Kampanie PPC

Kampanie PPC

Co to jest Kampania PPC?

Precyzyjne reklamowanie w Google

Oprócz klasycznego SEO – pozycjonowania w wyszukiwarce Google, wysokie miejsce w wynikach można osiągnąć za pomocą płatnych kampanii Google AdWords. Kampanie PPC czyli Pay Per Click to jedne z najbardziej skutecznych kampanii reklamowych w Internecie. Główną ich zaletą jest płacenie dopiero za kliknięcie w reklamę, a nie na przykład jej wyświetlenie. To pozwala na efektywne zarządzanie budżetem oraz analizowanie efektów kampanii.

Efektywność

Kampanie AdWords pozwalają precyzyjnie określić odbiorców reklamy i ich potrzeby. To znaczy, że na stronę trafiają użytkownicy wyszukujący właśnie Twoje produkty lub usługi. Znacznie zwiększa to ruch na stronie www.

Rozpoznawalność

Pozycje, które pojawiają się jako pierwsze w wynikach wyszukiwania Google są najczęściej zapamiętywane przez internautów. Najwyżej wyświetlające się strony pochodzą z kampanii AdWords. Warto promować swój biznes.

Precyzja

Kampanie PPC można kierować po precyzyjnych słowach kluczowych, aby dotarły do konkretnej grupy docelowej wyszukujących konkretne frazy.

Kontrola kosztów

Dobrze skonfigurowana kampania PPC w Google pozwala na szybki zwrot z inwestycji. Płaci się tylko za kliknięcie w reklamę. Zadbamy o to, aby klikali w nią odpowiednio dobrani potencjalni klienci. 

Jakie korzyści daje reklama PPC

(Pay Per Click)?

Działanie

Szybkość działania – wyniki z kampanii PPC w Google ADS są natychmiastowe. Ustawiamy konkretny harmonogram i uruchamiamy kampanię – a potem obserwujemy, jaką ilość kliknięć udało się osiągnąć.

Czasowość

Czasowość – kampanie można dostosowywać do czasowych promocji, na przykład w okresach świątecznych. Można tworzyć harmonogramy dostosowane do potrzeb naszego biznesu.

Mierzalność

Mierzalność – narzędzia analityczne Google pozwalają na szczegółowe przeanalizowanie prowadzonych kampanii i wyciągnięcie odpowiednich wniosków. To przydatna wiedza na poczet przyszłych działań promocyjnych.

Przyrost konwersji

Przyrost konwersji – trafianie do konkretnych grup odbiorców zainteresowanych naszym biznesem to dużo większa szansa na zwiększenie sprzedaży.

Etapy tworzenia
kampanii PPC
w Google?

Kampanie PPC w przypadku różnych biznesów muszą być planowane indywidualnie. Dla każdego klienta zaprojektujemy odpowiednią strategię działania i wdrożymy ją w sposób odpowiedni dla jego celów biznesowych.

Zobacz także Remarketing

Analiza

Określenie potrzeb i celów klienta

Wycena projektu

Wycena projektu oraz stworzenie kampanii i harmonogramów

Finalizacja umowy

Podpisanie umowy

Kampania PPC

Wdrożenie kampanii PPC

Interpretacja kampanii

Analiza skuteczności kampanii i raportowanie

Wybrani klienci

Gawor-v2

Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas

KREATOR

Interaktywny kreator zapytania to najlepsza droga do przygotowania kompleksowej oferty. Czas wypełniania 1-3 minuty.

PROSTY FORMULARZ

Nie masz za dużo czasu i zależy Ci na szybkim kontakcie z naszej strony? Ta droga jest dla Ciebie. Czasy wypełniania do 30 sekund.

Co to jest reklama PPC w Google Ads:

Kampania PPC (pay-per-click) – jest to forma kampanii reklamowej, która opiera się na płatnym wykupywaniu miejsc w  stworzonych systemach (z reguły udostępnianych przez wyszukiwarki lub duże katalogi). Po wpisaniu wybranego słowa, wyszukiwarka zwraca użytkownikowi wyniki wyszukiwania w postaci listy stron oraz listy reklam, które pasują do wpisanej frazy.

Głównym celem każdej reklamy w Google jest zachęcenie oglądającego do kliknięcia w reklamę i przejścia tym samym na Twoją stronę. Prawdą jednak jest również to, że najlepsze reklamy generują duży współczynnik konwersji zainteresowanego w klienta (czyli skorzystania z oferty, do której namawiała reklama lub która znajduje się na Twojej stronie). Jednak najprostszym do zmierzenia czynnikiem efektywności Twojej reklamy jest z pewnością ilość kliknięć (CTR).

Przy kampaniach typu pay-per-click w wyszukiwarkach i katalogach, zmierzenie tego współczynnika jest niezmiernie proste – w zasadzie dzieje się to automatycznie. Dla przykładu Google prowadzi dwa takie programy AdWords i AdSense. Daje to możliwość stworzenia kampanii, dla której można przypisać wiele różnych kopii reklamy i tym sposobem sprawdzać, która jest najefektywniejsza. Najlepsze teksty można następnie przenieść do innej kampanii i np. testować dalej.