Atrakcyjna strona firmowa – porady

Chcesz, aby Twoja strona firmowa wreszcie była atrakcyjna dla potencjalnych klientów i miała wysoką pozycję w wyszukiwarce? Jest na to sposób. Projektując stronę naszej firmy warto zwrócić uwagę na kilka ważnych elementów.

| Na co zwrócić uwagę?

Przede wszystkim, na stronie głównej powinno być wyraźnie widoczne nasze logo oraz krótki, ale bardzo treściwy opis tego, czym nasza firma się zajmuje. Również menu prezentujące podstrony powinno rzucać się w oczy.

Warto też pamiętać, aby zamieszczana na naszej stronie firmowej treść, zajmowała tylko tyle miejsca, by nie było konieczności przewijania w dół. Tekst powinien zostać podzielony na odpowiednio krótkie sekcje z wykorzystaniem punktorów i nagłówków.

Należy pamiętać, by nasza strona firmowa zawierała odpowiednią ilość podstron – nie tylko stronę główną, ofertową, ale i dane kontaktowe. Jeśli posiadamy w ofercie wiele produktów, warto stworzyć osobną podstronę dla każdego z nich. Nie zapominajmy także cenniku, referencjach i posiadanych certyfikatach. Warto pomyśleć o stworzeniu podstrony, na której zamieścimy zdjęcia lub filmy, która będzie naszym portfolio.

Innym, ciekawym rozwiązaniem jest zamieszczenie podstrony z najczęściej zadawanymi pytaniami dotyczącymi naszej działalności czy oferowanych przez nas produktów. Jeśli w naszej firmie dużo się dzieje i często pojawiają się nowości, rozważmy  podstronę, na której będziemy publikować aktualności. Należy jednak pamiętać, że nowe informacje powinny się pojawiać na takiej pod stronie nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu.

Porozmawiajmy o Twoim pomyśle

Napisz do nas

    Powiązane wpisy

    Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas

    Skontaktuj się z nami