Kampanie PPC

Kampanie PPC

1. Co to jest Kampanie PPC?

Precyzyjne reklamowanie w Google – poznaj kampanie PPC

Oprócz klasycznego pozycjonowania w wyszukiwarce Google, wysokie miejsce w wynikach można osiągnąć za pomocą płatnych kampanii Google AdWords. Kampanie PPC czyli Pay Per Click to jedne z najbardziej skutecznych kampanii reklamowych w internecie. Główną ich zaletą jest płacenie dopiero za kliknięcie w reklamę, a nie na przykład jej wyświetlenie. To pozwala na efektywne zarządzanie budżetem oraz analizowanie efektów kampanii.

Efektywność

Kampanie AdWords pozwalają precyzyjnie określić odbiorców reklamy i ich potrzeby. To znaczy, że na stronę trafiają użytkownicy wyszukujący właśnie Twoje produkty lub usługi. Znacznie zwiększa to ruch na stronie www.

Rozpoznawalność

Pozycje, które pojawiają się jako pierwsze w wynikach wyszukiwania Google są najczęściej zapamiętywane przez internautów. Najwyżej wyświetlające się strony pochodzą z kampanii AdWords. Warto promować swój biznes za pomocą kampanii PPC.

Precyzja

Kampanie PPC można kierować po precyzyjnych słowach kluczowych, aby dotarły do osób wyszukujących konkretne frazy.

Kontrola kosztów

Dobrze skonfigurowana kampania PPC pozwala na szybki zwrot z inwestycji. Płaci się tylko za kliknięcie w reklamę. Zadbamy o to, aby klikali w nią odpowiednio dobrani potencjalni klienci.
integracja strony internetowej
optymalizacja konwersji i sprzedaży
systems integrations
tworzenie stron internetowych

2. Jakie korzyści dają kampanie PPC?

Szybkość działania – wyniki z kampanii PPC są natychmiastowe. Ustawiamy konkretny harmonogram i uruchamiamy kampanię – a potem obserwujemy, jaką ilość kliknięć udało się osiągnąć.

Czasowość – kampanie można dostosowywać do czasowych promocji, na przykład w okresach świątecznych. Można tworzyć harmonogramy dostosowane do potrzeb naszego biznesu.

Mierzalność – narzędzia analityczne Google pozwalają na szczegółowe przeanalizowanie prowadzonych kampanii i wyciągnięcie odpowiednich wniosków. To przydatna wiedza na poczet przyszłych działań promocyjnych.

Przyrost konwersji – trafianie do konkretnych grup odbiorców zainteresowanych naszym biznesem to dużo większa szansa na zwiększenie sprzedaży.

3. Etapy tworzenia kampanii PPC

Kampanie PPC w przypadku różnych biznesów muszą być planowane indywidualnie. Dla każdego klienta zaprojektujemy odpowiednią strategię działania i wdrożymy ją w sposób odpowiedni dla jego celów biznesowych.

null
null

Analiza

Określenie potrzeb i celów klienta
null
null

Wycena projektu

Wycena projektu oraz stworzenie kampanii i harmonogramów
null
null

Finalizacja umowy

Podpisanie umowy
null
null

Kampania PPC

Wdrożenie kampanii PPC
null
null

Interpretacja kampanii

Analiza skuteczności kampanii i raportowanie

Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas

Kontakt SOLV agencja interaktywna
KREATOR
Interaktywny kreator zapytania
to najlepsza droga do
przygotowania
kompleksowej oferty.
Czas wypełniania 1-3 minuty.
BEZPŁATNA WYCENA
PROSTY FORMULARZ
Nie masz za dużo czasu i zależy
Tobie na szybkim kontakcie z
naszej strony,
ta droga jest dla Ciebie.
Czas wypełniania do 0,5 min.
BEZPŁATNA WYCENA
  • Arek Chrostek
    Arek ChrostekSEM Konsultant
  • Artur Gniadek
    Artur GniadekSEM Konsultant
  • Maciek Jędo
    Maciek JędoSEM Konsultant
  • Sebastian Kardyś
    Sebastian KardyśSEM Konsultant

MY ZADZWONIMY DO CIEBIE...

Wyślij
Wyślij

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat możliwości integracji systemów, rozwiń sekcję klikając w odnośnik:

Przykładowe rodzaje integracji:

STRONA INTERNETOWA Z CRM CRM – system pomagający utrzymać kontakt z klientem, umożliwiający zapis poszczególnych etapów negocjacji. Stopień jego korzyści zależy od ilości wprowadzonych danych.

