Lead Generation
SellStorm proces

30%+ więcej

szans sprzedażowych dla działów handlowych w B2B w pierwszym roku...

Na podstawie powtarzalnego procesu, budujemy i wdrażamy maszyny generujące leady dla firm produkcyjnych – na własność. 

451%+

ROI z automatyzacji marketingu kampanii outbound (źródło: Annuitas Group )

3800%

Średni ROI z targetowanych kampanii coldemail (źródło: Direct Marketing Association)

Czym jest SellStorm Lead Generation™ B2B proces?

Dane przedstawione powyżej wyglądają imponująco i może nawet odrobinę niewiarygodnie dla osób, które nie miały styczności z kampaniami outbound przygotowanymi na podstawie lat doświadczeń, dobrej znajomości i specjalizacji w danej branży. 

SellStorm Lead Generation™ to z jednej strony techniczna część “maszyny” generującej leady, zapewniająca fizyczne dostarczanie wiadomości do potencjalnych leadów za pomocą skutecznej, sprawdzonej infrastruktury Google Workspace + Linkedin. Z drugiej inżynieria socjotechniczna polegająca na projektowaniu interakcji z odbiorcą, tak aby w szumie codziennych komunikatów poprowadzić go z miejsca w którym jest aktualnie do miejsca w któeym chcemy aby się znalazł.

Dostęp do danych

W trakcie usługi korzystamy z płatnych, aktualnych baz danych (w tym personalnych) kontaktowych właścicieli firm i kadry menedżerskiej wyższego szczebla.

Powtarzalny, sprawdzony proces

Zbudowaliśmy powtarzalny proces zarówno budowy od strony technicznej maszyny generującej leady, jak również projektowania interakcji odbiorców kampanii.

Automatyzacja i narzędzia

Dla optymalnego procesu generowania leadów korzystamy z narzędzi automatyzujących komunikację z potencjalnymi ildami poprzez e-mail.

Jakie funkcjonalności może posiadać system do tworzenia ofert handlowych?

Poniżej wypisaliśmy listę zarówno standardowych jak i niestandardowych funkcjonalności, nie jest ona pełna i zamknięta. Każda branża ma swoją specyfikę i możesz z nami swobodnie rozmawiać o pomysłach na dodatkowe rozwiązania. Miej tylko na uwadze, że będziemy zwracać uwagę na bariery, z którymi możemy się spotkać, zanim jeszcze podejmiesz decyzję o ich wykonaniu. Do najczęstszych barier, które akcentujemy mogą należeć bariery technologiczne czy budżetowe.

Licznik otwarć oferty

Chcesz wiedzieć, ile razy klient zapoznał się z ofertą? Co zaciekawiło go najbardziej? A może by tak po 10-otwrciu przedzwonić i porozmawiać jeszcze raz, czy klient ma jakieś wątpliwości i je rozwiać?

Szablony ofert

Gotowe szablony o wykorzystania przez handlowców w jednym miejscu, bez konieczności wysyłania załączników mailem. Wszystko jest w jednym miejscu, czcionka jest taka sama tam, gdzie powinna być, mniejsze ryzyko błędu.

Baza produktów

Zadbasz o aktualną ofertę. W jednym miejscu ustalasz nowe produkty i zakres cenowy. Handlowiec nie sprzeda już produktu, który dawno już wyszedł z oferty.

Licznik otwarć oferty

Chcesz wiedzieć, ile razy klient zapoznał się z ofertą? Co zaciekawiło go najbardziej? A może by tak po 10-otwrciu przedzwonić i porozmawiać jeszcze raz, czy klient ma jakieś wątpliwości i je rozwiać?

Szablony ofert

Gotowe szablony o wykorzystania przez handlowców w jednym miejscu, bez konieczności wysyłania załączników mailem. Wszystko jest w jednym miejscu, czcionka jest taka sama tam, gdzie powinna być, mniejsze ryzyko błędu.

Baza produktów

Zadbasz o aktualną ofertę. W jednym miejscu ustalasz nowe produkty i zakres cenowy. Handlowiec nie sprzeda już produktu, który dawno już wyszedł z oferty.

Przykładowe statyczne elementy jakie może zawierać Twoja oferta w SellStorm+

Pozyskiwanie leadów B2B dla firm produkcyjnych

Indywidualnie zaprojektowana grafika skupiona na detalach i oddaniu wartości Twojej oferty sprzedażowej.

