Tworzenie
sklepów
internetowych

Tworzenie
sklepów
internetowych

Sklepy internetowe - interaktywnie

Sklep internetowy twoja przestrzeń w sieci, na własność, na Twoich zasadach. Jak wygląda tworzenie sklepów internetowych?

Dlaczego sklepy internetowe to trend, za którym warto podążać?

Sklepy internetowe są doskonałym sposobem na poszerzenie tradycyjnych kanałów sprzedażowych. Korzyści, wynikające z posiadania sklepu internetowego, są oczywiste. E-commerce daje szerokie możliwości, a tworzenie sklepów internetowych zyskuje na popularności. Odpadają między innymi koszty lokalu, personelu, mediów. Płatności online za pomocą kart kredytowych oraz bankowości online umożliwiają pobieranie opłat w tym samym czasie, kiedy klienci są zdecydowani na zakup towaru/usługi. Dzięki sklepom internetowym zyskujemy wielu nowych klientów z całej Polski, a nawet świata – e-commerce nie ma granic. Aby własny sklep internetowy był skuteczny, musi wyróżniać się wśród innych ofert. Tworzenie sklepów internetowych, wymaga dużej znajomości rynku e-commerce, pracujemy na systemach Woocommerce, Prestashop oraz indywidualne realizacje w oparciu o Magento.

Jakie korzyści daje posiadanie sklepu internetowego?

Tworzenie sklepów internetowych to nie tylko umiejętność przygotowania projektu graficznego, zakodowania go do systemu CMS czy pozostała techniczna wiedza, to przede wszystkim umiejętność wykorzystywania wszystkich i w pełnym wymiarze korzyści jakie daje nam prowadzenie sprzedaży z wykorzystaniem sieci. Najlepsze sklepy internetowe czerpią garściami z e-commerce.

Niskie koszty

Niskie koszty – zaoszczędzone pieniądze można przeznaczyć na promowanie sklepu w sieci. Sklep online to brak kosztów związanych z wynajmem lokalu czy zatrudnieniem personelu.

Większy zasięg sklepu internetowego

Zasięg – internet jest już praktycznie wszędzie. Swoje produkty możesz sprzedawać w całej Polsce, Europie, a nawet na całym świecie. E commerce pokonuje wszelkie granice.

Funkcjonalność

Funkcjonalność – wdrożymy wszystko, czego potrzebujesz, aby Twój sklep działał tak jak chcesz. Wszystkim będziesz zarządzać za pomocą jednego panelu administracyjnego.

Dodatkowe usługi

Dodatkowe usługi – nasza praca to nie tylko wdrożenie sklepu internetowego. Stworzymy logo, identyfikację wizualną, zadbamy o hosting i domenę – po prostu daj nam znać, czego potrzebujesz.

Jak wygląda proces tworzenia sklepu internetowego?

Mamy indywidualne podejście do każdego projektu w e commerce. Ważne, abyś dokładnie określił, czego potrzebujesz. Na tej podstawie będziemy w stanie określić zakres prac, stworzyć wycenę oraz podać zakres czasowy dla każdego etapu. Zobacz także Aplikacje Mobilne

Analiza

Określenie potrzeb i wymagań, dotyczących przyszłych sklepów internetowych, m.in. korelacja sklepu z platformą Allegro, funkcja porównywarki cen.

Prototyp

Przygotowanie prototypu sklepu internetowego, który obejmuje szatę graficzną wraz z układem oraz jego funkcjonalnościami.

Propozycja

Wstępna wycena projektu e commerce przygotowana na podstawie dotychczasowych informacji. Cena sklepu internetowego jest kalkulowana w oparciu między innymi o czas pracy, jaki będzie potrzebny na jego stworzenie.

Zamówienie

Podpisanie zamówienia na wykonanie sklepu online. Klient wypełnia przed jego tworzeniem szczegółowy formularz wytycznych dla nowo tworzonego serwisu oraz przesyła teksty i własne grafiki.

Wykonanie

Końcowa aktualizacja zmian, dotyczących wyglądu i funkcjonalności sklepu internetowego, jego akceptacja i w efekcie końcowym – ostateczny odbiór.