Zalety integracji:

– zwartość – kontakty wraz z opisami działań znajdują się w jednym miejscu. Redukuje to czas, poświęcony na wyszukiwanie danych,

– know who – pomoże zrozumieć, kim są klienci oraz jak wielu ich posiadasz,

– automatyzacja – odpowiedzi, potwierdzenia oraz przypomnienia zostają generowane automatycznie,

– szybsza obsługa – użytkownik nie musi poruszać się po dwóch platformach,

– bezpieczeństwo – replikacja bazy danych tworzy kopie istniejącej bazy,

– wygoda  – lista numerów kontaktowych zostaje wygenerowana automatycznie, po kliknięciu jednego guzika,

– wzrost sprzedaży – zbiór danych o kliencie w jednym miejscu wpłynie na poprawę jakości przeprowadzanych negocjacji; – redukcja kosztów – wiele firm poświęca czas i pieniądze na stworzenie odpowiedniego formularza kontaktowego. Dzięki integracji z CRM’em, klient, po kontakcie, zostaje natychmiastowo umieszczony w bazie;

INTEGRACJA WORDPRESS / PRESTASHOP Z ECOMMERCE (handel elektroniczny)

Wtyczka WooCommerc.

Możliwości:

– możliwość sprzedaży dowolnych produktów w różnych konfiguracjach,

– szeroki wybór rodzaju płatności i wysyłki,

– pełna kontrola nad sklepem – od podatków, przez stany magazynowe, do kont klientów;

 

INTEGRACJA WORDPRESS / PRESTASHOP Z WFIRMA.PL  wFirma zajmuje się księgowością internetową oraz udostępnia narzędzia, pomocne w zarządzaniu firmą.

Oferowane opcje:

– księgowość online,

– rozbudowany magazyn,

– program wystawiający faktury online,

– narzędzia do kadr i płac;

INTEGRACJA PRESTASHOP Z POSTIVO System pozwalający na wysyłkę pocztową wszystkich faktur utworzonych w serwisie.

INTEGRACJA WORDPRESSA Z iAGENT24 Program dla agencji ubezpieczeniowej .

Przykładowe funkcje:

– archiwum dokumentów,

– baza klientów i polis,

– możliwość rozliczenia prowizji,

– magazyn druków,

– terminarz,

– CMS,

– raporty;

INTEGRACJA STRONY INTERNETOWEJ / SKLEPU INTERNETOWEGO Z BASELINKER Oprogramowanie dla sprzedawcy.
Oferują m.in.:

– szybka integracja sklepu z innymi platformami sprzedażowymi,

– zarządzanie aukcjami, rozsianymi na różnych platformach, z jednego konta,

– magazyn produktów,

– integracje z kurierami;

 INTEGRACJA Z BUDDYPRESS BuddyPress umożliwia stworzenie portalu społecznościowego z WordPressa.

Prócz standardowych możliwości WordPressa, otrzymujemy dodtkowe opcje:

– stworzenie grup,

– fora dyskusyjne,

– system prywatnych wiadomości,

– rozszerzone opcje profili użytkowników,

– galerię zdjęć,

– listy przyjaciół;

INTEGRACJA STRONY INTERNETOWEJ Z SALESFORCE Jest to platforma CRM, funkcjonująca w chmurze.

 INTEGRACJA STRONY INTERNETOWEJ Z PHPBB Integracja for internetowych ze stroną.

INTEGRACJA SKLEPU PRESTASHOP Z SAGE SYMFONIA Sage to oprogramowanie rozliczające księgowość.

Korzyści:

– synchronizacja towarów wraz z opisami,

– synchronizacja kontrahentów,

– synchronizacja magazynów oraz ich monitorowanie,

– automatyczne uaktualnienie cen, redukujące zbędne powtarzanie czynności,

– automatyczne rezerwacje towarów, przekazywanie zamówień do realizacji i śledzenie ich statusu, dzięki czemu skraca się czas ich trwania,

– zmniejszenie kosztów operacyjnych;

 INTEGRACJA SKLEPU INTERNETOWEGO PRESTA SHOP Z FIRMAO Oprogramowanie w Chmurze do zarządzania firmą.

Oferta:

– CRM,

– zarządzanie pracą, zadaniami, projektami,

– fakturowanie, generowanie listy płac,

– oferty, zamówienia,

– obługa magazynów, cenników,

– płynny obiek dokumentów,

– ewidencja sprzętu,

– obługa call center,

– chat/livechat,

– księgowość,

– firmowy dysk sieciowy;

INTEGRACJA SKLEPU INTERNETOWEGO PRESTA SHOP Z VTIGER To rozbudowana platforma CRM, pozwalająca na zarządzanie kontaktami z klientami.