Pozyskiwanie leadów B2B dla firm usługowych

Pochwal się zrealizowanymi już usługami czy wykonanymi produktami w sekcji “Realizacje”.

Co znajdziesz w SellStorm a czego nie oferuje agencja lead generation?

Czyli co odróżnia Sellstorm Lead Generation B2B od prostych kampani wykonywanych przez najlepsze agencje lead generation.

Ty jesteś właścicielem stworzonej "maszyny" generującej leady

Dzięki wbudowanym bazom produktów oraz szablonom zdefiniowanym wcześniej przez managera i grafika stworzysz ofertę kilkoma kliknięciami, a system sam zatroszczy się o wysłanie kolejnych maili w razie braku odpowiedzi.

CrossContact

To, czego z różnych względów nie może posiadać strona internetowa, można umieścić w aplikacji. Jej funkcje wspierają codzienne czynności Twoich klientów. Wyróżnij się na tle konkurencji i daj swoim odbiorcom to, czego inni nie mają! Usprawnij cały proces i wyślij szybciej ofertę handlową.

Specjalizacja w B2B

Skup swoją uwagę na klientach faktycznie zainteresowanych Twoją propozycją. Nie marnuj go na zbieraczy ofert. Dzięki takiej informacji masz możliwość podjęcia dodatkowych działań pozwalających domknąć sprzedaż.

PDCA

Dzięki zdefiniowanym szablonom graficznym wysłana oferta nie ucierpi na jakości, niezależnie od tego czy handlowiec jest estetą, jakie szablony ofert ma zapisane na własnym komputerze itd. Teraz wysłanie dokumentu ofertowego to raptem chwila.

Multichannel

Jasna informacja i ilości i wartości przygotowanych ofert w skali każdego dnia, tygodnia i miesiąca wraz z informacją o ilości otwarć każdej z propozycji pozwala trafniej przewidywać wysokość sprzedaży.

Spotkania raportowe 2 x mc

Klient może wchodzić z wysłaną propozycją dokumentu ofertowego w interakcję np.: dokonując zmiany ilości, zatwierdzając ofertę, generując pro-formę, zatwierdzając dodatkowe warunki zamówienia itd.

Jak będzie wyglądał proces wdrożenia SellStorm Lead Generation™?

Zakup
domen

Jej celem jest poznanie realnych wymagań projektu, obecnego procesu sprzedażowego, zrozumienie charakterystyki oferowanych produktów i usług. Konsultacja ta pozwala nam na opracowanie założeń przyszłego

Skonfigurowanie użytkowników

Przygotowanie pełnej dokumentacji przyszłego systemu, opisującego wszystkie procesy i kroki w nim zachodzące wraz z przygotowaniem mockupów, czyli układów treści na ekranie wszystkich modułów, widoków i

Ogrzanie nowych adresów email

Same prace nad projektem składają się z kilku podetapów: projekt graficzny szablonów ofert, wykonanie systemu, przekazanie do oceny i wskazanie poprawek, wdrożenie poprawek, oddanie systemu i uruchomienie.

Przygotowanie treści sekwencji

Oddzielne szkolenia dla zespołu handlowego oraz managerów, podczas którego, prezentujemy wszystkie funkcjonalności systemu, zwracając szczególną uwagę na najważniejsze elementy pracy z systemem.

Jak będzie wyglądał cykliczny proces pozyskiwania leadów SellStorm Lead Generation™?

Zebranie list prospectów

Jej celem jest poznanie realnych wymagań projektu, obecnego procesu sprzedażowego, zrozumienie charakterystyki oferowanych produktów i usług. Konsultacja ta pozwala nam na opracowanie założeń przyszłego

Dodanie prospektów do kampanii

Przygotowanie pełnej dokumentacji przyszłego systemu, opisującego wszystkie procesy i kroki w nim zachodzące wraz z przygotowaniem mockupów, czyli układów treści na ekranie wszystkich modułów, widoków i

Analiza wyników kampanii

Same prace nad projektem składają się z kilku podetapów: projekt graficzny szablonów ofert, wykonanie systemu, przekazanie do oceny i wskazanie poprawek, wdrożenie poprawek, oddanie systemu i uruchomienie.