Omów z nami swój pomysł

michal-ostrowski-kontakt

    Wybrani klienci

    Gawor-v2

    Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas

    KREATOR

    Interaktywny kreator zapytania to najlepsza droga do przygotowania kompleksowej oferty. Czas wypełniania 1-3 minuty.

    PROSTY FORMULARZ

    Nie masz za dużo czasu i zależy Ci na szybkim kontakcie z naszej strony? Ta droga jest dla Ciebie. Czasy wypełniania do 30 sekund.

    Dobrze zaprojektowany i zrobiony sklep internetowy to żyła złota.

    Zarabianie na sprzedaży przez Internet oraz promocja firmy w sieci to znak naszych czasów. Dlatego nic w tym dziwnego, że coraz więcej osób pragnie stać się własnym szefem, przegonić konkurencje i zyskać samych zadowolonych klientów. Budujemy sklepy internetowe stosując sprawdzone rozwiązania, dopasowane do potrzeb klienta, oraz takie, aby biznes online mógł się rozwijać. Zapewniamy kompleksową obsługę, wysokie pozycje w wyszukiwarce Google, oraz dopasowane do całości projekty graficzne.

    To twój czas — zleć stworzenie sklepu online właśnie teraz

    Prowadzisz sklep stacjonarny, działasz na lokalnym rynku, jednak dochód nie spełnia oczekiwań? Postaw na rozwój sklepu internetowego. Wypróbuj możliwości jakie daje biznes online. Posiadając własny sklep internetowy, to pierwszy krok w stronę realizacji rozwoju internetowego. E-commerce to właściwy kierunek dla sklepów internetowych. W zakresie stacku technologicznego pracujemy z takimi platformami jak Magento, Prestashop i Woocommerce.

    Dlaczego gotowy sklep internetowy jest kluczem do sukcesu?

    • Popularność sprzedaży przez Internet wzrasta

    Rynek e-commerce ciągle się rozwija i z każdym rokiem wzrasta ilość sklepów w organicznych wynikach wyszukiwania. Wirtualne półki zapełniają się produktami, przyozdobione w odpowiedni projekt graficzny. Nowoczesny sklep internetowy ułatwia wyszukanie konkretnych produktów, pozwala tworzyć katalogi produktów, a sam proces zamówienia przebiega łatwo. To dlatego handel tradycyjny coraz częściej rozpoczyna przygodę w wyszukiwarkach internetowych

    • Bądź na swoim

    Rozpoczęcie sprzedaży internetowej to dla wielu duża zachęta. Dziś działalność w sklepie internetowym wcale nie musi być trudna i skomplikowana. Wystarczy, że zastanowisz się, co sam chciał(a)byś kupować, znajdziesz dostawców i zlecisz stworzenie sklepu zgodnego z twoją wizją. I już! Poczujesz wolność i odpowiedzialność za własne decyzje, czyli to, o czym marzy wiele osób pracujących na etacie. W dodatku sam będziesz projektować swoją ścieżkę kariery i uwolnisz się od jakichkolwiek prowizji.

    • Wymyśl własne zasady

    Posiadanie sklepu internetowego ma też inne korzyści – przestajesz być anonimowy, a zaczynasz budować własną, rozpoznawalną markę. Sukces sklepu internetowego, to sukces różnych branż poprzez działania marketingowe. Na rynku jest spora możliwość wyboru, a przy każdym, nawet najmniejszym sukcesie poczujesz satysfakcję, że sam to zbudowałeś, a to po prostu jest uczucie bezcenne.

    • Praca w domu

    Tworząc sklep internetowy masz możliwość podjęcia zatrudnienia tylko sekundy od swojego ulubionego lokum. Mając sklep internetowy nie potrzebujesz magazynu czy lokalu, wystarczy dobra organizacja i odrobina wolnego miejsca, aby produkty przechowywać w odpowiedni sposób – najważniejsze jest to, aby nie było tam wilgoci, pomieszczenie było czyste i wywietrzone. Sprzedaż online może rozpocząć się w każdej chwili! Zadbaj o swoje produkty, a my zajmiemy się resztą.

