Marketing szeptany

Marketing szeptany

1. Co to jest Marketing szeptany

Buzz marketing – prosty sposób na budowanie wizerunku Twojej firmy w sieci

 

Marketing szeptany (inaczej buzz marketing) polega na wywoływaniu zainteresowania Twoją marką, produktem lub usługą poprzez prowadzenie dyskusji na ten temat w sieci. To szereg różnorodnych działań marketingowych, które mają swoje uzasadnienie głównie ze względu na fakt, iż internauci znacznie częściej ufają opiniom innych konsumentów, a niżeli reklamom. Prowadzone dyskusje mają na celu rekomendować Twój biznes i wywoływać pozytywne skojarzenia wobec niego.

Zaufanie

Twoi potencjalni klienci z pewnością będą szukali informacji na Twój temat w sieci. Zadbamy o to, aby Twój wizerunek budził pozytywne emocje wśród nich.

Rozpoznawalność

Nie bądź firmą widmo! Im więcej informacji i opinii na Twój temat pojawi się w sieci, tym większym zaufaniem obdarzą Cię konsumenci.

Naturalność

Dobrze prowadzone działania buzz marketingowe nie będą wyglądały “sztucznie” w oczach osób, które trafią na opinię o Twojej marce.

Pozytywne emocje

Zadbamy, aby marketing szeptany na temat Twojej firmy wywoływał pozytywne skojarzenia. Dzięki temu klienci chętnie odwiedzą Twoją stronę i kupią Twoje produkty.
integracja strony internetowej
optymalizacja konwersji i sprzedaży
systems integrations
tworzenie stron internetowych

2.  Dlaczego powinieneś skorzystać z marketingu szeptanego?

Pozycjonowanie – marketing szeptany to idealny sposób na zwiększenie liczby linków pozycjonujących, co przekłada się na miejsce w wynikach wyszukiwania.

Długofalowość – opinie o Twojej marce zamieszczone w sieci nie znikną następnego dnia. To długotrwałe budowanie wizerunku.

Zwiększenie konwersji – pozytywny wizerunek firmy w sieci bezpośrednio przekłada się na wizyty na stronie internetowej oraz konwersje – czyli na przykład zakup produktów.

Minimalne ryzyko – marketing szeptany to bezpieczna forma promowania firmy, o ile strategia jest opracowana we właściwy sposób. Mamy umiejętności oraz doświadczenie, które pozwalają odpowiednio przeprowadzać działania buzz marketingowe.

3. Etapy tworzenia strategii marketingu szeptanego

Wiemy, że każdy biznes potrzebuje innej strategii działania. Dlatego kampanie buzz marketingowe tworzymy indywidualnie od podstaw dla każdego klienta.

null
null

Potrzeby i Cele

Ustalenie potrzeb klienta oraz jego celów biznesowych
null
null

Wycena

Wstępna wycena projektu oraz podpisanie umowy
null
null

Strategia

Zaprojektowanie strategii buzz marketingu wraz z kanałami komunikacji
null
null

Działania

Wdrożenie działań zgodnie ze strategią
null
null

Analiza

Analiza skuteczności działań i raportowanie

Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas

Kontakt SOLV agencja interaktywna
KREATOR
Interaktywny kreator zapytania
to najlepsza droga do
przygotowania
kompleksowej oferty.
Czas wypełniania 1-3 minuty.
BEZPŁATNA WYCENA
PROSTY FORMULARZ
Nie masz za dużo czasu i zależy
Tobie na szybkim kontakcie z
naszej strony,
ta droga jest dla Ciebie.
Czas wypełniania do 0,5 min.
BEZPŁATNA WYCENA
  • Arek Chrostek
    Arek ChrostekSEM Konsultant
  • Artur Gniadek
    Artur GniadekSEM Konsultant
  • Maciek Jędo
    Maciek JędoSEM Konsultant
  • Sebastian Kardyś
    Sebastian KardyśSEM Konsultant

MY ZADZWONIMY DO CIEBIE...

Wyślij
Wyślij

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat możliwości integracji systemów, rozwiń sekcję klikając w odnośnik:

Przykładowe rodzaje integracji:

STRONA INTERNETOWA Z CRM CRM – system pomagający utrzymać kontakt z klientem, umożliwiający zapis poszczególnych etapów negocjacji. Stopień jego korzyści zależy od ilości wprowadzonych danych.