Optymalizacja sekwencji

Oddzielne szkolenia dla zespołu handlowego oraz managerów, podczas którego, prezentujemy wszystkie funkcjonalności systemu, zwracając szczególną uwagę na najważniejsze elementy pracy z systemem.

Opcjonalne działania uzupełniające

Odpowiednio zaprojektowany system do tworzenia ofert to prostsza droga dla klienta od oferty do sprzedaży, a dla Twojej firmy optymalizacja czasu pracy zespołu handlowego i wyższe przychody dzięki podniesieniu skuteczności ofert handlowych.

Pełne lejki marketingowe

Twórz oferty kilkoma kliknięciami dzięki zdefiniowanym szablonom.

Landing Page + Lead Magnet

Przedstawiaj wyceny z uwzględnieniem polityki rabatowej firmy.

Marketing rekomendacji

Nie trać czasu zespołu handlowego na to co może zrobić automat.

Działania
SEO

Ułatw klientom wyrażenie swojego "TAK" dla Twojej oferty

Kampanie
ADS

Jeśli Twój model biznesowy na to pozwala, Ty pozwól płacić swoim klientom.

Powiedz nam więcej o osobach, do których chcesz dotrzeć, my zaprojektujemy kampanie na bazie naszych sprawdzonych rozwiązań.

Wybrane narzędzia z których korzystamy

Na jakich rynkach prowadzimy kampanie Lead Generation?

W zasadzie jedynym ograniczeniem prowadzenia kampanii jest język. Prowadzimy kampanie lead generation dla B2B w języku polskim oraz angielskim, w wyjątkowych sytuacjach niemieckim. 

Jakie kryteria musi spełnić firma, chcąc wdrożyć SellStorm Lead Generation™?

Strona www

Z doświadczenia wiemy że jeżeli nie jesteś jedynym producentem w branży, zawsze twoja firma będzie porównywana z konkurentami i jednym z kluczowych elementów jej wizerunku jest odpowiadająca nowoczesnym standardom firmowa strona internetowa.

Content

W komunikacji z Twoimi potencjalnymi klientami potrzebujemy aktualnych i wartościowych dla Twoich buyer person treści. Operując nimi w komunikacji, planujemy pożądane interakcje. Od ich jakości w dużej mierze zależy jakość leadów.

Lead magnet

Lead magnet to szczególny rodzaj contentu, którego zadaniem jest wejście w interakcję z prospektem. Jest on szczególnie istotnym elementem kampanii, jeśli wśród istniejącego contentu nie znajdziemy odpowiedniego lead magnetu konieczne będzie jego stworzenie.

Nasza technologia

Jaki jest koszt wwdrożenia ?

Odpowiedz na to pytanie jest prosta… “to zależy”. Ramy finansowe są zależne od nakładu pracy, stopnia skomplikowania obecnych procesów sprzedażowych, zaplanowanych do wykonania funkcjonalności w tym tych bardzo unikalnych, czasu pracy nad projektem i wielkości zespołu zaangażowanego w wykonanie poszczególnych zadań,
ale także wybranego stacku technologicznego. Dla stosunkowo prostych wdrożeń koszt nie będzie wysoką inwestycją względem korzyści w obszarze oszczędności czasu, funkcjonalności i podniesionej efektywności handlowej. Aby podać wstępne ramy kosztowe wdrożenia, potrzebujemy nieco więcej informacji i w takiej sytuacji prosimy o kontakt.

Transparentność
i zaangażowanie

Pracujemy jak część wewnętrznego zespołu sprzedażowego.

Ofertowanie dzięki funkcjonalnościom, jakie dostarcza program do tworzenia ofert handlowych staje się łatwiejsze dla samych handlowców i dostarcza szeregu biznesowych informacji dla kadry zarządzającej. Na rynku funkcjonują narzędzia i programy do ofertowania, są one jednak albo elementem innego systemu, którego korowe funkcjonalności skupiają się wokół innych rozwiązań jak np moduł ofertowania lub do tworzenia ofert w programach kasowo magazynowych czy rozszerzenia aplikacji klasy CRM do tworzenia dokumentu ofertowego. To często sprawia, że są dosyć ubogie w rozwiązania, nawet te standardowe w procesie ofertowania. Tak ubogi proces ofertowania kończy się na wysłaniu oferty do potencjalnego klienta.

 

Sprawdź potencjał kampanii

Nasze marki pracowały dla