Content marketing

Content marketing

1. Czym jest Content marketing

Wykorzystaj treści, aby przyciągnąć uwagę klienta

Nawet najbardziej zaawansowana i nowoczesna strona nie będzie interesująca dla użytkownika bez treści. Jednym z podstawowych filarów dzisiejszego marketingu jest angażujący, interesujący, a jednocześnie autentyczny content. Tworząc go, należy pamiętać o pozycjonowaniu, a jednocześnie należy zwrócić uwagę na wartość, jaką treść daje odbiorcy. Dzięki dobrze dobranej i zaprojektowanej treści, jesteśmy w stanie dotrzeć do jeszcze większej grupy odbiorców. Tym właśnie jest content marketing.

Zaangażowanie

Treść powinna wywoływać pewną reakcję u odbiorcy. Dobry content ma moc zachęcania czytelnika do interakcji z naszą witryną. Czy to zapisanie się na newsletter czy kupienie produktu – interesująca treść z pewnością przełoży się na stosunek odbiorcy do naszego biznesu.

Różnorodność

Treści mogą być dopasowane do charakteru Twojej działalności i dotyczyć różnych jej aspektów. Mogą być poradnikami, ale mogą także inspirować. Warto postawić na różne typy treści dopasowane do odbiorców.

Wizerunek

Artykuły i wpisy blogowe na tematy związane z Twoim biznesem kreują wizerunek eksperta, a to zwiększa zaufanie klienta. Publikując treści, które mogą w jakiś sposób pomóc odbiorcy, wzbudzasz jego sympatię.

Pozycjonowanie

Tworzenie contentu w celu pozycjonowania strony musi godzić wykorzystanie słów kluczowych oraz naturalność. Nikt nie lubi czytać tekstów brzmiących jak napisane przez robota. Stworzymy takie treści specjalnie dla Ciebie.
integracja strony internetowej
optymalizacja konwersji i sprzedaży
systems integrations
tworzenie stron internetowych

2.  Content marketing – dlaczego warto?

Wartość – odpowiednie treści “ożywią” Twoją stronę internetową i wpłyną na jej wartość dla odbiorcy. Każdy, kto ją odwiedzi, będzie mógł się czegoś dowiedzieć.

Autentyczność – cecha bardzo pożądana w marketingu. Odbiorcy chcą poznać Cię bliżej, więc daj im taką możliwość. Gdy Twój klient będzie mógł się z Tobą zidentyfikować, chętniej skorzysta z Twoich produktów lub usług.

Kreatywność – content marketing to szerokie pojęcie, które obejmuje wiele rodzajów treści. Można je dowolnie łączyć, aby osiągnąć ciekawy, przyciągający uwagę efekt.

Profesjonalizm – teksty branżowe i specjalistyczne zamieszczone na firmowym blogu będą wizytówką Twojego biznesu.

3.  Etapy tworzenia treści content marketingowych

Indywidualne podejście do każdego klienta pozwoli nam na zaplanowanie treści adekwatnych do jego stylu prowadzenia firmy oraz kluczowych celów.

null
null

Cele

Ustalenie, jakie cele mają spełniać wykonane treści oraz jakich form użyć, aby owe cele osiągnąć
null
null

Wycena

Wstępna wycena projektu oraz podpisanie umowy
null
null

Tworzenie treści

Stworzenie treści oraz nanoszenie poprawek
null
null

Finalizacja treści

Przesłanie gotowych treści do klienta lub wdrożenie ich na stronę

Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas

Kontakt SOLV agencja interaktywna
KREATOR
Interaktywny kreator zapytania
to najlepsza droga do
przygotowania
kompleksowej oferty.
Czas wypełniania 1-3 minuty.
BEZPŁATNA WYCENA
PROSTY FORMULARZ
Nie masz za dużo czasu i zależy
Tobie na szybkim kontakcie z
naszej strony,
ta droga jest dla Ciebie.
Czas wypełniania do 0,5 min.
BEZPŁATNA WYCENA
  • Arek Chrostek
    Arek ChrostekSEM Konsultant
  • Artur Gniadek
    Artur GniadekSEM Konsultant
  • Maciek Jędo
    Maciek JędoSEM Konsultant
  • Sebastian Kardyś
    Sebastian KardyśSEM Konsultant

MY ZADZWONIMY DO CIEBIE...

Wyślij
Wyślij

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat kampanii content marketingowych, rozwiń sekcję klikając w odnośnik:

Sekcja w budowie:

SOLV™

kontakt6

FORMULARZ KONTAKTOWY
  • Imię*
    0
  • Adres e-mail*
    1
  • Numer telefonu*
    2
  • Jeżeli nie chcesz podawać numeru telefonu, napisz do nas bezpośrednio na adres mailowy biuro@solv.pl
    3
  • Usługi*
    Strona internetowa
    Sklep internetowy
    Pozcyjonowanie
    Marketing Internetowy
    Google Kampania AdWords SOLV
    Inne
    4
  • Treść wiadomości*Informacje dodatkowe
    5
  • 6