Zalety integracji:

– zwartość – kontakty wraz z opisami działań znajdują się w jednym miejscu. Redukuje to czas, poświęcony na wyszukiwanie danych,

– know who – pomoże zrozumieć, kim są klienci oraz jak wielu ich posiadasz,

– automatyzacja – odpowiedzi, potwierdzenia oraz przypomnienia zostają generowane automatycznie,

– szybsza obsługa – użytkownik nie musi poruszać się po dwóch platformach,

– bezpieczeństwo – replikacja bazy danych tworzy kopie istniejącej bazy,

– wygoda  – lista numerów kontaktowych zostaje wygenerowana automatycznie, po kliknięciu jednego guzika,

– wzrost sprzedaży – zbiór danych o kliencie w jednym miejscu wpłynie na poprawę jakości przeprowadzanych negocjacji; – redukcja kosztów – wiele firm poświęca czas i pieniądze na stworzenie odpowiedniego formularza kontaktowego. Dzięki integracji z CRM’em, klient, po kontakcie, zostaje natychmiastowo umieszczony w bazie;

INTEGRACJA WORDPRESS / PRESTASHOP Z ECOMMERCE (handel elektroniczny)

Wtyczka WooCommerc.

Możliwości:

– możliwość sprzedaży dowolnych produktów w różnych konfiguracjach,

– szeroki wybór rodzaju płatności i wysyłki,

– pełna kontrola nad sklepem – od podatków, przez stany magazynowe, do kont klientów;

 

INTEGRACJA WORDPRESS / PRESTASHOP Z WFIRMA.PL  wFirma zajmuje się księgowością internetową oraz udostępnia narzędzia, pomocne w zarządzaniu firmą.

Oferowane opcje:

– księgowość online,

– rozbudowany magazyn,

– program wystawiający faktury online,

– narzędzia do kadr i płac;

INTEGRACJA PRESTASHOP Z POSTIVO System pozwalający na wysyłkę pocztową wszystkich faktur utworzonych w serwisie.

INTEGRACJA WORDPRESSA Z iAGENT24 Program dla agencji ubezpieczeniowej .

Przykładowe funkcje:

– archiwum dokumentów,

– baza klientów i polis,

– możliwość rozliczenia prowizji,

– magazyn druków,

– terminarz,

– CMS,

– raporty;

INTEGRACJA STRONY INTERNETOWEJ / SKLEPU INTERNETOWEGO Z BASELINKER Oprogramowanie dla sprzedawcy.
Oferują m.in.:

– szybka integracja sklepu z innymi platformami sprzedażowymi,

– zarządzanie aukcjami, rozsianymi na różnych platformach, z jednego konta,

– magazyn produktów,

– integracje z kurierami;

 INTEGRACJA Z BUDDYPRESS BuddyPress umożliwia stworzenie portalu społecznościowego z WordPressa.

Prócz standardowych możliwości WordPressa, otrzymujemy dodtkowe opcje:

– stworzenie grup,

– fora dyskusyjne,

– system prywatnych wiadomości,

– rozszerzone opcje profili użytkowników,

– galerię zdjęć,

– listy przyjaciół;

INTEGRACJA STRONY INTERNETOWEJ Z SALESFORCE Jest to platforma CRM, funkcjonująca w chmurze.

 INTEGRACJA STRONY INTERNETOWEJ Z PHPBB Integracja for internetowych ze stroną.

INTEGRACJA SKLEPU PRESTASHOP Z SAGE SYMFONIA Sage to oprogramowanie rozliczające księgowość.

Korzyści:

– synchronizacja towarów wraz z opisami,

– synchronizacja kontrahentów,

– synchronizacja magazynów oraz ich monitorowanie,

– automatyczne uaktualnienie cen, redukujące zbędne powtarzanie czynności,

– automatyczne rezerwacje towarów, przekazywanie zamówień do realizacji i śledzenie ich statusu, dzięki czemu skraca się czas ich trwania,

– zmniejszenie kosztów operacyjnych;

 INTEGRACJA SKLEPU INTERNETOWEGO PRESTA SHOP Z FIRMAO Oprogramowanie w Chmurze do zarządzania firmą.

Oferta:

– CRM,

– zarządzanie pracą, zadaniami, projektami,

– fakturowanie, generowanie listy płac,

– oferty, zamówienia,

– obługa magazynów, cenników,

– płynny obiek dokumentów,

– ewidencja sprzętu,

– obługa call center,

– chat/livechat,

– księgowość,

– firmowy dysk sieciowy;

INTEGRACJA SKLEPU INTERNETOWEGO PRESTA SHOP Z VTIGER To rozbudowana platforma CRM, pozwalająca na zarządzanie kontaktami z klientami.