    • Obsługa sklepu jest prosta

    Kiedy raz zainwestujesz w dobry sklep internetowy, który nie tylko będzie dobrze wyglądać, ale też stanie się funkcjonalny, to na pewno nie będziesz tego żałować. Ważne jest jednak to, aby zwrócić uwagę na oprogramowanie, dzięki któremu będziesz mógł lub mogła później go obsługiwać. Najnowsze CMS-y są intuicyjne i nie sprawiają problemów nawet osobom, które nigdy wcześniej nie miały z nimi do czynienia. Najważniejsze jest to, aby zwrócić uwagę na tę kwestię przy tworzeniu sklepu i dopasować oprogramowanie do własnych potrzeb.

    Teraz już wiesz, że posiadanie sklepu internetowego, to marzenie, które jest na wyciągnięcie ręki. Zawsze jednak podkreślamy naszym klientom, że najważniejsza będzie jedna, wspólna wizja, która tworzy się podczas konsultacji. Dzięki temu działalność internetowa zacznie przynosić ci zyski. Jeszcze przed rozpoczęciem współpracy musisz zrozumieć, czym wyróżniają się najlepsze sklepy internetowe, do których chętnie wracają użytkownicy, aby móc wysunąć z tego odpowiednie wnioski.

    5 cech, którymi powinien charakteryzować się sklep internetowy

    • Intuicyjny

    Projektowanie sklepu internetowego powinno odbywać się pod okiem specjalistów, aby mógł być w pełni zoptymalizowany pod kątem SEO. Aby na każdym etapie projektu, zamówienia przez potencjalnych klientów szły szybko i sprawnie. Bardzo ważne jest również maksymalne ułatwienie przebiegu rejestracji na dany sklep – ta czynność nie może zajmować dużo czasu.

    • Przejrzysty

    E sklep powinien być również przejrzysty, a jak to zrobić? Projektowanie graficzne – to większość zależy od tego jak sklep internetowy, na etapie budowy bądź przebudowy zostanie dostosowany. W końcu design zawsze musi iść w parze z funkcjonalnością. Nowe funkcjonalności, szybka możliwość dodawania produktów do koszyka lub listy życzeń – to kolejne rzeczy, które powinny być od razu widoczne dla użytkownika

    • Pełen informacji

    W każdym sklepie powinien znaleźć się wartościowy content, dzięki któremu użytkownik wie, co kupuje. Dotyczy to zarówno wyraźnych zdjęć, jak i samego opisu produktów, informacji na temat form dostawy, zwrotu czy też danych kontaktowych. Dzięki temu ty również oszczędzasz czas, gdyż nie musisz odpisywać na wiadomości ze stale powtarzającymi się pytaniami. W razie potrzeby możesz stworzyć w sklepie FAQ.

    • Szybki

    Sklepy internetowe po prostu muszą ładować się szybko. W przeciwnym razie użytkownik nie chcąc marnować czasu, nawet nie przejrzy twojej oferty. Kluczem sprawnie działającego sklepu jest prawidłowe zaprojektowanie go. Wiemy, jakie to ważne, dlatego zwracamy na ten aspekt szczególną uwagę.

    • Bezpieczny

    W trakcie dokonywania płatności klient chce mieć pewność, że jego dane są bezpieczne. Najlepiej zaopatrzyć witrynę w protokół https oraz wdrożyć sprawdzone funkcje, które zabezpieczą dane. Dbają o to wszystkie najlepsze sklepy internetowe.

    Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że wszystkie te cechy wpływają na obsługę sklepu oraz dokonywanie zakupów przez użytkowników. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom, ale tez wykorzystując naszą wiedzę oraz doświadczenie, zwracamy uwagę na to, aby tworzone przez nas sklepy internetowe było też dopasowane do potrzeb kupujących.

    Dodatkowe cechy tworzonych przez nas sklepów internetowych, które docenią twoi klienci:

    • Nowoczesny wygląd

    Tworzymy sklepy internetowe, które swoim wyglądem przyciągają klientów. Projekt sklepu dopasowany jest do aktualnych trendów, ponieważ co pewien czas pojawiają się nowe rozwiązania i standardy, które szybko stają się nie tylko mile widziane, ale też oczekiwane przez użytkowników. Projekt oraz wygląd sklepu jest ściśle konsultowany w trakcie jego realizacji. Tworzymy projekt graficzny, który dla każdego z klientów jest unikalny i pomaga w sprzedaży online. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu użytkownicy będą czuli się w sklepie swobodniej oraz z chęcią będą do niego wracać. Zdajemy sobie sprawę z tego, że powielanie modnych elementów nie może być najważniejszym celem. Śledzimy i sprawdzamy najnowsze rozwiązania, aby nasi klienci mogli je wdrażać jako jedni z pierwszych.

