Będzie oznaczenie dla zbyt wolnych stron w Google?
Czytaj więcejPosiadanie sprawnie działającej mobilnej wersji strony ma coraz większe znaczenie. | Co testuje Google, oznaczając strony etykietą „slow”? Taka etykieta...
Brak zaangażowania użytkowników – analiza
Czytaj więcejAngażowanie użytkowników i zwiększenie sprzedaży oferowanych przez nas produktów – to nie lada wyzwanie. Niestety, nie wystarczy do tego...
Wyszukiwarka Google – jak to działa?
Czytaj więcejInternet to obecnie informacyjna dżungla, w której miliardy bajtów walczą o widoczność. Dlatego zindeksowanie wszystkich zasobów, wydaje się zadaniem...
Brak wersji mobilnej wpłynie na pozycję w Google
Czytaj więcej| Nie masz wersji mobilnej strony? Google może obniżyć pozycję twojej strony w wynikach wyszukiwania. O tym, że Google...
Frazy pozycjonujące – jak dobrać te właściwe?
Czytaj więcejTo, czy nasza strona znajdzie się wysoko w wynikach wyszukiwania, zależy od tego, jakie wybierzemy frazy pozycjonujące. | Jak...
Facebook tworzy specjalną aplikację dla firm
Czytaj więcejWłaśnie ruszyły testy nowego narzędzia – Facebook at Work. To aplikacja, dzięki której pracownicy firm będą mogli się komunikować...