Lead Generation SellStorm proces
30%+ więcej
szans sprzedażowych dla działów handlowych w B2B w pierwszym roku...
Na podstawie powtarzalnego procesu, budujemy i wdrażamy maszyny generujące leady dla firm produkcyjnych – na własność.
451%+
ROI z automatyzacji marketingu kampanii outbound (źródło: Annuitas Group )
3800%
Średni ROI z targetowanych kampanii coldemail (źródło: Direct Marketing Association)
Czym jest SellStorm Lead Generation™ B2B proces?
Dane przedstawione powyżej wyglądają imponująco i może nawet odrobinę niewiarygodnie dla osób, które nie miały styczności z kampaniami outbound przygotowanymi na podstawie lat doświadczeń, dobrej znajomości i specjalizacji w danej branży.
SellStorm Lead Generation™ to z jednej strony techniczna część “maszyny” generującej leady, zapewniająca fizyczne dostarczanie wiadomości do potencjalnych leadów za pomocą skutecznej, sprawdzonej infrastruktury Google Workspace + Linkedin. Z drugiej inżynieria socjotechniczna polegająca na projektowaniu interakcji z odbiorcą, tak aby w szumie codziennych komunikatów poprowadzić go z miejsca w którym jest aktualnie do miejsca w któeym chcemy aby się znalazł.
Dostęp do danych
W trakcie usługi korzystamy z płatnych, aktualnych baz danych (w tym personalnych) kontaktowych właścicieli firm i kadry menedżerskiej wyższego szczebla.
Powtarzalny, sprawdzony proces
Zbudowaliśmy powtarzalny proces zarówno budowy od strony technicznej maszyny generującej leady, jak również projektowania interakcji odbiorców kampanii.
Automatyzacja i narzędzia
Dla optymalnego procesu generowania leadów korzystamy z narzędzi automatyzujących komunikację z potencjalnymi ildami poprzez e-mail.
Jakie funkcjonalności może posiadać system do tworzenia ofert handlowych?
Licznik otwarć oferty
Chcesz wiedzieć, ile razy klient zapoznał się z ofertą? Co zaciekawiło go najbardziej? A może by tak po 10-otwrciu przedzwonić i porozmawiać jeszcze raz, czy klient ma jakieś wątpliwości i je rozwiać?
Szablony ofert
Gotowe szablony o wykorzystania przez handlowców w jednym miejscu, bez konieczności wysyłania załączników mailem. Wszystko jest w jednym miejscu, czcionka jest taka sama tam, gdzie powinna być, mniejsze ryzyko błędu.
Baza produktów
Zadbasz o aktualną ofertę. W jednym miejscu ustalasz nowe produkty i zakres cenowy. Handlowiec nie sprzeda już produktu, który dawno już wyszedł z oferty.
Licznik otwarć oferty
Chcesz wiedzieć, ile razy klient zapoznał się z ofertą? Co zaciekawiło go najbardziej? A może by tak po 10-otwrciu przedzwonić i porozmawiać jeszcze raz, czy klient ma jakieś wątpliwości i je rozwiać?
Szablony ofert
Gotowe szablony o wykorzystania przez handlowców w jednym miejscu, bez konieczności wysyłania załączników mailem. Wszystko jest w jednym miejscu, czcionka jest taka sama tam, gdzie powinna być, mniejsze ryzyko błędu.
Baza produktów
Zadbasz o aktualną ofertę. W jednym miejscu ustalasz nowe produkty i zakres cenowy. Handlowiec nie sprzeda już produktu, który dawno już wyszedł z oferty.
Przykładowe statyczne elementy jakie może zawierać Twoja oferta w SellStorm+
Pozyskiwanie leadów B2B dla firm produkcyjnych
Pozyskiwanie leadów B2B dla firm usługowych
Co znajdziesz w SellStorm a czego nie oferuje agencja lead generation?
Czyli co odróżnia Sellstorm Lead Generation B2B od prostych kampani wykonywanych przez najlepsze agencje lead generation.
Ty jesteś właścicielem stworzonej "maszyny" generującej leady
CrossContact
Specjalizacja w B2B
PDCA
Multichannel
Spotkania raportowe 2 x mc
Jak będzie wyglądał proces wdrożenia SellStorm Lead Generation™?
Zakup domen
Jej celem jest poznanie realnych wymagań projektu, obecnego procesu sprzedażowego, zrozumienie charakterystyki oferowanych produktów i usług. Konsultacja ta pozwala nam na opracowanie założeń przyszłego
Skonfigurowanie użytkowników
Przygotowanie pełnej dokumentacji przyszłego systemu, opisującego wszystkie procesy i kroki w nim zachodzące wraz z przygotowaniem mockupów, czyli układów treści na ekranie wszystkich modułów, widoków i
Ogrzanie nowych adresów email
Same prace nad projektem składają się z kilku podetapów: projekt graficzny szablonów ofert, wykonanie systemu, przekazanie do oceny i wskazanie poprawek, wdrożenie poprawek, oddanie systemu i uruchomienie.
