Remarketing
coś więcej niż zwykła reklama
Remarketing
coś więcej niż zwykła reklama
Czym jest remarketing?
Pojęcie remarketingu coraz częściej pojawia się w kontekście prowadzenia kampanii i możliwości, które daje Google AdWords. Cechą charakterystyczną remarketingu jest miejsce wyświetlania reklam. Pojawiają się one w sieci reklamowej partnerów Google, czyli na popularnych portalach i stronach internetowych takich jak: wp.pl, YouTube, interia.pl, OLX i wielu innych. Statystycznie aż 92% polskich internautów trafia na reklamy, gdyż sieć partnerów Google to największa sieć reklamowa w Polsce.
Charakterystyczna dla remarketingu jest również forma – zazwyczaj jest to reklama graficzna tzw. baner. Chociaż pojawiają się również reklamy multimedialne bądź video. Remarketing można również przeprowadzić w oparciu o reklamę tekstową. Jednak nie przykuwa ona uwagi odbiorcy w takim stopniu jak grafika.
Mechanizm remarketingu?
Remarketing daje możliwość dotarcia do użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzali Twoją stronę internetową i wyświetlania im tzw. inteligentnych reklam. Krótko mówiąc reklam, które są wyświetlane na podstawie przeglądanych podstron/produktów/usług i wędrują za potencjalnym klientem, nawet jeśli Klient opuścił już Twoją witrynę www. Takie retargetowanie daje ogromne możliwości dotarcia zarówno z obecną, nową ofertą jak i ze zindywidualizowaną reklamą do potencjalnych nabywców.
W praktyce na stronie internetowej umieszczony zostaje specjalny kod, dzięki któremu w przeglądarce internauty zostaje umieszczone „ciasteczko”, a dana osoba trafia na listę remarketingową. Obecność na takiej liście umożliwia wyświetlanie danemu użytkownikowi banerów reklamowych w kontrolowany sposób.
Rodzaje remarketingu
Remarketing statyczny polega na wyświetleniu treści reklamowych osobom, które odwiedziły Twoją stronę internetową. Stanowi on świetne rozwiązanie dla posiadaczy niewielkiego sklepu internetowego lub biznesu on-line.
Z kolei remarketing dynamiczny wyświetla reklamy osobom, które odwiedziły Twoją stronę internetową z uwzględnieniem konkretnych usług lub produktów. Ta forma remarketingu jest bardziej zaawansowana i wymaga pomocy programisty lub web dewelopera.
Elastyczność
swoboda w prowadzeniu efektywnych kampanii
Trafność
duże prawdopodobieństwo dotarcia do użytkowników dokonujących zakupów
Częstotliwość
powrót klientów kilka razy w ciągu dnia, tygodnia, miesiąca
Raportowanie
pełen przegląd ruchu i aktywności na Twojej stronie
Remarketing jest skierowany do osób, które już odwiedziły Twoją stronę internetową – czyli są zainteresowane Twoją ofertą. Podejmując współpracę z naszą agencją realnie zwiększasz szansę na powrót potencjalnego Klienta oraz sprzedaż. Poznaj szczegóły naszej oferty remarketingowej.
Etapy tworzenia strategii remarketingowej
Potrzeby i cele
Określenie potrzeb i celów biznesowych Klienta
Strategia
Stworzenie strategii remarketingowej dostosowanej do indywidualnych potrzeb Klienta, wstępny projekt kampanii
Wycena
Wycena projektu oraz podpisanie umowy
Działania
Wdrożenie strategii, realizacja kampanii
Analiza
Analiza skuteczności kampanii remarketingowej oraz raportowanie
Wybrani klienci
Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas
KREATOR
Interaktywny kreator zapytania to najlepsza droga do przygotowania kompleksowej oferty. Czas wypełniania 1-3 minuty.
PROSTY FORMULARZ
Nie masz za dużo czasu i zależy Ci na szybkim kontakcie z naszej strony? Ta droga jest dla Ciebie. Czasy wypełniania do 30 sekund.