| Gmail Sponsored Promotions
Czyli reklama publikowana na kontach pocztowych, w ramach Gmaila, jest już dostępna dla klientów AdWords – poinformował na swoim oficjalnym blogu Google.
Reklama na Gmailu pojawi się w górnym pasku tuż nad odebranymi wiadomościami, po tym, jak klikniemy na zapowiedź pod nazwą reklamy. Ma być automatycznie optymalizowana, w zależności od tego, na jakim urządzeniu ma się wyświetlić. Ponadto, będzie rozliczana w znanym już systemie cost per click.
Nowe reklamy na Gmailu będą miały wiele możliwości kierowania m.in. na bazie danych demograficznych, łączenia słów kluczowych i domen czy lokalizacjach. Inną zaletą, jest niewątpliwie, łatwość prowadzenia takiej kampanii. Można ją bowiem uruchomić, dodając do obecnej kampanii miejsce docelowe: mail.google.com albo stworzyć oddzielną kampanię.
| Dlaczego warto?
Gmail Sponsored Promotions to dobry sposób na pozyskanie nowych klientów, pozwala bowiem na dokładne sprecyzowanie targetu.
Porozmawiajmy o Twoim pomyśle