Google udostępnia reklamy na Gmailu klientom AdWords

Noscript a SEO - czy warto wykorzystywać tagi noscript SOLV

| Gmail Sponsored Promotions

Czyli reklama publikowana na kontach pocztowych, w ramach Gmaila, jest już dostępna dla klientów AdWords – poinformował na swoim oficjalnym blogu Google.

Reklama na Gmailu pojawi się w górnym pasku tuż nad odebranymi wiadomościami, po tym, jak klikniemy na zapowiedź pod nazwą reklamy. Ma być automatycznie optymalizowana, w zależności od tego, na jakim urządzeniu ma się wyświetlić. Ponadto, będzie rozliczana w znanym już systemie cost per click.

Nowe reklamy na Gmailu będą miały wiele możliwości kierowania m.in. na bazie danych demograficznych, łączenia słów kluczowych i domen czy lokalizacjach. Inną zaletą, jest niewątpliwie, łatwość prowadzenia takiej kampanii. Można ją bowiem uruchomić, dodając do obecnej kampanii miejsce docelowe: mail.google.com albo stworzyć oddzielną kampanię.

| Dlaczego warto?

Gmail Sponsored Promotions to dobry sposób na pozyskanie nowych klientów, pozwala bowiem na dokładne sprecyzowanie targetu.

Porozmawiajmy o Twoim pomyśle

Napisz do nas

    Powiązane wpisy

    Masz pytanie zadzwoń lub napisz do nas

    Skontaktuj się z nami