    Chcemy też, aby poprzez wygląd sklep stał się uosobieniem twojej firmy oraz branży, w jakiej działasz. Wyprzedzenie konkurencji stanie się możliwe, kiedy witryna będzie niepowtarzalna i to również jest naszym priorytetem.

    • Responsywność

    Tworząc stronę internetową bądź sklep, należy pamiętać, że klienci kochają korzystanie z smartfonów tak bardzo, że zapewne już wkrótce większość zakupów będą wykonywać właśnie poprzez jego wykorzystanie. Na szczęście my o tym wiemy, dlatego nasze sklepy internetowe są responsywne, przez co można z nich z łatwością korzystać również na urządzeniach mobilnych. A to oznacza, że wygląd sklepu będzie dopasowany na tyle, że klient nie będzie miał problemu z zamówieniem danych produktów, niezależnie od urządzenia.

    • Wielofunkcyjność

    Dzisiejsze sklepy internetowe mogą być wyposażone w wiele przydatnych funkcji, które ułatwią klientowi podejmowanie decyzji zakupowej oraz usprawnią same zakupy. Najpopularniejsza jest oczywiście porównywarka produktów, narzędzie do filtrowanie produktów uwzględniające niektóre cechy podczas wyszukiwania, czy też systemy płatności umożliwiające dokonanie szybkiej zapłaty za zakupy. Oprócz tego sklep może zostać wyposażony w funkcje ułatwiające i usprawniające pracę administratorów strony, co również jest przecież niezwykle ważne. W ten sposób praca staje się bardziej intuicyjna i wydajna. Wykonujemy sklepy internetowe, które stworzone są zgodnie z potrzebami naszych klientów, dlatego z chęcią wdrożymy wszystkie niezbędne funkcje.

    Nie tylko znamy się na tym co robimy, ale też dokładnie wiemy, co robimy. Dzięki temu, kiedy już zdecydowałeś, że chcesz stać się rekinem internetowym, to zapraszamy do kontaktu. Musisz zdawać sobie sprawę z tego, że zależy nam na sprawnej, zorganizowanej i przejrzystej współpracy, opartej na dialogu. Dlatego proces tworzenia sklepu internetowego zawsze odbywa się na tych samych zasadach. Poniżej zostaną przedstawione etapy naszej pracy, dzięki której na pewno uzyskasz najbardziej satysfakcjonujące efekty.

    Etapy pracy nad sklepem internetowym w naszej agencji:

    • Analiza

    Projektowanie sklepów internetowych rozpoczynamy od poznania twoich potrzeb i oczekiwań. Wsłuchujemy się w wymagania naszych klientów i wychodzimy im naprzeciw. Doradzamy, jakie rozwiązania mogłyby usprawnić zakupy oraz obsługę. Dotyczy to zarówno szaty graficznej, układu witryny, jak i ilości podstron czy też np. korelacji z Allegro. Wykorzystujemy nasze wieloletnie doświadczenie, dzięki czemu klienci czują, że projekt ich sklepu jest w dobrych i bezpiecznych rękach.

    • Prototyp

    Kiedy znamy już pragnienia naszych klientów, natychmiast zaczynamy działać. Nasi specjaliści na tym etapie jednoczą siły, aby stworzyć idealny model sklepu internetowego. W razie potrzeby możliwe jest dokonanie różnych przeróbek oraz poprawek. Wszystko po to, aby osiągnąć efekt, który będzie spełniać pokładane w nas oczekiwania. Nie ukrywamy, że im bardziej będą sprecyzowane wymagania we wcześniejszym etapie, tym nasza praca będzie szybsza, efektywniejsza i bardziej satysfakcjonująca. W końcu będziemy wiedzieli, że każdy kolejny krok i detal spotka się z pozytywnym odbiorem, co zawsze jest dla nas najważniejsze, a twój nowy sklep internetowy będzie zrealizowany jeszcze szybciej.

