkie te działania przyczyniły się do Twojego sukcesu.

    Pamiętaj o tym, że w trakcie pozycjonowania weźmiemy też pod uwagę skalę lokalną, regionalną i ogólnokrajową. Dzięki temu trafimy również do pacjentów mieszkających w Twojej okolicy.

    Wdrażamy kampanię RTB

    W trakcie promowania usług medycznych wykorzystujemy kampanię RTB, która pozwala na realizację celów biznesowych. Wdrażamy Real-Time Bidding, dzięki czemu jesteśmy w stanie przeprowadzić nowoczesną kampanię reklamową, która jest odpowiednia dla marketingu medycznego. Wtedy przede wszystkim opieramy się na zakupie reklam, a następnie sprawnie nimi zarządzamy.

    Zastanawiasz się, dlaczego stosujemy akurat kampanie RTB? Dla nas najważniejsze jest skuteczne prowadzenie marketingu w branży medycznej. Z tego powodu wybraliśmy właśnie metodę, która gwarantuje osiągnięcie takich celów, a przy okazji jest skoncentrowana na Twojej grupie docelowej. Poza tym reklama w modelu RTB nie należy do najpopularniejszych metod, dlatego jest bardziej efektywna.

    Kreujemy pozytywny wizerunek w sieci

    Jedną z najważniejszych metod, którą wykorzystujemy w marketingu placówki  medycznej, jest kreowanie pozytywnego wizerunku i marketing usług medycznych. W tym celu stosujemy m.in. artykuły sponsorowane o charakterze informacyjny. Dzięki temu więcej użytkowników poznaje zakres Twoich usług, a także doświadczenie i wiedzę z dziedziny, którą się zajmujesz. W ten sposób czytelnicy nie mają kontaktu z nachalną reklamą, a ze znaczącymi faktami. Poza tym takie artykuły sponsorowane mogą mieć w treści link do Twojej strony, więc użytkownicy łatwiej do Ciebie trafią.

    Ważne jest także to, że posty mające na celu budowanie pozytywnego wizerunku, mogą być udostępniane w social mediach, a także są publikowane na poczytnych portalach lub innych stronach chętnie odwiedzanych przez użytkowników.

    Widzisz zatem, że marketing dla placówki medycznej wymaga przemyślanych działań i sprawdzonych technik. Dzięki temu już wkrótce dostrzeżesz wiele korzyści, np. ciągle zwiększającą się liczbę zadowolonych oraz lojalnych pacjentów, co będzie się wiązało z wyższymi zarobkami. Pamiętaj o tym, że promowanie usług medycznych wymaga doświadczenia i wiedzy. W ten sposób nie tylko osiągniesz zamierzone cele, ale przede wszystkim poradzisz sobie z ograniczeniami prawnymi. Dlatego zaufaj nam, bo znamy lek na skuteczny marketing medycznych, przeprowadzimy badanie i wdrożymy skuteczne leczenie.

    Zobacz także Marketing Szeptany

    Wybrani klienci

    Gawor-v2

    Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas

    KREATOR

    Interaktywny kreator zapytania to najlepsza droga do przygotowania kompleksowej oferty. Czas wypełniania 1-3 minuty.

    PROSTY FORMULARZ

    Nie masz za dużo czasu i zależy Ci na szybkim kontakcie z naszej strony? Ta droga jest dla Ciebie. Czasy wypełniania do 30 sekund.