Reklama na YouTube

Najpopularniejszy i największy serwis internetowy umożliwiający darmowe zamieszczanie oraz odtwarzanie wideo.  Posiada zasięg globalny, a co minutę wpływa ok. 500 godzin nowej treści – teledysków, zwiastunów, wideoblogów, prezentacji etc. Prócz opcji posiadania własnego kanału, YouTube posiada wiele możliwości marketingowych m.in. reklama AdWords dla wideo czy bannery reklamowe. Jeszcze zastanawiasz się czy reklama na YouTube jest dla Ciebie?

Reklama z wykorzystaniem Adwords

Obejmuję one:

  • reklamy wideo TrueView Discovery;
  • reklamy TrueView In-stream;
  • reklamy w przerywniku;

Czym jest True View?

W odróżnieniu do modelu cenowego kosztu wyświetlenia (CPM), płacisz tylko wtedy, gdy widzowie obejrzą Twoją reklamę bądź wejdą w interakcję z jej elementami. Dzięki temu trafiasz bezpośrednio do konkretnego targetu. Co najważniejsze – długość wideo nie jest ograniczona czasowo. True View umożliwia pojawienie się reklamy zarówno w YouTube (umieszczenie na nim wideo jest wymogiem), jak i innych stronach. Jej efektywność podlega stałej kontroli – posiadamy wgląd m.in. w ilość wyświetleń / udostępnień, zebrane oceny i komentarze czy procent ukończeń wyświetleń filmu.

TrueView In-Steam

Jest to forma reklamy, umieszczonej przed / w trakcie / po wideo, którą widz może pominąć po 5 sekundach. Zapłata występuje tylko wtedy, gdy użytkownik zobaczy 30 sekund filmu (bądź cały w przypadku krótszych) lub wejdzie z nią w interakcję.

Omów z nami swój pomysł

michal-ostrowski-kontakt

Napisz do nas

    TrueView Discovery

    Ta reklama na YouTube składa się z tekstu oraz obrazu miniatury wziętej z wideo. Jej celem jest zachęcenie użytkownika do kliknięcia i obejrzenia materiału.

    Płatności dokonuje się w momencie kliknięcia w miniaturę.

    Reklamy w przerywniku

    Trwają maksymalni 6 sekund, zostają wyświetlane przed / w trakcie / po wideo. Widz nie może pominąć reklamy. Zapłaty dokonuje się za każde 1000 wyświetleń (model CPM).

    Inne formy reklamy:

    • display – reklama na YouTube wyświetla się wyłącznie na komputerach, umieszczona na prawo od filmu, nad listą proponowanych pozycji. Dostępna w dwóch rozmiarach: 300×250 lub 300×60;

     

    • nakładki – wyświetlane wyłącznie na komputerach, umieszczone na dole filmu. Mogą być zarówno graficzne, jak i tekstowe w rozmiarach 468×60 lub 728×90;
    • karty sponsorowane – wyświetlane na komputerach i urządzeniach mobilnych, umieszczane w prawym górnym rogu filmu;

    Cena

    Koszt reklamy na YouTube to składowa dwóch czynników – kwoty wpłacanej do Google oraz wynagrodzenie agencji. Każdą wycenę przygotowujemy indywidualnie pod klienta. Jej wysokość jest uzależniona m.in. od wybranych metod czy zasięgu kampanii.

    Zobacz także RTB

    Porozmawiajmy o Twoim pomyśle

    Napisz do nas

      Powiązane wpisy

      Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas

      Skontaktuj się z nami