Oferuje m.in.:

– wysyłka SMS oraz VMS,

– możliwość masowej wysyłki powiadomień,

– automatyzacja powiadomień np. nowo wysłanej fakturze,

INTEGRACJA STRONY INTERNETOWEJ / SKLEPU INTERNETOWEGO Z SALESMANGO MARKETING AUTOMATION SALESmango zajmuje się dostarczaniem narzędzi marketingowych. Monitorują zachowania aktualnych i potencjalnych klientów, dzielą według zainteresowań, a następnie dobierają opracowaną pod nich strategię marketingową.

INTEGRACJA STRONY INTERNETOWEJ / SKLEPU INTERNETOWEGO Z ZAPIER Platforma umożliwiająca łączenie różnych aplikacji i automatyzację przesyłanych pomiędzy nimi danych.

 INTEGRACJA STRONY INTERNETOWEJ / SKLEPU INTERNETOWEGO Z WF-MAG WF-Mag to program do zarządzania sprzedażą, magazynami a także księgowością w firmach. Oferuje zintegrowaną obsługę operacji związanych z handlem.

INTEGRACJA PRESTSHOPA Z FOCUS CONTACT CENTER To narzędzie usprawniające obsługę klientów oraz pomagające zwiększyć sprzedaż. Funkcjonuje jako platforma komunikacyjna (telefon, e-mail, czat, SMS), gromadząca dane ze wszystkich sektorów w wspólnej bazie.

INTEGRACJA WORDPRESSA Z CRM PIRO SYKON System CRM dedykowany branży turystycznej.

INTEGRACJA PRESTSHOPA Z FAST TONY Aplikacja wspomagająca promocję oraz sprzedaż poprzez Facebook’a. Poprzez wykorzystanie funkcji Lead Ads i Lead Generation pozyskuje adresy email, numery telegonów oraz leady osób zainteresowanych daną usługą.

 INTEGRACJA PRESTSHOPA Z FAKTUROWNIA.PL Program do faktur online.

INTEGRACJA PRESTSHOPA Z INFAKT System księgowości internetowej, automatyzujący zadania i ułatwiający zarządzanie sprzedażą.

INTEGRACJA PRESTSHOPA Z GOGLOBAL24 Kurier ułatwiający szybkie nadanie paczek.

INTEGRACJA PRESTSHOPA Z THERMAL (DRUKARKI FISKALNE POSNET I INNE) Integracja managera zamówień z drukarką fiskalną.

INTEGRACJA PRESTSHOPA Z DBSCHENKER Kurier ułatwiający szybkie nadanie paczek.

INTEGRACJA PRESTSHOPA Z SMSAPI System umożliwiający uruchomienie smsowych powiadomień o zmianie statusu zamówień dla klientów sklepu.

INTEGRACJA STRONY INTERNETOWEJ Z SOCIAL MEDIA Media społecznościowe są doskonałym narzędziem do promocji marki i ocieplenia jej relacji z klientami.

Zalety integracji:

– content – skonkretyzuj swoją grupę docelową, poznaj jej oczekiwania, wtop się w środowisko,

– stwórz kampanie ze swoimi partnerami,  udostępniajcie wspólne eventy,

– blog firmowy –  udowodnij klientowi, że nie tworzysz niepotrzebnych barier (klient-firma), pochwal się wiedzą, dziel nowinkami, przybliż funkcjonowanie twojej firmy,

– odpowiednio poprowadzona kampania zachęci fanów do częstszego odwiedzania twojego profilu,

– nie ograniczaj się do jednego medium, stwórz własną sieć;

INTEGRACJA SEO I CONTENT MARKETINGU ZE STRONĄ INTERNETOWĄ Stwórz przemyślaną kampanie marketingową w internecie.

INTEGRACJA STRONY Z SYSTEMEM PŁATNOŚCI Wybierz formę płatności do swojego sklepu. Np. Paypal.

INTEGRACJA Z INNYMI PLATFORMAMI SPRZEDAŻOWYMI Automatyczne pobieranie zamówienia, płatności, aktualizacja magazynu oraz aktualnych cen np. Allegro, eBay.

SOLV™

kontakt6

FORMULARZ KONTAKTOWY
  • Imię*
    0
  • Adres e-mail*
    1
  • Numer telefonu*
    2
  • Jeżeli nie chcesz podawać numeru telefonu, napisz do nas bezpośrednio na adres mailowy biuro@solv.pl
    3
  • Usługi*
    Strona internetowa
    Sklep internetowy
    Pozcyjonowanie
    Marketing Internetowy
    Google Kampania AdWords SOLV
    Inne
    4
  • Treść wiadomości*Informacje dodatkowe
    5
  • 6