Pozycjonowanie
w Google
Pozycjonowanie
w Google
Co to jest Pozycjonowanie w google?
Daj się odnaleźć – czyli dlaczego pozycjonowanie w Google ma sens
Gdy szukasz czegoś w internecie, gdzie najczęściej zaczynasz swoje poszukiwania? Zapewne jak większość internautów – włączasz wyszukiwarkę Google. Od pozycjonowania zależy, co pojawi się najwyżej w wynikach wyszukiwania. Strony, które pojawiają się pierwsze po wpisaniu konkretnej frazy, będą odwiedzane znacznie częściej niż te, które znajdują się niżej bądź na dalszych stronach z wynikami. Dlatego tak ważne jest, aby zadbać o odpowiednie pozycjonowanie strony. Pomożemy Ci osiągnąć wysoki wynik w wyszukiwarce Google!
Ruch na stronie
Odpowiednie pozycjonowanie pomaga znacznie zwiększyć statystyki odwiedzin oraz konwersji na stronie internetowej. W ten sposób możesz zdecydowanie zwiększyć sprzedaż. Jeżeli w Google Twoja strona będzie pojawiać się wysoko – świadomość marki również wzrośnie.
Dopasowanie
Opracujemy idealną strategię pozycjonowania Twojej firmy, w oparciu o Twoje cele biznesowe. Pozycjonować można na wiele sposobów, dlatego dokonamy analizy obecnych działań i skorygujemy ewentualne błędy.
Zasięg
Dobrze dobrane słowa kluczowe gwarantują, że na Twoją stronę trafią osoby zainteresowane konkretnym produktem lub usługą. Obojętnie czy jesteś małą, lokalną firmą czy prowadzisz biznes globalny – pozycjonowanie pozwala dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów.
Optymalizacja
W ramach usługi pozycjonowania, oferujemy również optymalizację strony internetowej pod względem pozycjonowania w wyszukiwarkach. Takie podejście pozwala zaoszczędzić sporo czasu oraz pieniędzy w trakcie dalszych działań pozycjonujących.
Co można osiągnąć dzięki
pozycjonowaniu w Google?
Wysoka pozycja
Wysoka pozycja w wyszukiwarce – to znacznie wpłynie na ruch na stronie internetowej. Użytkownicy internetu chętniej klikają w wyniki pojawiające się jako pierwsze.
Zwiększenie bazy klientów
Zwiększenie bazy klientów – dotrzemy do osób, które naprawdę są zainteresowane naszymi usługami. Wszystkie dzięki dobrze dobranym słowom kluczowym.
Analiza
Możliwość poznania klienta – dzięki narzędziom analitycznym jesteśmy w stanie sprawdzić, w jaki sposób klienci trafiają na stronę i jeszcze lepiej pozycjonować firmę w wyszukiwarce Google.
Świadomość marki
Świadomość marki – nawet jeżeli internauta nie przejdzie do naszej strony przy pierwszym wyszukiwaniu, zobaczy nazwę firmy wśród pierwszych wyników. To może mieć wpływ na jego decyzje odnośnie marki w przyszłości.
Etapy tworzenia strategii
pozycjonowania
Pozycjonowanie to bardzo indywidualna kwestia. Strategię tworzymy w oparciu o potrzeby klienta i wdrażamy tylko te działania, które pasują do profilu firmy.
Zobacz także Remarketing
Cele
Określenie celów klienta – co powinien osiągnąć dzięki pozycjonowaniu
Strategia
Opracowanie strategii i przedstawienie jej klientowi
Wycena
Wstępna wycena projektu i podpisanie umowy
Działania
Wdrożenie działań pozycjonujących zgodnie ze strategią
Analiza
Analiza skuteczności działań i raportowanie
Wybrani klienci
Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas
KREATOR
Interaktywny kreator zapytania to najlepsza droga do przygotowania kompleksowej oferty. Czas wypełniania 1-3 minuty.
PROSTY FORMULARZ
Nie masz za dużo czasu i zależy Ci na szybkim kontakcie z naszej strony? Ta droga jest dla Ciebie. Czasy wypełniania do 30 sekund.
Wszystko o pozycjonowaniu stron internetowych w wyszukiwarkach
Pozycjonowanie – inaczej SEO (z angielskiego search engine optimization) – to proces, wymagający sporego nakładu czasu który owocuje podwyższeniem rankingu strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google, co z kolei przekłada się na wielokrotne zwiększenie liczby odwiedzin (a więc i potencjalnych klientów) witryny.
Pozycjonowanie daje potencjalny zysk rzędu dziesiątek tysięcy złotych, jednak źle przeprowadzone oznacza utratę czasu i pieniędzy. Za chwilę dowiesz się, w czym tkwi sekret.
Na przeczytanie artykułu przeznaczysz kilka minut, a pomoże Ci on oszczędzić wiele tygodni i wiele tysięcy złotych.
Dowiesz się między innymi, na co zwrócić uwagę podczas zawierania umowy o pozycjonowanie, jak odróżnić profesjonalistę od amatora, na czym polega ta usługa, jaki jest procentowy podział liczby kliknięć na kolejne pozycje w wyszukiwarce oraz czym różni się pozycjonowanie od wykupienia reklamy.