    • Propozycje

    Tutaj wreszcie następuje wielka chwila prawdy. Ujawniamy prototyp sklepu i konfrontujemy go z klientami. Sprawdzamy, czy będzie ona spełniać wszystkie wymagania oraz, czy po prostu przypadł do gustu. Po wymianie opinii i potencjalnych zastrzeżeń wyceniamy cały projekt. Przy czym podawana kwota jest wstępna, gdyż oparta jest na posiadanych aktualnie informacjach i może się zmienić, jeśli w międzyczasie trzeba będzie wykonać większe zmiany lub wdrożyć nowe rozwiązania oraz funkcje. W razie, gdy zapragniesz wprowadzić poprawki, to wydłuży się również czas tworzenia sklepu.

    • Zamówienie

    W tym momencie pragniemy zabezpieczyć twoje i nasze interesy, dlatego podpisywane jest zamówienie związane z wykonaniem sklepu internetowego. W tym momencie klient jest zobowiązany do zapłaty, a my do wykonania satysfakcjonującego go projektu. Jesteśmy zdania, że takie rozwiązanie jest nie tylko sprawiedliwe, ale przy okazji także po prostu korzystne. Jeszcze przed podpisaniem przekazujemy do wypełnienia formularz, zawierający szczegółowe wytyczne. Dzięki temu wykonywane przez nas sklepy internetowe oparte są nie tylko o naszą wiedzę i doświadczenie, ale przede wszystkim o wymagania naszych klientów. Aby strona mogła od razu funkcjonować na najwyższych obrotach, klient powinien na tym etapie przesłać nam treść, która ma znaleźć się w umówionych miejscach oraz grafiki.

    • Wykonanie

    Znamy już twoje sugestie i propozycje zmian, które wdrażamy do momentu, aż będziesz w pełni zadowolony z efektu. To dla nas bardzo ważne, aby oddając sklep spełniał oczekiwania. Klient jednak jeszcze do ostatniej chwili ma możliwość zaproponowania nowej funkcji, która ma na celu usprawnienie jego przyszłej pracy. Kiedy otrzymamy już informację, że sklep nie wymaga dalszej pracy, nasze zadanie dobiega końca. Wtedy też podajemy ostateczną cenę za całą pracę i przekazujemy pełnie praw.

    Nawet pomimo końca współpracy, pozostajemy w kontakcie z klientem, który może zwrócić się do nas, kiedy będzie chciał zaktualizować wygląd, dodać jakąś nową funkcję lub poradzić sobie z niespodziewaną awarią. Tak powstają najlepsze sklepy internetowe w e-commerce.

    Nasi dotychczasowi klienci cenią naszą pracę, gdyż oparta jest na:

    • Doświadczeniu

    Dotychczas zrealizowaliśmy wiele projektów sklepów internetowych oraz stron WWW, dlatego dokładnie wiemy, co jest dobrze odbierane oraz czego lepiej się wystrzegać. Zawsze masz nasze pełne wsparcie techniczne, a nasze sugestie w połączeniu z twoimi wymaganiami tworzą mieszankę skazaną na sukces.

    • Uczciwości

    Nie wystawiamy faktury, aż do akceptacji projektu, co oznacza, że satysfakcja klienta jest dla nas najważniejsza. Zależy nam na zaufaniu, dlatego na jej podstawie tworzymy naszą politykę i musimy przyznać, że przynosi ona znakomite efekty dla obu stron.

    Chcemy, aby warunki naszej współpracy od początku do końca były jasne, dlatego proponujemy darmową wycenę jeszcze przed wykonaniem prototypu. W ten sposób dowiesz się, ile będzie kosztować stworzenie sklepu internetowego zgodnego z twoim pomysłem.

    • Otwartości

    Twoje zdanie jest dla nas najważniejsze, to nasza dewiza. Z taką samą intensywnością angażujemy się w mniejsze, jak i te większe projekty. Przedstawiamy sposób naszej pracy jeszcze przed rozpoczęciem współpracy, abyś mógł lub mogła podjąć w pełni świadomą decyzję. W dodatku obejrzenie prototypu sklepu pozwoli ci rzeczywiście ocenić, czy właśnie tego oczekiwałeś lub oczekiwałaś.

