Facebook ograniczy darmowe posty reklamowe

Facebook ograniczy darmowe posty reklamowe

Trwają kolejne zmiany w algorytmie na portalu społecznościowym Facebook. W efekcie, użytkownicy będą mieli większy wpływ na to, co będzie się wyświetlać na ich tablicy z aktualnościami. Ale to nie koniec zmian. Od nowego roku ma zostać zmniejszona liczba postów reklamowych, które nie są reklamami facebookowymi. Oczywiście, może to znacznie ograniczyć ich zasięg.

Do tego typu wpisów zaliczają się tzw. hasła call to action, czyli wpisy, których zadaniem jest zachęcanie fanów do korzystania z aktualnych promocji oraz konkursów. Ponadto, na tablicy aktualności użytkowników na portalu społecznościowym Facebook pojawi się mniej postów, powielających komunikaty reklamowe oraz tych, które bezpośrednio zachęcają do zakupu.

Zmiana ta na pewno ucieszy wszystkich, którzy często korzystają z portalu społecznościowego i mają dość zaśmieconej tablicy. Będzie też wymagała bardziej wytężonej pracy, kreatywności oraz przemyślanej strategii marketingowej ze strony administratorów firmowych funpage’ów. Prawdopodobnie zmiana spowoduje również większe zainteresowanie płatnymi reklamami w ramach Facebook Ads.

Studio marketingu internetowego, gdzie nowoczesne technologie łączą się z przemyślanymi koncepcjami, otwartą komunikacją w którym przekuwamy internautów na Klientów Twojej firmy.

kontakt6

FORMULARZ KONTAKTOWY
  • Imię*
    0
  • Adres e-mail*
    1
  • Numer telefonu*
    2
  • Jeżeli nie chcesz podawać numeru telefonu, napisz do nas bezpośrednio na adres mailowy biuro@solv.pl
    3
  • Usługi*
    Strona internetowa
    Sklep internetowy
    Pozcyjonowanie
    Marketing Internetowy
    Google Kampania AdWords SOLV
    Inne
    4
  • Treść wiadomości*Informacje dodatkowe
    5
  • 6

Web Design BangladeshWeb Design BangladeshMymensingh