Masz specyficzne wymagania, a może Twoja grupa docelowa oczekuje innowacyjnych działań? W każdej z tych sytuacji przydaje się maksymalne dostosowanie sklepu PrestaShop do potrzeb klientów. Dzięki temu jeszcze skuteczniej wyróżnisz się na tle innych e-commerce, a przede wszystkim zachęcisz odbiorców do skorzystania z Twojej oferty. Sprawdź, jakie jeszcze zalety ma dedykowany PrestaShop.
- Sebastian Kardyś
- CEO, Digital Marketing Konsultant Od blisko 10 lat pomagam firmom w rozwoju, z wykorzystaniem możliwości, jakie daje internet. Jestem założycielem trzech marek działających na polskim rynku, a w trakcie swojej kariery miałem okazję pracować i doradzać takim markom jak: Big Activ, Schneider Electric, Alstom, Librus, Politechnika Śląska, TSR Poland, Axell Group, Gerlach, Uber czy Almatur i jeszcze wiele innych :). Aktualnie mocno zaangażowany w nowy start up z europejskimi aspiracjami.
- 3 stycznia, 2022
CEO, Digital Marketing Konsultant
Od blisko 10 lat pomagam firmom w rozwoju, z wykorzystaniem możliwości, jakie daje internet. Jestem założycielem trzech marek działających na polskim rynku, a w trakcie swojej kariery miałem okazję pracować i doradzać takim markom jak: Big Activ, Schneider Electric, Alstom, Librus, Politechnika Śląska, TSR Poland, Axell Group, Gerlach, Uber czy Almatur i jeszcze wiele innych :). Aktualnie mocno zaangażowany w nowy start up z europejskimi aspiracjami.
- 3 stycznia, 2022
Spis Treści
|Dlaczego warto wybrać dedykowany sklep PrestaShop?
Dopasowanie do potrzeby klienta
Prowadzenie sklepu opiera się na maksymalnym odpowiedzeniu na potrzeby klientów. Jednak w tym przypadku kluczowe znaczenie ma nie tylko dopasowanie oferty, ale również możliwość zrobienia jak najszybszych zakupów i zrealizowanie zamówienia. Dlatego właściciele sklepów dbają o to, żeby witryna była zgodna z UX, co znowu ułatwia poruszanie się po niej, znajdywanie informacji czy produktów. Właśnie z tego powodu dużo lepiej sprawdza się dedykowany PrestaShop. Nie musisz wtedy opierać się na gotowych rozwiązaniach, które często nie są zbyt intuicyjne. Zamiast tego zyskujesz funkcjonalną, angażującą, a przy tym skuteczną witrynę.
Personalizowany wygląd sklepu internetowego
Wykorzystanie spersonalizowanych rozwiązań i grafiki z pewnością skutecznie wyróżni Twój sklep na tle konkurencji. Szczególnie gdy będziesz kierować się identyfikacją wizualną. Dopasuj również wygląd sklepu do branży i oferty, a wtedy wystarczy, że potencjalny klient wejdzie na stronę, a od razu będzie wiedział, co tam znajdzie.
Indywidualnie wykonany szablon ma też inne atuty. Przede wszystkim dotyczy to jego funkcjonalności, dostępu do wielu potrzebnych opcji i możliwości dowolnej modyfikacji.
Skuteczniejsze pozycjonowanie sklepu
Obecność opisów produktów, kategorii i innych unikatowych tekstów to tylko jeden z powodów, który wpływa na jeszcze skuteczniejsze pozycjonowanie, gdy wybierasz PrestaShop maksymalnie dostosowany do Twoich wymagań. Z drugiej strony nie jest to jedyny aspekt, ułatwiający zdobycie wyższej pozycji w Google. Bardzo ważny jest także zoptymalizowany kod witryny, grafika stworzona z myślą o UX, a także uzupełnione meta tagi. W połączeniu z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym możesz zwiększyć widoczność w wyszukiwarce, a tym samym zachęcisz do odwiedzenia Twojego sklepu kolejnych odbiorców.
Maksymalnie dopasowane moduły
Masz dość jasno określone wymagania? W takim razie dedykowany sklep z pewnością pozwoli Ci na realizację tych założeń. W końcu indywidualnie przygotowany PrestaShop będzie miał maksymalnie dopasowane funkcje, które sprawią, że witryna będzie jeszcze bardziej intuicyjna. Przede wszystkim jednak będzie dostosowana do potrzeb odbiorców. Do wyboru masz całkiem sporo ciekawych opcji i modułów – kalendarz z funkcją rezerwacji terminu, możliwość rejestracji na stronie, otrzymywanie dodatkowych kodów rabatowych czy nawet tak popularne kalendarze adwentowe z gratisami i promocyjnymi produktami.
Jeszcze łatwiejsze i szybsza obsługa sklepu
Indywidualnie dostosowane sklepy PrestaShop pozwalają na skorzystanie z przyjaznego panelu administracyjnego. Dzięki temu obsługa witryny jest jeszcze łatwiejsza, a przede wszystkim daje Ci całkiem sporo możliwości. W ten sposób sklep PrestaShop jest naprawdę intuicyjny, a Ty samodzielnie możesz dodać wiele treści czy multimediów. Dotyczy to również wykonywania aktualizacji.
Zauważ, że takie indywidualne oprogramowanie i dostosowanie panelu administracyjnego umożliwia również znacznie szybszą obsługę sklepu, realizację zamówień, odpowiadanie na komentarze lub wysłane wiadomości.
Większe bezpieczeństwo sklepu
Indywidualne moduły i szablony, choć wymagają aktualizacji, to jednak są dość rzadkie, gdy masz do czynienia z dedykowanym PrestaShop. To znacznie zwiększa bezpieczeństwo witryny. Jednocześnie korzystanie ze specjalnie przygotowanych funkcjonalności zmniejsza ryzyko błędów, wycieku danych lub niedostosowanych aktualizacji. Właśnie z tego powodu na tego typu witrynach praktycznie nie dochodzi do ataków hakerskich lub innych problemów związanych z bezpieczeństwem sklepu.
Omów z nami swój pomysł
Napisz do nas
|Dedykowany sklep internetowy PrestaShop – dla kogo to dobra opcja?
Zastanawiasz się, kiedy przydaje się dedykowane oprogramowanie PrestaShop? Przede wszystkim wtedy, gdy masz dość specyficzną grupę docelową lub chcesz skorzystać z dodatkowych funkcji, ułatwiających skorzystanie z Twojego sklepu. Wówczas przygotowane moduły na pewno spełnią ich oczekiwania. Poza tym to opcja odpowiednia dla firm, które chcą się wyróżnić, dobrze zaprezentować swoją ofertę i dysponują sporym budżetem.
|Ile kosztuje dostosowanie sklepu na PrestaShop do indywidualnych wymagań?
PrestaShop jest udostępniany na licencji open source, więc to całkowicie darmowe oprogramowanie. Jeśli jednak chcesz zadowolić klientów i zależy Ci na tym, żeby sklep bardziej się wyróżniał, to z pomocą przychodzą Ci dedykowane moduły, rozszerzenia i funkcje. Wówczas przygotuj się na większe inwestycje w rozwój witryny. Koszty w takiej sytuacji są ustalane indywidualnie, ponieważ zależy to przede wszystkim od stopnia skomplikowania poszczególnych integracji i dostępnych opcji. Koniecznie uwzględnij też w budżecie cenę przygotowanego szablonu, unikalnych tekstów, domeny i hostingu.