    • Dostępności

    W każdej chwili możesz napisać do nas lub zadzwonić, aby rozwiać wątpliwości lub też zgłosić zmianę projektu. Odpisujemy na wiadomości maksymalnie w ciągu kilku godzin i szybko reagujemy lub dzielimy się swoją wiedzą.

    Mamy nadzieję, że już wkrótce dołączysz do grona naszych zadowolonych klientów oraz spełnisz swoje marzenie o sklepie internetowym zaprojektowanym według twojego gustu, który z chęcią będą odwiedzać klienci. Teraz czas na twój ruch — zaplanuj swój biznes internetowy i napisz do nas!

    Najlepsze sklepy internetowe w e-commerce zwracają również szczególną uwagę na takie tematy jak polityka prywatności, odpowiedni proces  obsługa klienta, zwłaszcza w aspekcie szybkości kontaktu poprzez e-mail. Tak, aby każdy klient czuł się w kontakcie z sklepie internetowym dobrze. Chcąc założyć sklep dobrze jest też mieć program partnerski. Z tego typu rozwiązań korzystają najlepsze sklepy internetowe w Polsce.

    Nasza firma współpracuje z operatorem przesyłek GlobKurier. Zlecając nam tworzenie sklepu internetowego, możesz otrzymać integrację z tym operatorem i obniżyć koszty wysyłki! Więcej informacji: Współpraca z GlobKurier

    Masz już konkrety, wycenimy projekt

    Audyt szybkości

    Audyt szybkości działania strony pozwoli wyłapać Państwa firmie elementy, które negatywnie wpływają na tempo jej pracy, a pośrednio również i na decyzje użytkowników odwiedzających taka witrynę.

    Rozwój strategii i poprawa widoczności strony z agencją interaktywną

    Ile czasu trwa wykonanie sklepu internetowego?

    Na to pytanie musi paść odpowiedz, której nie chcesz usłyszeć 🙂 To zależy. Sądzę że wiesz już mniej więcej jakie czynniki mogą wpłynąć na czas realizacji więc nie będę ich tu przytaczał. Możemy z grubsza założyć ze proces tworzenia strony internetowej może oscylować pomiędzy 4 tygodnie a 4 miesiące. Realizacja sklepu internetowego to czas oscylujący od 8 tygodni do 6 miesięcy.

    Ile osób i kto będzie zaangażowany w tworzenie nowej strony / sklepu internetowego ?

    Pełna liczba osób zaangażowanych w realizację projektu będzie mocno uzależniona od jego skali. Inaczej będzie wyglądało rozłożenie prac dla małej strony, z zdecydowanie odmiennych nakładów będzie wymagało stworzenie nowego serwisu z tysiącami artykułów i wieloma funkcjonalnościami. Możemy śmiało przyjąć, że nawet dla niewielkiej strony może nad nią pracować łącznie na różnych etapach 5 do 7 specjalistów, nie wliczając w te liczby powielanych stanowisk, dla większej płynności prac, przy większych projektach.

    7

    Konsultant

    Pomaga Tobie w doborze rozwiązań i technologii na początkowym etapie prac, starając się pokazać optymalne rozwiązania spośród dostępnych.

    Webmaster

    Webmaster to główny patron projektu. Jego osoba spina prace zespołu i sam odpowiada za wykonanie większości prac. Najprawdopodobniej trafisz w ręce Szymona lub Moniki.

    Specjalista UX/UI

    Zadaniem specjalisty z obszaru user expirience / user interface jest zaprojektowanie układu serwisu tak aby prowadzić użytkownika po stronie "za rękę".

    Grafik

    Na satłe współpracujemy z klikoma, jeśli budżet na to pozwala projekt trafia do Marcina - robi naprawdę niesamowite rzeczy.

    Junior Webdev

    Są z regoóły angażowanie w razie potzrby do wykonywania powtarzanych prac jak umieszczanie treści na stronie czy produktów w sklepie.

