
Pozycjonowanie w Google
1. Co to jest Pozycjonowanie w Google
Daj się odnaleźć – czyli dlaczego pozycjonowanie w Google ma sens
Gdy szukasz czegoś w internecie, gdzie najczęściej zaczynasz swoje poszukiwania? Zapewne jak większość internautów – włączasz wyszukiwarkę Google. Od pozycjonowania zależy, co pojawi się najwyżej w wynikach wyszukiwania. Strony, które pojawiają się pierwsze po wpisaniu konkretnej frazy, będą odwiedzane znacznie częściej niż te, które znajdują się niżej bądź na dalszych stronach z wynikami. Dlatego tak ważne jest, aby zadbać o odpowiednie pozycjonowanie strony. Pomożemy Ci osiągnąć wysoki wynik w wyszukiwarce Google!



2. Co można osiągnąć dzięki pozycjonowaniu w Google?
Wysoka pozycja w wyszukiwarce – to znacznie wpłynie na ruch na stronie internetowej. Użytkownicy internetu chętniej klikają w wyniki pojawiające się jako pierwsze.
Zwiększenie bazy klientów – dotrzemy do osób, które naprawdę są zainteresowane naszymi usługami. Wszystkie dzięki dobrze dobranym słowom kluczowym.
Możliwość poznania klienta – dzięki narzędziom analitycznym jesteśmy w stanie sprawdzić, w jaki sposób klienci trafiają na stronę i jeszcze lepiej pozycjonować firmę w wyszukiwarce Google.
Świadomość marki – nawet jeżeli internauta nie przejdzie do naszej strony przy pierwszym wyszukiwaniu, zobaczy nazwę firmy wśród pierwszych wyników. To może mieć wpływ na jego decyzje odnośnie marki w przyszłości.
3. Etapy tworzenia strategii pozycjonowania
Pozycjonowanie to bardzo indywidualna kwestia. Strategię tworzymy w oparciu o potrzeby klienta i wdrażamy tylko te działania, które pasują do profilu firmy.

Cele

Strategia

Wycena

Działania

Analiza
Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas





MY ZADZWONIMY DO CIEBIE...
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat możliwości pozycjonowania w Google, rozwiń sekcję klikając w odnośnik:
Wszystko o pozycjonowaniu stron internetowych w wyszukiwarkach
Pozycjonowanie – inaczej SEO (z angielskiego search engine optimization) – to proces, wymagający sporego nakładu czasu który owocuje podwyższeniem rankingu strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google, co z kolei przekłada się na wielokrotne zwiększenie liczby odwiedzin (a więc i potencjalnych klientów) witryny.h.
Pozycjonowanie daje potencjalny zysk rzędu dziesiątek tysięcy złotych, jednak źle przeprowadzone oznacza utratę czasu i pieniędzy. Za chwilę dowiesz się, w czym tkwi sekret.
Na przeczytanie artykułu przeznaczysz kilka minut, a pomoże Ci on oszczędzić wiele tygodni i wiele tysięcy złotych.
Dowiesz się między innymi, na co zwrócić uwagę podczas zawierania umowy o pozycjonowanie, jak odróżnić profesjonalistę od amatora, na czym polega ta usługa, jaki jest procentowy podział liczby kliknięć na kolejne pozycje w wyszukiwarce oraz czym różni się pozycjonowanie od wykupienia reklamy.