Oferuje m.in.:

– wysyłka SMS oraz VMS,

– możliwość masowej wysyłki powiadomień,

– automatyzacja powiadomień np. nowo wysłanej fakturze,

INTEGRACJA STRONY INTERNETOWEJ / SKLEPU INTERNETOWEGO Z SALESMANGO MARKETING AUTOMATION SALESmango zajmuje się dostarczaniem narzędzi marketingowych. Monitorują zachowania aktualnych i potencjalnych klientów, dzielą według zainteresowań, a następnie dobierają opracowaną pod nich strategię marketingową.

INTEGRACJA STRONY INTERNETOWEJ / SKLEPU INTERNETOWEGO Z ZAPIER Platforma umożliwiająca łączenie różnych aplikacji i automatyzację przesyłanych pomiędzy nimi danych.

 INTEGRACJA STRONY INTERNETOWEJ / SKLEPU INTERNETOWEGO Z WF-MAG WF-Mag to program do zarządzania sprzedażą, magazynami a także księgowością w firmach. Oferuje zintegrowaną obsługę operacji związanych z handlem.

INTEGRACJA PRESTSHOPA Z FOCUS CONTACT CENTER To narzędzie usprawniające obsługę klientów oraz pomagające zwiększyć sprzedaż. Funkcjonuje jako platforma komunikacyjna (telefon, e-mail, czat, SMS), gromadząca dane ze wszystkich sektorów w wspólnej bazie.

INTEGRACJA WORDPRESSA Z CRM PIRO SYKON System CRM dedykowany branży turystycznej.

INTEGRACJA PRESTSHOPA Z FAST TONY Aplikacja wspomagająca promocję oraz sprzedaż poprzez Facebook’a. Poprzez wykorzystanie funkcji Lead Ads i Lead Generation pozyskuje adresy email, numery telegonów oraz leady osób zainteresowanych daną usługą.

 INTEGRACJA PRESTSHOPA Z FAKTUROWNIA.PL Program do faktur online.

INTEGRACJA PRESTSHOPA Z INFAKT System księgowości internetowej, automatyzujący zadania i ułatwiający zarządzanie sprzedażą.

INTEGRACJA PRESTSHOPA Z GOGLOBAL24 Kurier ułatwiający szybkie nadanie paczek.

INTEGRACJA PRESTSHOPA Z THERMAL (DRUKARKI FISKALNE POSNET I INNE) Integracja managera zamówień z drukarką fiskalną.

INTEGRACJA PRESTSHOPA Z DBSCHENKER Kurier ułatwiający szybkie nadanie paczek.

INTEGRACJA PRESTSHOPA Z SMSAPI System umożliwiający uruchomienie smsowych powiadomień o zmianie statusu zamówień dla klientów sklepu.

INTEGRACJA STRONY INTERNETOWEJ Z SOCIAL MEDIA Media społecznościowe są doskonałym narzędziem do promocji marki i ocieplenia jej relacji z klientami.

Zalety integracji:

– content – skonkretyzuj swoją grupę docelową, poznaj jej oczekiwania, wtop się w środowisko,

– stwórz kampanie ze swoimi partnerami,  udostępniajcie wspólne eventy,

– blog firmowy –  udowodnij klientowi, że nie tworzysz niepotrzebnych barier (klient-firma), pochwal się wiedzą, dziel nowinkami, przybliż funkcjonowanie twojej firmy,

– odpowiednio poprowadzona kampania zachęci fanów do częstszego odwiedzania twojego profilu,

– nie ograniczaj się do jednego medium, stwórz własną sieć;

INTEGRACJA SEO I CONTENT MARKETINGU ZE STRONĄ INTERNETOWĄ Stwórz przemyślaną kampanie marketingową w internecie.

INTEGRACJA STRONY Z SYSTEMEM PŁATNOŚCI Wybierz formę płatności do swojego sklepu. Np. Paypal.

INTEGRACJA Z INNYMI PLATFORMAMI SPRZEDAŻOWYMI Automatyczne pobieranie zamówienia, płatności, aktualizacja magazynu oraz aktualnych cen np. Allegro, eBay.

SOLV™

kontakt6

FORMULARZ KONTAKTOWY
  • Imię*
    0
  • Adres e-mail*
    1
  • Numer telefonu*
    2
  • Jeżeli nie chcesz podawać numeru telefonu, napisz do nas bezpośrednio na adres mailowy biuro@solv.pl
    3
  • Usługi*
    Strona internetowa
    Sklep internetowy
    Pozcyjonowanie
    Marketing Internetowy
    Google Kampania AdWords SOLV
    Inne
    4
  • Treść wiadomości*Informacje dodatkowe
    5
  • 6