    Specjalista SEO

    Najprawdopodobniej Paweł lub Kamila. Odpowiadają za optymalizację strony pod przeglądarki na końcowym etapie prac.

    Programista

    Czasami nawet kilku, ich zaangażowanie w projekt zależy oczywiście od założeń prac.

    Kluczowe wartości nowej strony / sklepu

    +

    Piękna grafika

    Dlaczego poszukujemy piękna we własnych stronach internetowych, odpowiedź jest oczywista - bo piękno działa na emocje, bardzo działa na emocje.

    Przejrzysty UI / UX

    W pogoni za efektem wow trzeba jednak pamiętać, że każda strona ma cel biznesowy. Czy to sprzedaż produktów online, czy też generowanie leadów w B2B.

    Optymalizacja SEO

    Piękny i logiczny względem UI przekaz nie spełni swojego zadania bez "widowni" odwiedzającej Twój serwis każdego dnia. Ruch organiczny dla wielu branż jest paliwem sprzedaży i rozwoju.

    Wieloetapowy proces tworzenia

    Gwarancją dowiezienia strony internetowej / sklepu w pożądanym przez Twój biznes kształcie jest z jednej strony zaangażowanie wielu specjalistów o głębokich kompetencjach w poszczególnych dziedzinach jak specjalista UX/UI, grafik, webmaster, specjalista SEO itd. Z drugiej podzielony na 8 kluczowych etapów proces projektowy.

    Ta realizacja to dopiero początek...

    naszej dalszej współpracy. Jakością naszej pracy przy tworzeniu nowego sklepu czy strony internetowej będziemy chcieli pokazać Tobie, jakie dodatkowe wartości możemy wnieść w rozwój Twojego biznesu przestrzeni digitaowej, wykorzystując optymalne dla niego kanały jak: kampanie PPC, pozycjonowanie w wynikach organicznych google™, kampanie kontentowe, marketingu szeptanego czy remarketingowe.

    Proces tworzenia
    sklepu internetowego

    Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Zwracamy uwagę na detale – to gwarantuje, że strona będzie estetyczna i funkcjonalna. Czas pracy nad stroną jest uzależniony od jej struktury i ilości treści, które muszą zostać na nią wprowadzone.

    Etapy realizacji strony są precyzyjnie zaplanowane, a na każdym etapie tworzenia dbamy o stałą komunikację z klientem. Od prostej strony internetowej typu wizytówka, strony internetowe dla firm wspierające employer branding po rozbudowane portale – każdy projekt wymaga indywidualnego podejścia. Dodatkowo, jeśli interesują Cię strony internetowej na podstawie dedykowanych rozwiązań, możemy stworzyć witrynę dostosowaną do Twoich unikalnych potrzeb biznesowych. Oferujemy również tworzenie landing page, które są idealne do kampanii reklamowych. Wdrożenie strony poprzedzone jest testami, a po uruchomieniu w razie potrzeby oferujemy wsparcie techniczne.

    ANALIZA I BADANIE POTRZEB

    Dlatego, że etap ten pozwala ocenić kierunek i standard wykonania przyszłego serwisu. Dobrą praktyką jest na tym etapie wskazać benchmarki. Analiza ma odmienny charakter w zależności czy realizacja obejmuje stronę internetową czy sklep internetowy. Ważne materiały: strony internetowesklepy internetowe.

    ZESPÓŁ: Wielkość zespołu zależy od zakresu prac. Może oscylować pomiędzy

    1 – 3 osoby

    + Konsultant

    + Webmaster

    + Specjalista UX / UI

    ZESPÓŁ: 

    1 osoba

    + Specjalista UX / UI

    PROTOTYPOWANIE - PROJEKTOWANIE UKŁADU

    To etap często bagatelizowany przez Zamawiającego, szczególnie w mniejszych realizacjach. Projektowanie układu pozwala zaplanować proces, jakim będziemy prowadzić poruszającego się po stronie czy sklepie, użytkownika niemal za rękę, od miejsca w którym się znalazł, do miejsca w którym chcemy aby się znalazł. Czas etapu 2-5 dni roboczych.

