Kampania reklamowa w sieci – precyzowanie targetu

Kampania reklamowa w sieci – precyzowanie targetu

To, że ustalenie grupy docelowej dla naszej kampanii reklamowej, ma zasadnicze znaczenie, wydaje się truizmem. Mimo to, wielu z nas ma problem z jej określeniem. Poniżej kilka porad.

| Skąd można zaczerpnąć informacji na temat naszych potencjalnych klientów

Kampania reklamowa w internecie wymaga określenia targetu. Doskonałym narzędziem, do zbierania informacji statystycznych na temat potencjalnych klientów, jest Google Analytics. Udostępnia informacje demograficzne, geograficzne, a także te, na temat zainteresowań oraz używanych urządzeń do korzystania z internetu.

Nie mniej przydatne są narzędzia, jakie nam oferuje w tym zakresie Facebook, zwłaszcza po ostatnich modyfikacjach, o których możecie przeczytać tutaj. Dzięki tej funkcjonalności mamy dostęp do informacji, takich jak: wiek, płeć czy zainteresowania.

Dla uzyskania danych, pomagających w określeniu targetu naszej kampanii reklamowej w internecie, warto też odwiedzić fora internetowe lub blogi tematyczne.

Jeśli uda nam się zebrać informacje na temat naszych potencjalnych klientów, będziemy mogli wykorzystać je do lepszej optymalizacji strony internetowej. Również kampania reklamowa w ramach Google AdWords czy Facebook Ads stanie się precyzyjniejsza i przyniesie większe korzyści.

Studio marketingu internetowego, gdzie nowoczesne technologie łączą się z przemyślanymi koncepcjami, otwartą komunikacją w którym przekuwamy internautów na Klientów Twojej firmy.

kontakt6

FORMULARZ KONTAKTOWY
  • Imię*
    0
  • Adres e-mail*
    1
  • Numer telefonu*
    2
  • Jeżeli nie chcesz podawać numeru telefonu, napisz do nas bezpośrednio na adres mailowy biuro@solv.pl
    3
  • Usługi*
    Strona internetowa
    Sklep internetowy
    Pozcyjonowanie
    Marketing Internetowy
    Google Kampania AdWords SOLV
    Inne
    4
  • Treść wiadomości*Informacje dodatkowe
    5
  • 6

Web Design BangladeshWeb Design BangladeshMymensingh