Usługi SEO – skuteczny sposób na wzrost zysków

Specjalista SEO zajmuje się pozycjonowaniem i optymalizacją, ale też wykonuje audyt SEO.

SEO (ang. Search Engine Optimization) to działania, których głównym celem jest osiągnięcie, jak najwyższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Działania SEO to szansa na to, aby Twoja strona internetowa czy też sklep online zostały dostrzeżone przez większą liczbę odbiorców. Przekonaj się, ile możesz dzięki temu zyskać i poznaj najczęściej wybierane usługi SEO.

| Słowa kluczowe mają moc

Działania SEO opierają się w głównej mierze na dobieraniu najkorzystniejszych słów kluczowych. Z jednej strony powinny być chętnie wpisywane przez użytkowników, ale też być bardzo konkretne. W ten sposób możliwe staje się zoptymalizowanie kosztów,  a przy tym osiągnięciem lepszych wyników z tego rodzaju promocji witryny w sieci.

Analiza fraz kluczowych to jedna z najważniejszych czynności i podczas wykonywania tej czynności trzeba zwrócić uwagę na liczbę wyszukiwań, ich konkurencyjność, dopasowanie do tematyki strony i profilu działalności, ale też do grupy docelowej, do której chcesz dotrzeć. Obecnie wyróżniamy następujące rodzaje fraz kluczowych:

  • ogólne – składają się zazwyczaj z jednego czy też z dwóch słów, np. spodnie, obuwie, kozaki itd., wyróżniają się największą konkurencyjnością i są bardzo kosztowne,
  • szczegółowe – jak sama nazwa wskazuje, w sposób bardziej szczegółowy określają potrzeby użytkowników podczas wyszukiwania w wyszukiwarce,
  • tzw. długi ogon – składa się z kilku słów, a czasem także z pełnych pytań, których użytkownicy poszukują w Google, to jedna z fraz kluczowych, które pozwalają najwięcej zyskać i to stosunkowo szybko, warto wykorzystać długi ogon także podczas pisania artykułów na bloga, aby pokazać, że Twoja firma jest też ekspertem w swojej branży,
  • brandowe – do frazy ogólnej czy szczegółowej zostaje dodana tutaj nazwa firmy czy marki,
  • lokalne – w tym przypadku możliwe staje się skuteczne trafianie do klientów z konkretnego regionu, województwa, miasta, dzielnicy czy nawet ulicy, co gwarantuje sporą skuteczność i oszczędność podczas pozycjonowania.

Jak zatem wybrać najlepsze słowa kluczowe? Nie jest to łatwe zadanie i często wymaga sporego doświadczenia. Na szczęście specjalista SEO będzie posiadał wiedzę, aby dokonać skutecznej selekcji fraz kluczowych. Osoba początkująca może pominąć słowa, które w rzeczywistości będą generować największy ruch na stronę i zwiększać Twoje przychody.

Dlatego też koniecznie skorzystaj z usług naszej agencji SEO, aby móc zyskać jak najwięcej korzyści związanych z pozycjonowaniem czy z optymalizacją strony.

| Jakie usługi SEO warto wybrać?

Działania SEO opierają się nie tylko na pozycjonowaniu stron. Możliwości masz znacznie więcej i możesz zlecić nam szereg innych usług, które pozwolą Ci zwiększyć ruch na stronie, a następnie też konwersję. Nie da się ukryć, że najlepsze efekty zyskasz, kiedy zdecydujesz się na kompletne usługi SEO, gdyż razem zyskają one największą moc, a przy tym znacznie szybciej zobaczysz efekty naszej pracy.

Koniecznie zainwestuj najpierw w audyt SEO, aby dowiedzieć się, jakie zmiany trzeba przeprowadzić na stronie i prawidłowo ją zoptymalizować, a następnie wesprzeć podczas pozycjonowania.

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie to najpopularniejsza usługa SEO. W końcu przynosi też największe korzyści. Zawsze jednak trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że pozycjonowanie strony jest procesem długofalowym. Dlatego tak ważna jest przemyślana strategia SEO. Duże znacznie ma tak samo zaopatrzenie strony w treści, analiza fraz kluczowych i optymalizacja kluczowych podstron oraz link building.