    PROJEKT GRAFICZNY

    To jeden z etapów, który mocno wpływa na koszty realizacji projektu. Od założeń określonych w etapie pierwszym, wyznaczających między innymi standardy prac graficznych zależy w czyje ręce będziemy mogli oddać tworzenie projektu i czy jego koszt zamknie się w kilkuset złotych, czy kilkunastu tysiącach. Czas etapu 3 -10 dni roboczych. Z końcem tego etapu, musimy też dysponować od Ciebie kompletem materiałów na nową stronę, które chcesz, aby na niej się znalazły, takie jak zdjęcia czy teksty.

    ZESPÓŁ: 

    2 osoby

    + Grafik

    + Webmaster

    ZESPÓŁ: 

    1 osoba

    + Webmaster

    POPRAWKI KLIENTA

    Ten etap, jest z naszego punktu widzenia, dosyć prostym, za to będzie wymagał zaangażowania po Twojej stronie. Po przedstawieniu Tobie statycznego projektu prosimy o przygotowanie listy elementów do zmiany / poprawy, którą po otrzymaniu implementujemy. Czas etapu 5-10 dni roboczych.

    IMPLEMENTACJA I WYKONANIE CAŁEJ STRONY

    Na tym etapie kreacja i analityka schodzą na plan dalszy, ustępując miejsca zakasanym rękawom i mozolnej pracy przy komputerach zespołu, którego wielkość zależy od wielkości serwisu. Przy prostych stronach na tym etapie potrzebna jest praca wyłącznie webmastera, jeśli serwis bądź sklep jest większy, z pomocą przychodzą dodatkowe ręce w postaci jednego lub dwóch junior deweloperów. Na ten etap dajemy sobie też najwięcej czasu, z reguły 5 do 30 dni roboczych.

    ZESPÓŁ: Wielkość zespołu zależy od zakresu prac. Może oscylować pomiędzy

    1 – 3 osoby

    + Webmaster

    + Junior webmaster

    ZESPÓŁ: 

    1 osoba

    + Webmaster

    POPRAWKI KLIENTA DO STRONY /SKLEPU

    To drugi moment w całym procesie, w którym potrzebujemy Twojego zaangażowania. Na jego początku oddajemy Tobie do oceny gotowy serwis ponownie prosząc o listę elementów do zmiany. Czas etapu 5 – 10 dni roboczych.

    IMPLEMENTACJA POPRAWEK - ODDANIE SERWISU

    Czas etapu 5 – 15 dni roboczych.

    ZESPÓŁ: Wielkość zespołu zależy od zakresu prac. Może oscylować pomiędzy

    1 – 3 osoby

    + Webmaster

    + Junior webmaster

    ZESPÓŁ: 

    2 osoby

    + Webmaster

    + Specjalista SEO

    OPTYMALIZACJA POD WYSZUKIWARKĘ GOOGLE

    Od 10 lat zajmujemy się SEO. To nasz konik i decydując się zrealizować z nami swój projekt masz gwarancję dobrego startu swojej strony / sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google™. Czas etapu 2 – 10 dni roboczych.

    INTEGRACJE

    Ten etap tak naprawdę jest opcjonalny i realnie, jeżeli w ramach projektu mamy do czynienia z integracjami z zewnętrznymi systemami oraz z skomplikowanymi pracami programistycznymi – będzie miał miejsce w etapie 5.

    ZESPÓŁ: Wielkość zespołu zależy od zakresu prac. Może oscylować pomiędzy

    1-2 osoby

    + Programista

    + Webmaster

    Dlaczego ważne jest żeby zachować proces?

    Celowość

    Pamiętaj, że celem powstania strony / sklepu jest sprzedaż produktów lub usług, sam odpowiedz sobie na pytanie, czy wykonawca, który nie rozumie procesów sprzedażowych, będzie w stanie stanąć na wysokości zadania.

    Komplementarność

    Dzięki uczestniczeniu w całym procesie wielu specjalistów z poszczególnych dziedzin, od grafika, przez UX designera do managera projektu, który spina prace w całość i dba o właściwy przebieg projektu.

    Interaktywność

    Zachowanie wszystkich elementów procesu pozwala wypracować optymalny kształt serwisu dla Twojego biznesu, który będzie w stanie wejść w interakcje z odwiedzającym go użytkownikiem.