optymalizacja sprzedazy na stronie

O procesie sprzedaży w słowach kilku

Każdy proces sprzedaży, niezależnie czy dotyczy on sprzedaży bezpośredniej, dokonywanej rękami i słowami przedstawiciela handlowego czy też z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, można podzielić na kilka zasadniczych elementów. Pamiętając o tym, możemy w optymalny sposób „planować” reakcjami Klienta, w oczekiwany przez nas sposób.

O procesie sprzedaży na stronach internetowych

Na początku ustalmy, że pisząc „sprzedaż”, mamy na myśli niekoniecznie zakup produktu, ale wykonanie przez odwiedzającego naszą stronę jakiejkolwiek akcji, której od niego oczekujemy np. wypełnienie formularza kontaktowego, wykonanie telefonu czy przesłanie zapytania ofertowego.

O optymalizacji konwersji czyli podnoszeniu sprzedaży Twojej strony www

To czym dla handlowca jest samochód i telefon służbowy w połączeniu z jego umiejętnościami sprzedażowymi, tym dla optymalizacji procesu konwersji jest wykorzystanie na stronie tekstu, obrazu oraz przede wszystkim odpowiedniego układu. Od ich przemyślanego wykorzystania zależy to, czy uda nam się poprowadzić odwiedzającego naszą stronę „za rękę” do wykonania oczekiwanej akcji. Czy uda nam się zamienić „Użytkownika” w „Klienta”.

Jak powinna sprzedawać nasza strona?

Czyli jak funkcjonuje optymalizacja konwersji.

1. Uwaga

przykuwanie uwagi Klienta

Uwaga to pierwszy krok w tym procesie, polega na przykuciu uwagi odwiedzającego stronę internetową użytkownika, treścią, obrazem bądz inną formą przekazu.

2. Zainteresowanie

wzbudzanie zainteresowania u klienta

Po uzyskaniu uwagi użytkownika czeka nas kolejne wyzwanie, wywołanie eskalacji zainteresowania oferowanym przez nas produktem, czy usługą.

3. Pożądanie

wzbudzenie chęci posiadania

Jeżeli poprawnie dobraliśmy elementy dwóch poprzednich kroków, kulminacyjnym punktem powinna być chęć posiadania oferowanego przez nas produktu, usługi czy też rozwiązania.

4. Akcja

optymalizacja konwersji

Doprowadzenie do stanu w którym użytkownik wykonuje pożądaną przez nas akcje: wysyła zapytanie, wykonuje telefon, dokonuje zakupu etc. Do tego celu wykorzystujemy przemyślane Call To Action.

Kontakt SOLV agencja interaktywna

kontakt6

FORMULARZ KONTAKTOWY
  • Imię*
    0
  • Adres e-mail*
    1
  • Numer telefonu*
    2
  • Jeżeli nie chcesz podawać numeru telefonu, napisz do nas bezpośrednio na adres mailowy biuro@solv.pl
    3
  • Usługi*
    Strona internetowa
    Sklep internetowy
    Pozcyjonowanie
    Marketing Internetowy
    Google Kampania AdWords SOLV
    Inne
    4
  • Treść wiadomości*Informacje dodatkowe
    5
  • 6

Web Design BangladeshWeb Design BangladeshMymensingh