Łącząc wszystkie te działania, można sprawić, że witryna internetowa wyprzedzi Twoją konkurencję i wyląduje w TOP5 organicznych wyników wyszukiwań. Zwróć uwagę na to, że większość użytkowników podczas poszukiwań w wyszukiwarce Google włącza zaledwie pierwsze 3-4 strony, dlatego tak ważne jest to, żeby Twoja strona www znalazła się na tych miejscach.

Optymalizacja strony

Optymalizacja SEO i pozycjonowanie strony zawsze powinny iść ze sobą w parze. Dlaczego? Odpowiednio przygotowana witryna przede wszystkim maksymalizuje Twoje korzyści związane z osiąganiem wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Kiedy postawisz na optymalizację stron internetowych, sprawisz, że Twoja witryna będzie wyświetlana w wynikach wyszukiwania na kilkadziesiąt, kilkaset, a nawet kilka tysięcy fraz kluczowych.

Wyobraź sobie, ile nowych klientów możesz w ten sposób pozyskać! Dodanie treści na stronę i przemyślany dobór fraz kluczowych nawet bez link building, mogą sprawić, że strony znajdą się wysoko w wynikach wyszukiwarki Google.

E-commerce i SEO to duet doskonały!

Audyt SEO

Skuteczne pozycjonowanie stron nie będzie możliwe, jeśli wcześniej nie zostanie przeprowadzony szczegółowy audyt SEO. W końcu dzięki niemu będziesz mógł dowiedzieć się, które elementy w obrębie witryny działają poprawnie, a które należy poprawić.

W szczególności dotyczy to słów kluczowych czy też czasu ładowania się witryny. Wszystkie te kwestie mają bardzo duże znacznie i pozwalają opracować skuteczną strategię SEO.

Audyt warto rozpocząć od zajrzenia do Google Search Console. Sprawdzisz tam, czy witryna jest zaindeksowana w Google, ale też choćby czy Google Search Console zostało połączone z Google Analytics.

Warto zwrócić uwagę na to, że audyty SEO to inwestycja, dzięki której później możesz zaoszczędzić pieniądze i czas na optymalizacji treści, a także na samym pozycjonowaniu.

Content marketing

Inną usługą SEO jest też content marketing. To działania, które opierają się na różnego rodzaju treściach, optymalizacji strony w oparciu o skuteczne słowa kluczowe, ale też na szczegółowej analizie grupy docelowej i stworzenie dla niej strategii, która przyniesie najwięcej korzyści. Ważne jest tutaj prowadzenie bloga firmowego czy dodawanie tekstów na stronę oraz opisów kategorii i produktów – w przypadku sklepów internetowych.

Wszelki content ma sprawiać, że staniesz się bardziej wiarygodny, wzbudzisz zaufanie wśród potencjalnych klientów i staniesz się ekspertem w swojej branży. Ponadto sprawisz też wyszukiwarka internetowa Google czy też każda inna będzie postrzegała Twoją stronę internetową jako tę z większym autorytetem. W końcu zachowanie kompromisu pomiędzy kierowaniem treści dla czytelników, ale też zwracanie uwagi na wymagania SEO, jest dziś kluczowe.

| Dlaczego opłaca Ci się pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony internetowej gwarantuje szereg różnych korzyści. Dzięki temu ta inwestycja naprawdę szybko się zwraca i przy okazji się opłaca. Oto korzyści, których nie możesz zignorować, kiedy chcesz, aby Twoja firma nabrała wreszcie wiatru w żagle.

Słowo kluczowe może być ogólne lub szczegółowe.

Większa widoczność strony internetowej w Google

Najpierw optymalizacja, a później pozycjonowanie witryny sprawiają, że Twoja strony zwiększa swoją widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Strony wyświetlane są wtedy zarówno na główne, jak i najbardziej dopasowane do Twojego biznesu frazy, ale też na wiele uzupełniających z tzw. długiego ogona.

Oczywiście w zwiększeniu widoczności może pomóc Ci także SEM.

Generowanie ruchu z wyszukiwarek internetowych

Kiedy Twoja strona internetowa staje się bardziej widoczna w Google, zyskujesz szansę na docieranie do potencjalnych klientów. Dzięki analizie słów kluczowych masz pewność, że osoby, które docierają do Twojej witryny z wyników wyszukiwania Google, mogą być zainteresowani Twoją ofertą czy wiedzą, którą chcesz przekazać.

