Google wprowadza nowy edytor AdWords

Noscript a SEO - czy warto wykorzystywać tagi noscript SOLV

Od środy dostępna jest nowa wersja edytora Google AdWords – poinformowała firma na swoim oficjalnym blogu dotyczącym tego oprogramowania.

| Edytor AdWords firmy Google

To zbiór narzędzi ułatwiających zarządzanie kampaniami internetowymi typu PPC (pay per click). Swoją premierę miał w 2006,  od tamtej pory był już niejednokrotnie udoskonalany. Jednak obecnie wprowadzone zmiany, można uznać za rewolucyjne, bo edytor został zaprojektowany praktycznie od nowa.

Edytor AdWords w wersji 11.0 zyskał nowy, lepszy wygląd i szybszy interfejs. Do zalet nowego edytora można zaliczyć m.in. możliwości zarządzania jednocześnie wieloma kontami, szybszego wyszukiwania oraz wykonywania wielu działań w sposób zbiorczy.

Najnowszą wersję edytora AdWords można pobrać już dziś. Natomiast starsze wersje będą wspierane tylko przez 4 miesiące. Dlatego warto zaktualizować program do 2 kwietnia 2015 r.

Porozmawiajmy o Twoim pomyśle

Napisz do nas

    Powiązane wpisy

    Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas

    Skontaktuj się z nami