Kampanie PPC
Kampanie PPC
Co to jest Kampania PPC?
Precyzyjne reklamowanie w Google
Oprócz klasycznego SEO – pozycjonowania w wyszukiwarce Google, wysokie miejsce w wynikach można osiągnąć za pomocą płatnych kampanii Google AdWords. Kampanie PPC czyli Pay Per Click to jedne z najbardziej skutecznych kampanii reklamowych w Internecie. Główną ich zaletą jest płacenie dopiero za kliknięcie w reklamę, a nie na przykład jej wyświetlenie. To pozwala na efektywne zarządzanie budżetem oraz analizowanie efektów kampanii.
Kampanie AdWords pozwalają precyzyjnie określić odbiorców reklamy i ich potrzeby. To znaczy, że na stronę trafiają użytkownicy wyszukujący właśnie Twoje produkty lub usługi. Znacznie zwiększa to ruch na stronie www.
Pozycje, które pojawiają się jako pierwsze w wynikach wyszukiwania Google są najczęściej zapamiętywane przez internautów. Najwyżej wyświetlające się strony pochodzą z kampanii AdWords. Warto promować swój biznes.
Precyzja
Kampanie PPC można kierować po precyzyjnych słowach kluczowych, aby dotarły do konkretnej grupy docelowej wyszukujących konkretne frazy.
Kontrola kosztów
Dobrze skonfigurowana kampania PPC w Google pozwala na szybki zwrot z inwestycji. Płaci się tylko za kliknięcie w reklamę. Zadbamy o to, aby klikali w nią odpowiednio dobrani potencjalni klienci.
Jakie korzyści daje
reklama PPC
(Pay Per Click)?
Działanie
Szybkość działania – wyniki z kampanii PPC w Google ADS są natychmiastowe. Ustawiamy konkretny harmonogram i uruchamiamy kampanię – a potem obserwujemy, jaką ilość kliknięć udało się osiągnąć.
Czasowość
Czasowość – kampanie można dostosowywać do czasowych promocji, na przykład w okresach świątecznych. Można tworzyć harmonogramy dostosowane do potrzeb naszego biznesu.
Mierzalność
Mierzalność – narzędzia analityczne Google pozwalają na szczegółowe przeanalizowanie prowadzonych kampanii i wyciągnięcie odpowiednich wniosków. To przydatna wiedza na poczet przyszłych działań promocyjnych.
Przyrost konwersji
Przyrost konwersji – trafianie do konkretnych grup odbiorców zainteresowanych naszym biznesem to dużo większa szansa na zwiększenie sprzedaży.
Etapy tworzenia
kampanii PPC w Google?
Kampanie PPC w przypadku różnych biznesów muszą być planowane indywidualnie. Dla każdego klienta zaprojektujemy odpowiednią strategię działania i wdrożymy ją w sposób odpowiedni dla jego celów biznesowych.
Zobacz także Remarketing
Analiza
Określenie potrzeb i celów klienta
Wycena projektu
Wycena projektu oraz stworzenie kampanii i harmonogramów
Finalizacja umowy
Podpisanie umowy
Kampania PPC
Wdrożenie kampanii PPC
Interpretacja kampanii
Analiza skuteczności kampanii i raportowanie
Wybrani klienci
Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas
KREATOR
Interaktywny kreator zapytania to najlepsza droga do przygotowania kompleksowej oferty. Czas wypełniania 1-3 minuty.
PROSTY FORMULARZ
Nie masz za dużo czasu i zależy Ci na szybkim kontakcie z naszej strony? Ta droga jest dla Ciebie. Czasy wypełniania do 30 sekund.
Co to jest reklama PPC w Google Ads:
Kampania PPC (pay-per-click) – jest to forma kampanii reklamowej, która opiera się na płatnym wykupywaniu miejsc w stworzonych systemach (z reguły udostępnianych przez wyszukiwarki lub duże katalogi). Po wpisaniu wybranego słowa, wyszukiwarka zwraca użytkownikowi wyniki wyszukiwania w postaci listy stron oraz listy reklam, które pasują do wpisanej frazy.
Głównym celem każdej reklamy w Google jest zachęcenie oglądającego do kliknięcia w reklamę i przejścia tym samym na Twoją stronę. Prawdą jednak jest również to, że najlepsze reklamy generują duży współczynnik konwersji zainteresowanego w klienta (czyli skorzystania z oferty, do której namawiała reklama lub która znajduje się na Twojej stronie). Jednak najprostszym do zmierzenia czynnikiem efektywności Twojej reklamy jest z pewnością ilość kliknięć (CTR).
Przy kampaniach typu pay-per-click w wyszukiwarkach i katalogach, zmierzenie tego współczynnika jest niezmiernie proste – w zasadzie dzieje się to automatycznie. Dla przykładu Google prowadzi dwa takie programy AdWords i AdSense. Daje to możliwość stworzenia kampanii, dla której można przypisać wiele różnych kopii reklamy i tym sposobem sprawdzać, która jest najefektywniejsza. Najlepsze teksty można następnie przenieść do innej kampanii i np. testować dalej.