Depozycjonowanie

Depozycjonowanie

Czym jest depozycjonowanie?

Negatywne SEO znane również jako depozycjonowanie stron internetowych  polega na wykonaniu działań w środowisku internetowym, które obniżą widoczność negatywnych komentarzy lub wyeliminowanie danej strony z rankingu konkretnych słów kluczowych. Powszechnie wiadomo, że opinie innych użytkowników mają znaczący wpływ na decyzje podejmowane przez potencjalnych klientów. Negatywne opinie na temat Twojej firmy psują jej wizerunek. Dlatego warto zadbać, by zdepozycjonować negatywne komentarze tak, aby były jak najmniej widoczne dla potencjalnych klientów, kontrahentów oraz pracowników.

Co możesz zyskać korzystając z depozycjonowania

Wiarygodność

Zbudujesz wiarygodność poprzez widoczność pozytywnych opinii

Zaufanie

Zyskujesz zaufanie nowych potencjalnych klientów

Wizerunek

Poprawisz wizerunek Twojej firmy w sieci

Autentyczność

Widoczne będą jedynie prawdziwe informacje na temat produktów/usług

Etapy tworzenia strategii depozycjonowania

Potrzeby i cele

Określenie potrzeb klienta oraz celów biznesowych

Strategia

Opracowanie strategii dostosowanej indywidualnie do Klienta oraz jej przedstawienie

Wycena

Wstępna wycena projektu oraz podpisanie umowy

Działania

Wdrożenie działań depozycjonujących zgodnie z opracowaną strategią

Analiza

Analiza skuteczności działań depozycjonujących oraz raportowanie

Dla kogo przeznaczona jest oferta depozycjonowania?

Oferta depozycjonowania przeznaczona jest dla firm, które borykają się z negatywną lub nieprawdziwą opinią dotyczącą ich działań lub usług. Negatywne SEO pozwala na usunięcie niekorzystnych fraz związanych z firmą lub marką. Wspomaga również walkę z niezadowolonymi klientami, których opinie negatywnie wpływają na wizerunek firmy. Z depozycjonowania korzystają również firmy, które pragną uwolnić się od skandali, krzywdzących informacji czy drażliwych tematów. Z oferty mogą skorzystać także osoby prywatne, by zmniejszyć widoczność kompromitujących bądź niepożądanych informacji w sieci na ich temat.

Na czym polega rola agencji interaktywnej?

Nasza agencja wykonuje specjalistyczne działania, które mają spowodować, że strony internetowe (podstrony) z negatywnymi opiniami będą na niskich pozycjach w wyszukiwarkach. Jednocześnie pozycjonując pozytywne bądź neutralne strony (podstrony), by odwrócić uwagę od negatywnych komentarzy. Ponadto optymalizujemy stronę i pozycjonujemy ją na konkretne frazy tak, aby wyprzedzić negatywne opinie. Staramy się, aby na wskazane słowa kluczowe internauta trafiał jedynie na pozytywne opinie o Twojej firmie.

Zanim rozpoczniemy działania związane z depozycjonowaniem potrzebujemy od Ciebie informacji, gdzie znajdują się negatywne opnie na temat Twojej strony internetowej oraz stron, na których widnieją pozytywne informacje na temat Twojej firmy. Oczywiście możemy również zaproponować umieszczenie w sieci pozytywnych opinii związanych z Twoją firmą, produktem, usługą. Takie informacje zamieszczane zostają w miejscach cieszących się powszechnym zaufaniem wśród internautów jak np. fora internetowe.

Sprawdź ofertę marketingu szeptanego.

Wybrani klienci

Gawor-v2

Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas

KREATOR

Interaktywny kreator zapytania to najlepsza droga do przygotowania kompleksowej oferty. Czas wypełniania 1-3 minuty.

PROSTY FORMULARZ

Nie masz za dużo czasu i zależy Ci na szybkim kontakcie z naszej strony? Ta droga jest dla Ciebie. Czasy wypełniania do 30 sekund.