Przygotowanie treści sekwencji
Oddzielne szkolenia dla zespołu handlowego oraz managerów, podczas którego, prezentujemy wszystkie funkcjonalności systemu, zwracając szczególną uwagę na najważniejsze elementy pracy z systemem.
Jak będzie wyglądał cykliczny proces pozyskiwania leadów SellStorm Lead Generation™?
Zebranie list prospectów
Jej celem jest poznanie realnych wymagań projektu, obecnego procesu sprzedażowego, zrozumienie charakterystyki oferowanych produktów i usług. Konsultacja ta pozwala nam na opracowanie założeń przyszłego
Dodanie prospektów do kampanii
Przygotowanie pełnej dokumentacji przyszłego systemu, opisującego wszystkie procesy i kroki w nim zachodzące wraz z przygotowaniem mockupów, czyli układów treści na ekranie wszystkich modułów, widoków i
Analiza wyników kampanii
Same prace nad projektem składają się z kilku podetapów: projekt graficzny szablonów ofert, wykonanie systemu, przekazanie do oceny i wskazanie poprawek, wdrożenie poprawek, oddanie systemu i uruchomienie.
Optymalizacja sekwencji
Oddzielne szkolenia dla zespołu handlowego oraz managerów, podczas którego, prezentujemy wszystkie funkcjonalności systemu, zwracając szczególną uwagę na najważniejsze elementy pracy z systemem.
Opcjonalne działania uzupełniające
Odpowiednio zaprojektowany system do tworzenia ofert to prostsza droga dla klienta od oferty do sprzedaży, a dla Twojej firmy optymalizacja czasu pracy zespołu handlowego i wyższe przychody dzięki podniesieniu skuteczności ofert handlowych.
Pełne lejki marketingowe
Twórz oferty kilkoma kliknięciami dzięki zdefiniowanym szablonom.
Landing Page + Lead Magnet
Przedstawiaj wyceny z uwzględnieniem polityki rabatowej firmy.
Marketing rekomendacji
Nie trać czasu zespołu handlowego na to co może zrobić automat.
Działania SEO
Ułatw klientom wyrażenie swojego "TAK" dla Twojej oferty
Kampanie ADS
Jeśli Twój model biznesowy na to pozwala, Ty pozwól płacić swoim klientom.
Powiedz nam więcej o osobach, do których chcesz dotrzeć, my zaprojektujemy kampanie na bazie naszych sprawdzonych rozwiązań.
Wybrane narzędzia z których korzystamy
Na jakich rynkach prowadzimy kampanie Lead Generation?
W zasadzie jedynym ograniczeniem prowadzenia kampanii jest język. Prowadzimy kampanie lead generation dla B2B w języku polskim oraz angielskim, w wyjątkowych sytuacjach niemieckim.
Jakie kryteria musi spełnić firma, chcąc wdrożyć SellStorm Lead Generation™?
Strona www
Z doświadczenia wiemy że jeżeli nie jesteś jedynym producentem w branży, zawsze twoja firma będzie porównywana z konkurentami i jednym z kluczowych elementów jej wizerunku jest odpowiadająca nowoczesnym standardom firmowa strona internetowa.
Content
W komunikacji z Twoimi potencjalnymi klientami potrzebujemy aktualnych i wartościowych dla Twoich buyer person treści. Operując nimi w komunikacji, planujemy pożądane interakcje. Od ich jakości w dużej mierze zależy jakość leadów.
Lead magnet
Lead magnet to szczególny rodzaj contentu, którego zadaniem jest wejście w interakcję z prospektem. Jest on szczególnie istotnym elementem kampanii, jeśli wśród istniejącego contentu nie znajdziemy odpowiedniego lead magnetu konieczne będzie jego stworzenie.
Nasza technologia
Jaki jest koszt wwdrożenia ?
Transparentność
i zaangażowanie
Pracujemy jak część wewnętrznego zespołu sprzedażowego.
Ofertowanie dzięki funkcjonalnościom, jakie dostarcza program do tworzenia ofert handlowych staje się łatwiejsze dla samych handlowców i dostarcza szeregu biznesowych informacji dla kadry zarządzającej. Na rynku funkcjonują narzędzia i programy do ofertowania, są one jednak albo elementem innego systemu, którego korowe funkcjonalności skupiają się wokół innych rozwiązań jak np moduł ofertowania lub do tworzenia ofert w programach kasowo magazynowych czy rozszerzenia aplikacji klasy CRM do tworzenia dokumentu ofertowego. To często sprawia, że są dosyć ubogie w rozwiązania, nawet te standardowe w procesie ofertowania. Tak ubogi proces ofertowania kończy się na wysłaniu oferty do potencjalnego klienta.