Zwróć uwagę, że dzięki linkowaniu zewnętrznemu w różnych serwisach, możesz docierać do użytkowników nie tylko poprzez wyszukiwarkę Google.

Zwiększenie liczby klientów na stronie internetowej

Oczywiście nie każdy użytkownik, który dotrze na Twoją stronę internetową, stanie się Twoim klientem. Jednak dzięki szczegółowej analizie, przemyślanie zaprojektowanej stronie i ofercie, specjalista SEO możesz krok po kroku sprawiać, że konwersja w obrębie witryny wzrośnie.

Nie zapomnij też o tym, jak ważne jest wcześniejsze poznanie i zrozumienie potrzeb swoich klientów. W tym celu najczęściej spowinna zostać stworzona tzw. persona. Jeśli masz już stronę internetową, to koniecznie pozyskaj wiedzę na temat użytkowników przy pomocy Google Analytics. Dowiedz się w ten sposób, kim naprawdę są Twoi odbiorcy, przez jaki kanał docierają na Twoją witrynę, a potem wyciągnij wnioski, zatrzymaj użytkowników na dłużej w obrębie swojej strony i zacznij generować też wzrost swoich zysków.

Optymalizacja strony sprawia, że zwiększasz jej potencjał.

Rozpoznawalność marki i budowa zaufania

Kiedy dbasz o to, aby Twoja strona była bardziej widoczna w Internecie, to zyskujesz coś jeszcze oprócz wyższych wyników sprzedaży. Otóż budujesz w ten sposób wizerunek swojej marki, co sprawia, że odkrywają ją nowi klienci.

Poza tym dzięki marketingu internetowego – pozycjonowaniu, aktywności w Social Mediach, tworzeniu zoptymalizowanych treści itd. – zyskujesz doskonałą możliwość do tego, aby przyciągać kolejnych użytkowników. Oni z kolei dzielą się opiniami na temat współpracy czy Twojej oferty, publikują recenzje, a nawet stają się częścią zaangażowanej społeczności Twojej marki.

Wszystko to jest obecnie kluczem do tego, żeby zwiększyć zarówno zasięg, jak i zbudować stabilną, nowoczesną i dobrze prosperującą markę. Promocja w Internecie sprawia także, że firma może w ten sposób stać się liderem w swojej branży, nawet jeśli jej konkurencja działa na rynku dłużej i ma bardziej rozbudowaną ofertę.

Wizerunek eksperta

Dziś zdecydowana większość użytkowników korzysta z wyszukiwarki Google podczas codziennych spraw, robienia zakupów, szukania usługodawców czy nawet śledzenia konkurencji. Dlatego przy pomocy optymalizacji i pozycjonowania SEO możesz sprawić, że klienci będą docierali akurat do Ciebie.

Dziel się swoją wiedzą, zyskuj nowe linki, dodawać zoptymalizowane treści w Social Mediach i na blogu firmowym, aby cały czas pozostawać w kontakcie ze swoimi odbiorcami i zwiększać ich zaufanie. Wszystko to zostanie też bardzo pozytywnie odebrane przez Google, gdyż od wielu lat ta wyszukiwarka znacznie wyżej indeksuje strony internetowe, które są wyposażone w wysokiej jakości, przydatne dla użytkowników treści.

Elastyczne koszty pozyskiwania klientów, wysoki wskaźnik konwersji, docieranie do klientów lokalnych i do grupy docelowe – to kolejne przykładowe korzyści optymalizacji i pozycjonowania stron. Do tego możesz też poznać działania konkurencji, aby sprawdzić, czy Twoje firmie również się one opłacają.

Koniecznie nie ignoruj potęgi pozycjonowania, treści oraz silnych linków, kiedy zależy Ci naprawdę na rozwoju Twojej witryny w sieci oraz firmy w danym regionie czy nawet na skalę krajową bądź globalną.

Przekonaj się, ile Ty i Twoja firma możecie zyskać, kiedy zdecydujesz się zlecić nam pozycjonowanie. Nasza agencja SEO z przyjemnością pomoże Ci przy stworzeniu strategii SEO, która odmieni losy Twojej firmy.

Powiązane wpisy

Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas

Skontaktuj się z nami